Νέα

Απορίες - Προτάσεις προς τους Μods & Admin...

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 72K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τον θέλετε για άντμιν του σάιτ τον γκλ;

  • Ναι

    Ψήφοι: 35 46,7%
  • Όχι

    Ψήφοι: 40 53,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    75

sintrimmi7

Μέλος
Εγγρ.
11 Ιαν 2006
Μηνύματα
187
Like
568
Πόντοι
81
πολυ σπαμ ρε παιδια και αμφιβολου ποιοτητας σελιδες πεταγονται συνεχεια τι εγινε ανοιγουν 2 παραθυρα καθε φορα
 

EvilPlasma

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
21 Δεκ 2007
Μηνύματα
7.933
Κριτικές
108
Like
20.595
Πόντοι
26.435
πολυ σπαμ ρε παιδια και αμφιβολου ποιοτητας σελιδες πεταγονται συνεχεια τι εγινε ανοιγουν 2 παραθυρα καθε φορα
ναι το έχω και εγώ και γράφω και με κόβει και βλαστιμαω στο κινητο
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

πολυ σπαμ ρε παιδια και αμφιβολου ποιοτητας σελιδες πεταγονται συνεχεια τι εγινε ανοιγουν 2 παραθυρα καθε φορα
ναι το έχω και εγώ και γράφω και με κόβει και βλαστιμαω στο κινητο
 

sintrimmi7

Μέλος
Εγγρ.
11 Ιαν 2006
Μηνύματα
187
Like
568
Πόντοι
81
ναι το έχω και εγώ και γράφω και με κόβει και βλαστιμαω στο κινητο
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


ναι το έχω και εγώ και γράφω και με κόβει και βλαστιμαω στο κινητο
και σε υπολογιστη τα ιδια και χειροτερα
 

captain 69

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Αυγ 2015
Μηνύματα
5.048
Κριτικές
2
Like
20.391
Πόντοι
5.956

sintrimmi7

Μέλος
Εγγρ.
11 Ιαν 2006
Μηνύματα
187
Like
568
Πόντοι
81
Ένα μαγικό extension που λέγεται uBlock Origin, το γνωρίζετε; Μπορεί να μπει και σε desktop και σε android browser.
μεχρι πριν λιγες μερες δεν υπηρχε προβλημα κατι αλλαξε, επισης εχω ηδη εγκατεστημενο κατι αντιστοιχο.
 

Slavrlfucker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2024
Μηνύματα
1.628
Like
2.930
Πόντοι
456
Δε βλέπω καμιά διαφορά με αλλαγμένο DNS.
Ούτε ανοίγουν άσχετα.
 

guy123guy123

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Ιουλ 2017
Μηνύματα
1.667
Like
7.145
Πόντοι
1.056
μεχρι πριν λιγες μερες δεν υπηρχε προβλημα κατι αλλαξε, επισης εχω ηδη εγκατεστημενο κατι αντιστοιχο.
Με το ublock origin απλά μπλοκάρει τις σελίδες και καμία φορά ανοίγει αυτή που είσαι σε νέα, βελτίωση σίγουρα. ΠΡΕΠΕΙ να έχεις αυτό συγκεκριμένα που είναι το καλύτερο και όχι άλλο ad blocker, στο firefox είναι ublock origin σκέτο και δεν χρειάζεται ρύθμιση ενώ σε chrome ublock origin lite που πρέπει στις ρυθμίσεις να είναι στο φουλ


 

captain 69

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Αυγ 2015
Μηνύματα
5.048
Κριτικές
2
Like
20.391
Πόντοι
5.956
Με το ublock origin απλά μπλοκάρει τις σελίδες και καμία φορά ανοίγει αυτή που είσαι σε νέα, βελτίωση σίγουρα. ΠΡΕΠΕΙ να έχεις αυτό συγκεκριμένα που είναι το καλύτερο και όχι άλλο ad blocker, στο firefox είναι ublock origin σκέτο και δεν χρειάζεται ρύθμιση ενώ σε chrome ublock origin lite που πρέπει στις ρυθμίσεις να είναι στο φουλ


Το πλήρες uBlock Origin είναι καλύτερο από το Lite γιατί μπορείς να προχωρήσεις σε δυναμικές παραμετροποιήσεις, πχ. να γδυσεις τις σελίδες και από διαφημιστικά banners που εμφανίζονται δεξιά και αριστερά cosmetic filtering κλπ. Εγώ πχ. φορτώνω μόνο τη περιοχή του chat με το νήμα και τίποτε άλλο. Superfast και αστραπιαία ταχύτητα.

Εννοείται ότι original chrome ή edge δεν βάζουμε ποτέ.
 

Bixefa

Μέλος
Εγγρ.
15 Φεβ 2026
Μηνύματα
14
Like
26
Πόντοι
0
Στα προφίλ κάθε κοπέλας, στις φωτογραφίες τους, βάλτε ένα βελάκι να μπορεί ο χριστιανός να πάει στην επόμενη άμεσα χωρίς να πρέπει να πηγαίνει πίσω και να πατάει στην επόμενη.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom