Νέα

Η αγορά πριν τις γιορτές

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα tellystalone6969
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 270
  • Εμφανίσεις 11K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
5.506
Κριτικές
5
Like
9.116
Πόντοι
2.356
@SexontheBeach33980 ποια μάρκα καφέ χρησιμοποιείς;
Έχεις μύλο να αλέθεις ή παίρνεις σκόνη καφέ;
 

celebre

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2019
Μηνύματα
24.102
Like
33.870
Πόντοι
6.256
Ούτε οι μισθοί είναι όπως πριν μια δεκαετία ούτε ακόμα περισσότερο το κόστος ζωής.
Πριν μια δεκαετία το δημόσιο είχε 14 μισθούς και τώρα έχει 12.

Πριν μια δεκαετία η βενζίνη είχε 1,2 με 1,3 το λίτρο. Πριν μια δεκαετία έβρισκες μια χαρά σπιτάκια στην Αθήνα με 300 ευρώ και τώρα δεν βρίσκεις τίποτα κάτω απο 500.Πριν μια δεκαετία το ρεύμα και το αέριο ήταν 60% φθηνότερα.
Πριν μια δεκαετία ένα πιτόγυρο έκανε 2,3 με 2,5 το πολύ και τώρα δεν βρίσκεις πουθενά κάτω από 3,5 ευρώ.
Πριν μια δεκαετία το λάδι έκανε 5-6 ευρώ το λίτρο και τώρα κάνει 13-15.
Πριν μια δεκαετία ο καφές έκανε το πολύ 1,5 ευρώ και τώρα κάνει 2,5.
Σε λιγο θα μας πεις οτι και το ψωμι ειχει ,5 ευρω και πηγε 1,2-1,3.:coffee::coffee::confused::confused::confused:
Σινιγκαμι ειναι στο αβαταρ?:confused::confused::confused:
 

SexontheBeach33980

Μέλος
Εγγρ.
7 Δεκ 2023
Μηνύματα
52
Like
129
Πόντοι
0

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
5.506
Κριτικές
5
Like
9.116
Πόντοι
2.356
ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΟ ΜΥΛΟ;;;
Πόσο πήγε δηλαδή η αγορά;;
 

SexontheBeach33980

Μέλος
Εγγρ.
7 Δεκ 2023
Μηνύματα
52
Like
129
Πόντοι
0
ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΟ ΜΥΛΟ;;;
Πόσο πήγε δηλαδή η αγορά;;
Black Friday προσφορά από 400 κάτι 300 ευρώ μου φαίνεται; Μπορεί να μην θυμάμαι ακριβώς αλλά η έκπτωση ήτανε στο 100€ γιατί την παρακολουθούσα την συγκεκριμένη αρκετό καιρο
 

Donald-Duck

Σπουδαίος
Εγγρ.
31 Μαρ 2023
Μηνύματα
5.799
Like
8.032
Πόντοι
2.356
Καθήστε ήσυχα και μην γρουσουζεύετε.
Μην πάρουν τα λεφτά όλοι μαζί και μας γαμήσουν με μαζικές εξορμήσεις. Δεν θα τρέχουν οι υπάλληλοι
επειδή ο κάθε πορωμένος καταναλωτιστής, θυμήθηκε να καλύψει την τρέλλα του.

:2funny:
 

emperor13

Μέλος
Εγγρ.
29 Μαρ 2018
Μηνύματα
2.825
Like
792
Πόντοι
96
Αν μειώσει το γαλάζιο γίδι, τα σκατά ετικέτας που τρώει, 0.80€ το πακέτο ....


τι να αγοράσει με αυτά ;;

Καμμένη ραμ για pentium ii ;;;
δλδ να μην βαλει τυρακι στα μαρατα του ο ψηφοφορος της κουλας για να γιορτασει με την ψυχη του και αυτος στα χριστουγεννα?:2funny::2funny::2funny:
 

vril

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Δεκ 2010
Μηνύματα
7.910
Κριτικές
12
Like
13.985
Πόντοι
6.765
Δεν ξέρω τι λέτε για βαλτωμένη αγορά πριν τις γιορτές, αλλά εδώ και 10 μέρες γίνεται της πουτάνας από κίνηση στους δρόμους και δε βρίσκεις.
 

cool11

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2009
Μηνύματα
5.254
Like
2.177
Πόντοι
506
Δεν ξέρω τι λέτε για βαλτωμένη αγορά πριν τις γιορτές, αλλά εδώ και 10 μέρες γίνεται της πουτάνας από κίνηση στους δρόμους και δε βρίσκεις.

Κινηση μπορει να εχουν, αλλα μπορει να αγοραζουν ψιλοπραγματα...
 
Εγγρ.
21 Φεβ 2023
Μηνύματα
3.656
Κριτικές
23
Like
25.785
Πόντοι
8.296
Δεν ξέρω τι λέτε για βαλτωμένη αγορά πριν τις γιορτές, αλλά εδώ και 10 μέρες γίνεται της πουτάνας από κίνηση στους δρόμους και δε βρίσκεις.
τι δε βρίσκεις; ο κόσμος που βλέπεις έξω δεν κρατάει τσάντες, για τη βόλτα βγαίνει και για έναν καφέ/ποτό , οι γκόμενες για νύχια κομμωτήριο κλπ τίποτα παραπάνω!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom