Αποτελέσματα αναζήτησης
-
Κυριάκος Μητσοτάκης-ΝΔ
Ευτυχώς εχουμε και αυτους να συμμετέχουν ενεργα και με θετικού πρόσημο στην σωτηρία της πατριδας μας- Διαγραμμένο μέλος 246794
- Ποστ #114.044
- Πίνακας: Πολιτική & Θρησκευτικά
-
Κυριάκος Μητσοτάκης-ΝΔ
Ginete alla oxi meso dimokratikwn diadikasiwn pleon….alla exoume ton meso ellina na ine dimokratopliktos- Διαγραμμένο μέλος 246794
- Ποστ #114.042
- Πίνακας: Πολιτική & Θρησκευτικά
-
Κυριάκος Μητσοτάκης-ΝΔ
Mazi sou egw den protimw kanenan kai protimw na dialuthei to sydagma kai i vouli- Διαγραμμένο μέλος 246794
- Ποστ #114.040
- Πίνακας: Πολιτική & Θρησκευτικά
-
Κυριάκος Μητσοτάκης-ΝΔ
Ο τσιπρας σου εταζε ΟΧΙ και το αΟΧΙ στο εκανε ΝΑΙ επειδη ειδε οτι εξω Ειναι σοβαροι και μας γραφουν στο πουτσο τους Τωρα για τη Μακεδονια δεν ξερω που κολλάει και ο Τσιπρας ξαι ο Μητσοτακης εθνοπροδοτες ειναι- Διαγραμμένο μέλος 246794
- Ποστ #114.037
- Πίνακας: Πολιτική & Θρησκευτικά
-
Κυριάκος Μητσοτάκης-ΝΔ
Το προβλημα δεν ειναι το εκάστοτε κομμα αλλα το πολιτικό σύστημα εξ ολοκλήρου που μπορει να επιβιώσει μονο μεσω μουνοπανιων. Το οχι του Τσιπρα ηταν η μεγαλύτερη ευκαιρία για τον ελληνικό λαο να παρει τη ζωη του στα χερια του αλλα ΣΑΣ ΠΡΟΔΩΣΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ Ο ΚΟΥΛΗΣ ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ- Διαγραμμένο μέλος 246794
- Ποστ #114.035
- Πίνακας: Πολιτική & Θρησκευτικά
-
Κυριάκος Μητσοτάκης-ΝΔ
Αρα ουσιαστικά η πολιτική σκψη του ελληνα ειναι να μην εχουμε το ενα αμεα να εχουμε το αλλο 1766163515 Στα αρχιδια μου ρε πιπα τι κανεις και να πηδήξεις απο τον 5ο δεν μου κανει Καμια διαφορά- Διαγραμμένο μέλος 246794
- Ποστ #114.033
- Πίνακας: Πολιτική & Θρησκευτικά
-
Κυριάκος Μητσοτάκης-ΝΔ
Ναι μαζι σου ειναι τρομπας. Με καποιο αλλο πολιτικο κομμα πιστευεις θαβυπηρχε διαφορα;- Διαγραμμένο μέλος 246794
- Ποστ #114.031
- Πίνακας: Πολιτική & Θρησκευτικά
-
Κυριάκος Μητσοτάκης-ΝΔ
Κερδίζεις επαξια το ψευδώνυμο σου ρε πιπα- Διαγραμμένο μέλος 246794
- Ποστ #114.029
- Πίνακας: Πολιτική & Θρησκευτικά
-
Κυριάκος Μητσοτάκης-ΝΔ
Στα αρχιδια μου ο κουλης ρε καθυστερημένε , ολες οι επιλογές ατη πολιτική ειναι για διανοητικα ανάπηρους σαν εσεν. Αν νομιζεις οτι ο κουλης ειναι ο χειροτερος ξαι ο τσιπρας ηταν καλυτερος δεν θα αου χαλασω το ονειρο 1766163255 Ναι μαζι σου. Πιστευεις με τσιπρα θα ηταν καλυτερα; Εγω δεν εχω...- Διαγραμμένο μέλος 246794
- Ποστ #114.026
- Πίνακας: Πολιτική & Θρησκευτικά
-
Κυριάκος Μητσοτάκης-ΝΔ
Οτι ειστε τελειωμενοι που πιστεύετε οτι ο τσιπρας δεν Ηταν εξισου διανοητικα αναπηρος και αναπολεί καποιος εκεινη τηβ εποχη 1766163087 Εγω χυνω εσενα τον κουλη και την ελλαδιτσα σου- Διαγραμμένο μέλος 246794
- Ποστ #114.023
- Πίνακας: Πολιτική & Θρησκευτικά
-
Κυριάκος Μητσοτάκης-ΝΔ
Παρε μου μια πιπα ρε πιπα- Διαγραμμένο μέλος 246794
- Ποστ #114.020
- Πίνακας: Πολιτική & Θρησκευτικά
-
Κυριάκος Μητσοτάκης-ΝΔ
Ταυτίζονται τα λεγόμενα σου με το ονομα σου , το πιο πετυχημένο ψευδώνυμο εχεις- Διαγραμμένο μέλος 246794
- Ποστ #114.018
- Πίνακας: Πολιτική & Θρησκευτικά
-
Κυριάκος Μητσοτάκης-ΝΔ
Νταξει οι έλληνες αξίζετε οτι και να πάθετε δεν υπαρχει σωτηρία- Διαγραμμένο μέλος 246794
- Ποστ #114.016
- Πίνακας: Πολιτική & Θρησκευτικά
-
Κυριάκος Μητσοτάκης-ΝΔ
Διαφωνω αλλά σεβαστή η αποψη σου- Διαγραμμένο μέλος 246794
- Ποστ #114.010
- Πίνακας: Πολιτική & Θρησκευτικά
-
Κυριάκος Μητσοτάκης-ΝΔ
Ολοι γτπ ειναι,απλα ο μητσοτακης ειναι πιο προσκυνημένος και για αυτο δεν θα μας γαμανε τοσο- Διαγραμμένο μέλος 246794
- Ποστ #114.008
- Πίνακας: Πολιτική & Θρησκευτικά
-
Κυριάκος Μητσοτάκης-ΝΔ
Ναι και εγω στα μπουρδελα στα δωματια ουρες βλεπω- Διαγραμμένο μέλος 246794
- Ποστ #114.006
- Πίνακας: Πολιτική & Θρησκευτικά
-
Κυριάκος Μητσοτάκης-ΝΔ
Πυ ουρες επειδη δινουν τα δωρα και τα γαμημενε επιδόματα σε ολους; Η για να σηκώσουν τη συνταξη; Η τα 60€ ημερησίως…;- Διαγραμμένο μέλος 246794
- Ποστ #114.004
- Πίνακας: Πολιτική & Θρησκευτικά
-
Κυριάκος Μητσοτάκης-ΝΔ
Το χαος θα ηταν ουρες στα ατμ , θα επεφτες για υπνο και σεν θα ηξερες σε τι φαση θα ειναι η χωρα οταν ξυπνησεις- Διαγραμμένο μέλος 246794
- Ποστ #114.002
- Πίνακας: Πολιτική & Θρησκευτικά
-
Κυριάκος Μητσοτάκης-ΝΔ
Μητσοτακης θα ξαναβγει ανετα αλλα 4 Χρονια… δεν υπαρχει και εναλλακτική…η φαση δυστυχώς ειναι μητσοτακης η χαος . Θα τρωμε στη μαπα τον καθυστερημένο για πολυ ακομα- Διαγραμμένο μέλος 246794
- Ποστ #114.000
- Πίνακας: Πολιτική & Θρησκευτικά
-
Χριστούγεννα η καλύτερη περίοδος για φλερτ
Επειδη δουλευω ατη νυχτερινη εστιασηεχω να πω οτι τωρα ειναι η κατάλληλη στιγμή να χτυπήσετε κορασιδα σε κλαμπ . Είναι τελείως διαφορετικό το μουντ τους για καποιο λογο. Εγώ ειμαι κολλημενος με την πρωην μου και βγαζω τον πονο μου στα μπουρδελα- Διαγραμμένο μέλος 246794
- Ποστ #40
- Πίνακας: Sex (Γενικά)