Νέα

μοτοσικλέτα

  1. Σ

    Ποιά θεωρείτε την πιο εμβληματική μοτοσικλέτα από το 1980 και μετά;

    Καλώ όλους τους φίλους των δύο τροχών να πάρουν θέση για το ποια μοτοσυκλέτα αλαξε και ταρακούνησε τον κόσμο της μοτοσυκλετας
  2. Altec73

    Μοτοσικλέτα, μιλάμε για... την άλλη μας γκόμενα

    edit_antisthenis: Το thread προήλθε από διαχωρισμό του θέματος "Ανταλλαγή" Εγω ανταλλασω ενα hayabusa 03 μαυρο ασημι με R1 ιδιας ηλικιας...ενδιαφερεται κανεις??
Top Bottom