Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.429
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.849
- Πόντοι
- 28.246
Ξεχνιόνται αυτά; Τα έχεις παραδεχτεί κιόλας, διαχειριστή μου εσύ.ξερεις ποια λεω εεε![]()
![]()
Ξεχνιόνται αυτά; Τα έχεις παραδεχτεί κιόλας, διαχειριστή μου εσύ.ξερεις ποια λεω εεε![]()
![]()
δεν απαντας πετας την μπαλα κερκιδα εεε ...λοιπον οταν μεγαλωσεις και γινεις αγορακι γιατι αντρας δεν θα γινεις ποτε ξαναμιλαμε..Ξεχνιόνται αυτά; Τα έχεις παραδεχτεί κιόλας, διαχειριστή μου εσύ.
![]()
Σου απάντησα βλάκα. Αποδείξεις για νταβατζιλίκια ζήτησες και αποφεύγεις όταν στις βγάζω.δεν απαντας πετας την μπαλα κερκιδα εεε ...λοιπον οταν μεγαλωσεις και γινεις αγορακι γιατι αντρας δεν θα γινεις ποτε ξαναμιλαμε..
ΣΤΟ μαγαζακι μου που εσυ δεν εχεις ουτε στανη ερχονται καποιο σαν εσενα για να ζητησουν υποστηριξη και περνουν τα παπαρια μου μην ξαναλεμε τα ιδιαΣου απάντησα βλάκα. Αποδείξεις για νταβατζιλίκια ζήτησες και αποφεύγεις όταν στις βγάζω.
Αλήθεια, τις κάμερες ασφαλείας στο μαγαζάκι σου γιατί τις χρησιμοποιείς για φακέλωμα μελών που συναντάς από εδώ μέσα;
Στο τελευταίο σκρην που έβγαλα, τι πληροφορίες δίνεις κατ ιδίαν σε μέλη για άλλα μέλη; Μιας και το παραδέχτηκες και αυτό.




Πάλι δε απάντησες.ΣΤΟ μαγαζακι μου που εσυ δεν εχεις ουτε στανη ερχονται καποιο σαν εσενα για να ζητησουν υποστηριξη και περνουν τα παπαρια μου μην ξαναλεμε τα ιδια![]()
α και κατι αλλο τον καφε που σε κερασα μου τον πληρωσες βρε λιγουρη γιατι δεν θυμαμαιΣου απάντησα βλάκα. Αποδείξεις για νταβατζιλίκια ζήτησες και αποφεύγεις όταν στις βγάζω.
Αλήθεια, τις κάμερες ασφαλείας στο μαγαζάκι σου γιατί τις χρησιμοποιείς για φακέλωμα μελών που συναντάς από εδώ μέσα;
Στο τελευταίο σκρην που έβγαλα, τι πληροφορίες δίνεις κατ ιδίαν σε μέλη για άλλα μέλη; Μιας και το παραδέχτηκες και αυτό.
τι λες μωρη που θα σκασω βγαλε αποδειξεις αλλιως βουλωσε το εσυ βλακα ε βλακα.....Πάλι δε απάντησες.
Καρυπίδη. Έχεις χρησιμοποιήσει γυναίκες που δίνουν το κορμί τους για να βγάλεις λεφτά. Σκάσε επιτέλους, δεν σε παίρνει.
Τα ίδια ισχύουν και για στοιχήματα σχετικά με σπαμ σε νήματα που η συζήτηση τους είναι τελείως διαφορετική... Προσοχή γιατί το έχετε γαμησει με το σπαμ.@Καρυπίδης νταβάς @Αγαπητικός της βοσκοπούλας
Και όποιος άλλος επιθυμεί ξεκατίνιασμα, μαλακιούλες, βίντεο με Χίο, Χάρυ Κλύν, Γιαννούλες και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο παρακαλώ προσέλθετε μην κάθεται και το νήμα τούτο έτσι.
Σε αντίθετη περίπτωση, σε νήματα εργαζομένων που είναι για εημέρωση και καβλάντα με την εκάστοτε νηματοθέτρια, ή άλλα νήματα γενικής συζήτησης μακριά από τσολιαδίστικα, θα πέσει αναφορά με ρουφιανόκουμπο για spam και αν πιάσει έπιασε.
Δες photo, ρίξε καμμιά 100στη κογιότ, κάνε παράθεση να σωθεί το κογιότ και τα λέμε από Δευτέρα![]()