Νέα

Κολομβιανές πουτάνες

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα vladgr
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 29
  • Εμφανίσεις 9K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Εγγρ.
26 Οκτ 2021
Μηνύματα
6.170
Κριτικές
20
Like
20.413
Πόντοι
4.546
Ότι χειρότερο ! Εγώ μια φορά έκανα το λάθος ( και για με Βραζιλιάνα ).

Είναι σαν να πηδάει κομοδίνα και πιστεύουν ότι σε κάνουν και χάρη που τις πηδάς. Αΐ μαρή κλωσού.

Εγώ μια φορά πήρα Κολομβιανή , μου έλεγε κάτι κουλά τύπου " με τρομάζεις ".
Υπάρχουν και εξαιρέσεις.Η Λίντα στο Venus της Μινωταύρου 16 είναι καλή όπως διαπίστωσα.Και λένε και για κάνα δυο άλλες.Αλλά οι περισσότερες ναι,είναι φόλες
 

Slavrlfucker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2024
Μηνύματα
1.628
Like
2.930
Πόντοι
456
Στο εξωτερικό ο,τι Κολομβιανή εσκισα θυμάμαι ότι γουσταραν και στις πίπες ήταν άψογες.
Καμία σχέση με κομοδίνα.

Μάλλον πέσατε σε κακές επαγγελματίες απλά.
 

gejgi

Ανώτερος
Εγγρ.
1 Μαΐ 2009
Μηνύματα
1.520
Κριτικές
14
Like
2.421
Πόντοι
6.495
από Λατίνες στην Ελλάδα έχω μια άριστη εμπειρία το μακρυνό 2001 περίπου

Ένα αστέρι απο Βενεζουέλα που έκανε ένα πε΄ρασμα...την προμόταρε κάποια τηλεφωνοτσατσά

έκτοτε στην Ελλάδα δεν έχω πάρει λατίνα, δεν έχω πετύχει ακτιβέστερα.

Στο Λονδίνο που δοκίμασα 2-3 φορές , δεν ικανοποιήθηκα, τίποτα το αξιόλογο.

Για μένα ΟΝΟΜΑ έχουν και τίποτα παραπάνω.

Οι καλύτερες είναι οι ΤΑΫΛΑΝΔΕΣ παιδιά, αρχοντικά γαμίσια.
 

thitsalover

Μέλος
Εγγρ.
13 Δεκ 2025
Μηνύματα
7
Like
15
Πόντοι
0
Οι κολομπιανες παίζει να είναι οι χειρότερες μετά βάζω τις μαύρες... Όχι δεν είμαι ρατσιστής απλά είναι η κουλτούρα τους αυτή. Πάρε τα λεφτά και τρέχα.
 

nzg

Ανώτερος
Εγγρ.
1 Μαρ 2008
Μηνύματα
2.257
Κριτικές
38
Like
5.596
Πόντοι
7.195
Καλημέρα
Αποφεύγω τις Λατίνες γιατί θεωρώ - χωρίς να εχω πολύ προσωπική εμπειρία - οτι είναι φόλες.

Ποια είναι η άποψή σας ?
 
  • Like
Αντιδράσεις: Konig2
Δείτε τα όλα τα  μπουρδέλα  και τα  studio  της Αθήνας στον κατάλογο.

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom