Νέα

Βιέννη – Οίκος ανοχής εμβολιάζει τους πελάτες με αντάλλαγμα μισή ώρα δωρεάν περιποίηση

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα antisthenis
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 19
  • Εμφανίσεις 3K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.920
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.909
Πόντοι
17.085
Έναν πρωτοποριακό -αν μη τι άλλο- τρόπο βρήκε οίκος ανοχής στην Βιέννη για να… πείσει κάποιους που δεν έχουν κάνει το εμβόλιο να αποφασίσουν να κάνουν το βήμα!

Συγκεκριμένα, το «Fun Palast» («Παλάτι της Διασκέδασης»), όπως λέγεται ο οίκος ανοχής, θέλει να συμβάλει στην αύξηση των ποσοστών εμβολιασμού, αλλά και τα ποσοστά της πελατείας του, που όσο να’ ναι μειώθηκαν εν μέσω της πανδημίας.

Συγκεκριμένα, ο εν λόγω οίκος ανοχής δίνει… δώρο μισή ώρα περιποίησης στους πελάτες του, αφότου πρώτα εμβολιαστούν!

Πώς… ήρθε η ιδέα

Ο Peter Laskaris, διευθυντής του Fun Palast, δήλωσε στο Reuters: «Βασικά, κοίταζα τα στατιστικά στοιχεία και διάβασα ότι χρειαζόμαστε περίπου 70/75% για να φτάσουμε στην ανοσία της αγέλης, αλλά αυτή τη στιγμή είμαστε μόνο στο 63%».

«Μετά παρατήρησα στις στατιστικές ότι πολλοί άνδρες, πάρα πολλοί με μεταναστευτικό υπόβαθρο, ουσιαστικά αρνούνται τον εμβολιασμό ή δεν ξέρουν καν ότι μπορούν να εμβολιαστούν. Επειδή βασικά αυτό είναι το κοινό όπου απευθυνόμαστε, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα εμβολιαστικό κέντρο εδώ».

Μια από τις γυναίκες που εργάζονται στο Fun Palast, η οποία έδωσε το όνομα Μίνα, είπε: «Λοιπόν, νομίζω ότι είναι πολύ καλή ιδέα να έχουμε ένα κέντρο εμβολιασμού στο Fun Palast, επειδή το όνομα του καταστήματος σημαίνει ακριβώς αυτό: Διασκεδάστε λιγάκι εδώ και επιστρέψτε στην κανονικότητα λίγο περισσότερο!»

«Επίσης πιστεύω ότι είναι εξαιρετική ιδέα που ο εμβολιασμός σε εμάς προσφέρεται σε γυναίκες, παιδιά- και φυσικά άνδρες».

Πηγή: in.gr
 

Le Blanc

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Νοε 2018
Μηνύματα
2.008
Κριτικές
27
Like
4.473
Πόντοι
1.446
Έναν πρωτοποριακό -αν μη τι άλλο- τρόπο βρήκε οίκος ανοχής στην Βιέννη για να… πείσει κάποιους που δεν έχουν κάνει το εμβόλιο να αποφασίσουν να κάνουν το βήμα!

Συγκεκριμένα, το «Fun Palast» («Παλάτι της Διασκέδασης»), όπως λέγεται ο οίκος ανοχής, θέλει να συμβάλει στην αύξηση των ποσοστών εμβολιασμού, αλλά και τα ποσοστά της πελατείας του, που όσο να’ ναι μειώθηκαν εν μέσω της πανδημίας.

Συγκεκριμένα, ο εν λόγω οίκος ανοχής δίνει… δώρο μισή ώρα περιποίησης στους πελάτες του, αφότου πρώτα εμβολιαστούν!

Πώς… ήρθε η ιδέα

Ο Peter Laskaris, διευθυντής του Fun Palast, δήλωσε στο Reuters: «Βασικά, κοίταζα τα στατιστικά στοιχεία και διάβασα ότι χρειαζόμαστε περίπου 70/75% για να φτάσουμε στην ανοσία της αγέλης, αλλά αυτή τη στιγμή είμαστε μόνο στο 63%».

«Μετά παρατήρησα στις στατιστικές ότι πολλοί άνδρες, πάρα πολλοί με μεταναστευτικό υπόβαθρο, ουσιαστικά αρνούνται τον εμβολιασμό ή δεν ξέρουν καν ότι μπορούν να εμβολιαστούν. Επειδή βασικά αυτό είναι το κοινό όπου απευθυνόμαστε, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα εμβολιαστικό κέντρο εδώ».

Μια από τις γυναίκες που εργάζονται στο Fun Palast, η οποία έδωσε το όνομα Μίνα, είπε: «Λοιπόν, νομίζω ότι είναι πολύ καλή ιδέα να έχουμε ένα κέντρο εμβολιασμού στο Fun Palast, επειδή το όνομα του καταστήματος σημαίνει ακριβώς αυτό: Διασκεδάστε λιγάκι εδώ και επιστρέψτε στην κανονικότητα λίγο περισσότερο!»

«Επίσης πιστεύω ότι είναι εξαιρετική ιδέα που ο εμβολιασμός σε εμάς προσφέρεται σε γυναίκες, παιδιά- και φυσικά άνδρες».

Πηγή: in.gr
Άμα κάνανε οι οίκοι κάτι τέτοιο στην Ελλάδα θα έφτανε 90% το ποσσοστό εμβολιασμού,βέβαια θα έβγαιναν οι φεμινιστριες να ουρλιάζουν αλλά δεν πειράζει
 

vril

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Δεκ 2010
Μηνύματα
7.910
Κριτικές
12
Like
13.983
Πόντοι
6.765
Ορίστε, εκεί πέρα είναι μπροστά ο κόσμος. Ενώ εδώ πάνε να μας πείσουν με απειλές και ζητώντας παντού πιστοποιητικά και ταυτότητες.
 

DAMDIM100

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιαν 2020
Μηνύματα
5.329
Κριτικές
20
Like
5.365
Πόντοι
2.746
Τους βάζει πρώτα κωλοδάχτυλο η Ρωσίδα νοσοκόμα, για να τους γλυκάνει... :rockon: :rockon::rockon:
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.103
Κριτικές
174
Like
119.034
Πόντοι
46.423
Βιέννη
:smitten:

Vienna.jpg
 

flyman29

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2009
Μηνύματα
1.372
Like
4.015
Πόντοι
456
Μπουρδέλο το σύστημα εμβολιασμού στην Αυστρία :coffee:
 

baroc

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
25 Οκτ 2017
Μηνύματα
5.757
Κριτικές
148
Like
24.481
Πόντοι
27.686
Επιστρεπτεα ηδονή εδώ καί τώρα .
Τι επιστρεπτεα προκαταβολή και μαλακίες.
 

Nubic

Ανώτερος
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
8.255
Κριτικές
11
Like
23.176
Πόντοι
6.246
Νόμπελ Ιατρικής για τον Έλληνα. Τους ξεβλάχεψε του Αυστριακούς. Κάνε και εδώ το ίδιο να δεις για πότε η ουρά θα φτάνει μέχρι την παραλία. Και για τις γυναίκες μία δωροεπιταγή 100 Ευρώ στα Χώνω Center.
 

Crucifix

Μέγας
Εγγρ.
15 Νοε 2014
Μηνύματα
4.341
Κριτικές
64
Like
8.855
Πόντοι
4.986
Αν γινόταν εδώ πέρα θα το έκανα σίγουρα ... πάντως φάνηκε καθαρά Ελληνική "σκέψη" για κάτι τέτοιο... λίγο πονηρό ..
 

dorcel

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Σεπ 2007
Μηνύματα
3.021
Κριτικές
46
Like
9.259
Πόντοι
9.195
Αν γινόταν εδώ πέρα θα το έκανα σίγουρα ... πάντως φάνηκε καθαρά Ελληνική "σκέψη" για κάτι τέτοιο... λίγο πονηρό ..
Φάνηκε άλλωστε και από το όνομα του διευθυντή του Αυστριακού Οίκου, κάποιος Peter Laskaris... 'Ελληνας που ζει, μάλλον, στο εξωτερικό και δανείστηκε "τεχνογνωσία" πειθούς από την Ελλα΄δα!
 

pattaya

Μέλος
Εγγρ.
21 Αυγ 2006
Μηνύματα
5
Like
7
Πόντοι
0
Κάπου έδειξε και έναν πελάτη να μιλάει on camera πανευτυχής για το δώρο . Πολύ μπροστά ο τύπος
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.103
Κριτικές
174
Like
119.034
Πόντοι
46.423

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom