Νέα

Formula One

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 200K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιος πιστεύετε ότι θα είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2018;

  • Lewis Hamilton (Mercedes)

    Ψήφοι: 66 39,8%
  • Valtteri Bottas (Mercedes)

    Ψήφοι: 7 4,2%
  • Sebastian Vettel (Ferrari)

    Ψήφοι: 57 34,3%
  • Kimi Raikkonen (Ferrari)

    Ψήφοι: 5 3,0%
  • Daniel Ricciardo (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 3 1,8%
  • Max Verstappen (RedBull- TAG Heuer)

    Ψήφοι: 14 8,4%
  • Lance Stroll (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Sergey Sirotkin (Williams-Mercedes)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Sergio Perez(Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Esteban Ocon (Force India-Mercedes)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Fernando Alonso (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Stoffel Vandoorne (McLaren-Renault)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pierre Gasly (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Brendon Hartley (Toro Rosso-Honda)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Romain Grosjean (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 2 1,2%
  • Kevin Magnussen (Haas- Ferrari)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nico Hulkenberg (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Carlos Sainz (Renault)

    Ψήφοι: 1 0,6%
  • Marcus Ericsson (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Charles Leclerc (Sauber-Alfa Romeo)

    Ψήφοι: 3 1,8%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    166

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.061
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Γράψτε εδώ τις απόψεις σας για Formula One. :)
 

βυζολάγνος

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.784
Κριτικές
17
Like
5.743
Πόντοι
5.035
Δεν ασχολούμεθα με τέτοιες αθλοπαιδιές.
Μόνο ξιφασκία.
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.061
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Εσείς ποιος λέτε να πάρει το πρωτάθλημα ; , εγώ λέω ότι ο Χάμιλτον είναι φαβορί αν και δεν έχει καλό αμάξι όπως ο Βέτελ και ο Γουέμπερ.
Έχει όμως εκείνη την σπίθα και λίγη πείρα αντίθετα με τον Βέτελ.


 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.061
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Η βροχή έκανε την παρουσία της και στα δεύτερα ελεύθερα δοκιμαστικά στην πίστα Χόκενχαϊμ της Γερμανίας, προκαλώντας μικρή αναστάτωση στις ομάδες και τους πιλότους. Τον ταχύτερο χρόνο έκανε ο Φερνάντο Αλόνσο, αφήνοντας πίσω του τον Σεμπάστιαν Φέτελ. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο έτερος πιλότος της Ferrari, Φελίπε Μάσα.

Παρά το γεγονός ότι η διαδικασία ξεκίνησε σε στεγνή πίστα, η 20λεπτη βροχή, χάλασε τα σχέδια των ομάδων, που ήθελαν να δοκιμάσουν τις αναβαθμίσεις σε στεγνή πίστα. Καλύτερη ήταν η εμφάνιση της σκουντερία, καθώς και στις δύο πρώτες ελεύθερες δοκιμές τα μονοθέσια βρέθηκαν στην πρώτη τριάδα. Ανάμεσα στους δύο πιλότους της Ferrari τερμάτισε ο Φέτελ, με τον ομόσταβλό του, Μαρκ Γουέμπερ, να κάνει τον τέταρτο χρόνο.

Βελτιωμένη ήταν και η Mercedes GP με τους πιλότους της να ολοκληρώνουν τη διαδικασία από την τέταρτη και την πέμπτη θέση με τους Ρόσμπεργκ και Σουμάχερ, αντίστοιχα. Μάχη με το χρόνο έδωσαν οι μηχανικοί της McLaren, προσπαθώντας να επισκευάσουν την MP4-25 του Λιουίς Χάμιλτον. Ο Βρετανός που είχε έξοδο στην πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, βγήκε στην πίστα δέκα λεπτά πριν τη λήξη της περιόδου και έκανε τον έβδομο χρόνο.

Απογοητευτική ήταν η εμφάνιση του Μπάτον, ο οποίος πλασαρίστηκε στην 15η θέση.

Αναλυτικά η β΄ περίοδος των ελεύθερων δοκιμών :

1. Αλόνσο, Ferrari, 1:16.265
2. Φέτελ, Red Bull, +0.029
3. Μάσα, Ferrari, +0.173
4. Γουέμπερ, Red Bull, +0.320
5. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +0.562
6. Σουμάχερ, Mercedes GP, +0.706
7. Χάμιλτον, McLaren, +0.739
8. Κούμπιτσα, Renault, +0.744
9. Μπαρικέλο, Williams, +0.791
10. Χούλκενμπεργκ, Williams, +0.939
11. Κομπαγιάσι, Sauber, +1.071
12. Πετρόφ, Renault, +1.282
13. Ντε λα Ρόσα, Sauber, +1.308
14. Σούτιλ, Force India, +1.436
15. Μπάτον, McLaren, +1.474
16. Λιουίτζι, Force India, +1.606
17. Μπουεμί, Toro Rosso, +1.882
18. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +3.062
19. Γκλοκ, Virgin, +3.288
20. Τρούλι, Lotus, +3.743
21. Ντι Γκρασί, Virgin, +3.841
22. Κοβαλάινεν,Lotus, +4.112
23. Σένα, HRT, +5.723
24. Γιαμαμότο, HRT, +6.801
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.061
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Βρήκαν στεγνή πίστα οι πιλότοι της Φόρμουλα 1 και έδωσαν μάχη με τα χρονόμετρα, κατεβάζοντας πολύ τους χρόνους. Στην τρίτη και τελευταία περίοδο των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα Χόκενχαϊμ ο Σεμπάστιαν Φέτελ έκανε τον ταχύτερο χρόνο, αφήνοντας πίσω του τον Ισπανό πιλότο της Ferrari, Φερνάντο Αλόνσο. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Μαρκ Γουέμπερ.

Η τρίτη περίοδος (90λεπτη) ξεκίνησε με βροχή δυσκολεύοντας το έργο των πιλότων, ωστόσο δεν κράτησε πολύ. Μετά το πρώτο μισάωρο το περισσότερο μέρος της πίστας είχε στεγνώσει, με λίγα μόνο σημεία να κρατούν αρκετό νερό.

Οι πιλότοι δοκίμασαν τα μονοθέσια τους με ενδιάμεσα ελαστικά, αλλά και με τη σκληρή γόμα. Ο Φέτελ έστειλε μήνυμα στον ομόσταβλό του, κάνοντας τον ταχύτερο χρόνο των τριών περιόδων. Ο Γουέμπερ ολοκλήρωσε τη διαδικασία από την τρίτη θέση, πίσω από τον Αλόνσο, ο οποίος διατηρεί την πολύ καλή απόδοση της σκουντερία. Σε υψηλές θέσεις πλασαρίστηκαν και οι Mercedes GP, οι οποίες έχουν στόχο ένα καλό αποτέλεσμα στο «σπίτι» τους.

Στην έκτη θέση βρέθηκε ο εκπρόσωπος της McLaren, Λιουίς Χάμιλτον, ο οποίος ωστόσο αντιμετώπισε πρόβλημα με το φρένο του, το οποίο επιδιόρθωσαν οι μηχανικοί του. Θύμα της κυκλοφοριακής συμφόρεσης έπεσε ο Τζένσον Μπάτον, ο οποίος τερμάτισε στην 13η θέση.

Αναλυτικά η τρίτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών:

1. Φέτελ, Red Bull, 1:15.103
2. Αλόνσο, Ferrari, +0.284
3. Γουέμπερ, Red Bull, +0.605
4. Μάσα, Ferrari, +0.751
5. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +0.943
6. Χάμιλτον, McLaren, +1.104
7. Σουμάχερ, Mercedes GP, +1.370
8. Μπαρικέλο, Williams, +1.378
9. Κούμπιτσα, Renault, +1.543
10. Χούλκενμπεργκ, Williams, +1.640
11. Κομπαγιάσι, Sauber, +1.779
12. Μπουεμί, Toro Rosso, +1.887
13. Μπάτον, McLaren, +1.934
14. Πετρόφ, Renault, +2.045
15. Ντε λα Ρόσα, Sauber, +2.117
16. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +2.238
17. Λιουίτζι, Force India, +2.435
18. Κοβαλάινεν,Lotus, +4.090
19. Τρούλι, Lotus, +4.504
20. Σένα, HRT, +5.430
21. Γιαμαμότο, HRT, +6.435
22. Ντι Γκρασί, Virgin, +8.341
23. Γκλοκ, Virgin, +8.770
24. Σούτιλ, Force India
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.061
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ πήρε την έκτη πολ ποζίσιον στο φετινό πρωτάθλημα στον τελευταίο γύρο του γερμανικού γκραν πρι. Από τη δεύτερη θέση θα εκκινήσει ο Φερνάντο Αλόνσο, μπροστά από τον ομόσταβλό του, Φελίπε Μάσα.

Με την υπομονή των υπόλοιπων πιλότων φαίνεται να παίζει ο Γερμανός πιλότος της Red Bull, καθώς η στρατηγική του είναι να τους αφήνει να γεύονται την πρώτη θέση και στον τελευταίο γύρο σπάει τα χρονόμετρα, πανηγυρίζοντας τις πολ ποζίσιον. Στο ενδέκατο γκραν πρι του πρωταθλήματος ο Φέτελ θα εκκινήσει για έκτη φορά από την πρώτη θέση, μπροστά στο κοινό του.

Στο γερμανικό σιρκουί η Ferrari έδειξε πως θα μπορούσε να έσπαγε το σερί των «κόκκινων ταύρων», καθώς την περισσότερη ώρα της διαδικασίας βρίσκονταν στην πρώτη θέση, είτε με τον Αλόνσο, είτε με τον Μάσα. Ο Βραζιλιάνος αποτέλεσε ευχάριστη έκπληξη με την τρίτη θέση εκκίνησης.

Από την τέταρτη θέση θα εκκινήσει ο έτερος πιλότος της Red Bull, Μαρκ Γουέμπερ, μπροστά από τους πιλότους της McLaren. Με τις αναβαθμισμένες MP4-25 πήραν μέρος στις κατατακτήριες δοκιμές οι πιλότοι της βρετανικής ομάδας, με τον Μπάτον να αφήνει πίσω του στην έκτη θέση τον Χάμιλτον.

Q2: Δεύτερη περίοδος

Στη δεύτερη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών η σκουντερία κυριάρχησε με τους Αλόνσο και Μάσα να μονομαχούν με τον ταχύτερο χρόνο, την ώρα που μόνο ο Φέτελ μπορούσε να τους «χτυπήσει». Μεγάλη η απογοήτευση για τον επτά φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, ο οποίος δεν κατάφερε να περάσει στον τελικό, καθώς στον τελευταίο γύρο ο Χούλκενμπεργκ τον άφησε εκτός, κάνοντας καλύτερο χρόνο. Δύσκολο θα έχει ο Γερμανός αύριο στο γκραν πρι που στο παρελθόν έχει ανέβει τέσσερις φορές στο πρώτο σκαλί του βάθρου.

Ταυτόχρονα οι Κομπαγιάσι (BMW Sauber), Πετρόφ (Renault), Σούτιλ (Force India), Ντε λα Ρόσα (BMW Sauber) , Αλγκουερσουαρί (Toro Rosso) και Μπουεμί (Toro Rosso) έμειναν εκτός τελικού.

Q1: Πρώτη περίοδος

Την παράσταση στην πρώτη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών έκλεψε ο πιλότος της Force India, Βιταντόνιο Λιούτσι, ο οποίος λίγο μετά την έναρξη της σεζόν είχε έντονη υποστροφή με αποτέλεσμα να χτυπήσει στον τοίχο και να καταστρέψει το μπροστινό μέρος του μονοθέσιου του.

Η διαδικασία σταμάτησε, ώστε να καθαριστεί η πίστα από τα θραύσματα. Από την άλλη, Ferrari, Red Bull και McLaren έδιναν μάχη με τα χρονόμετρα, με τους Αλόνσο, Γουέμπερ, Φέτελ και Χάμιλτον να κατεβάζουν συνεχώς το χρόνο. Εκτός από τη δεύτερη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών έμειναν οι νεοεισερχόμενες ομάδες, Lotus, HRT και Virgin και η Force India του Λιούτσι.

Αναλυτικά η σειρά εκκίνησης:

1. Φέτελ, Red Bull, 1:13.791
2. Αλόνσο, Ferrari, 1:13.793
3. Μάσα, Ferrari, 1:14.290
4. Γουέμπερ, Red Bull, 1:14.347
5. Μπάτον, McLaren, 1:14.427
6. Χάμιλτον, McLaren, 1:14.566
7. Κούμπιτσα, Renault, 1: 15.079
8. Μπαρικέλο, Williams, 1:15.109
9. Ρόσμπεργκ, Mercedes, 1:15.179
10. Χούλκενμπεργκ, Williams, 1:15.339
11. Σουμάχερ, Mercedes GP
12. Κομπαγιάσι, Sauber
13. Πετρόφ, Renault
14. Σούτιλ, Force India
15. Ντε λα Ρόσα, Sauber
16. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso
17. Μπουεμί, Toro Rosso
18. Τρούλι, Lotus
19. Κοβαλάινεν,Lotus
20. Γκλοκ, Virgin
21. Σένα, HRT
22. Λιουίτζι, Force India
23. Γιαμαμότο, HRT
24. Ντι Γκρασί, Virgin
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.061
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
«Μου λείπει το πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1»

112653.jpg


Μπορεί ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα να έχει επιστρέψει - εν μέρει- στους αγώνες, παίρνοντας μέρος σε ράλι, ωστόσο παραδέχτηκε πως του λείπει το πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1. Ακόμη, χαρακτήρισε μονότονη τη ζωή του, όταν παρακολουθεί τα γκραν πρι από την τηλεόραση.

«Μου είναι δύσκολο να παρακολουθώ τους αγώνες της Φόρμουλα 1. Μου λείπουν οι αγώνες και αυτό είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα. Μετά τους αγώνες, όταν είμαι στο σπίτι, σκέφτομαι ότι ζω μία μονότονη ζωή. Ωστόσο, δεν μπορείς να έχεις όλα όσα θέλεις. Όταν οδηγώ αγωνιστικά αυτοκίνητα νιώθω πολύ καλύτερα, από ότι πριν έξι μήνες, οπότε οι συνήθειες μου μοιάζουν με αυτές που είχαν πριν από το ατύχημα», ήταν τα λόγια του Πολωνού πιλότου, ο οποίος ακόμη σκέφτεται μια πιθανή επιστροφή στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1.

«Αν μπορέσω να κινήσω ξανά τον αγκώνα μου ελεύθερα, ίσως υπάρχει μια πιθανότητα να επιστρέψω. Αλλά μέχρι να συμβεί αυτό έχουμε χρόνο και μέχρι τότε δεν μπορώ να κάνω όνειρα επιστροφής».
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.061
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Τη μεταγραφή του Λιούις Χάμιλτον στην Mercedes επέλεξε να σατιρίσει στη Χριστουγεννιάτικη κάρτα του ο Μπέρνι ‘Εκλεστοουν.

145423.jpg


Μία ανάσα πλέον απέχουν τα Χριστούγεννα και όπως κάθε χρονιά έτσι και φέτος ο Μπέρνι Έκλεστοουν έφτιαξε τις -πάντα εριστικές- Χριστουγεννιάτικες κάρτες του.

Τη φετινή σεζόν επέλεξε να σχολιάσει τον Λιούις Χάμιλτον και τη μεταγραφή του στην Mercedes.

Μάλιστα, στην κάρτα φαίνεται ο Βρετανός πιλότος να έχει αφήσει στην άκρη της πίστας την McLaren, να έχει πετάξει το κράνος του και να είναι έτοιμος να πάρει τη θέση του στη Mercedes -στην οποία ωστόσο υπάρχει ένα τσουβαλάκι δολάρια- για να κατευθυνθεί στις εγκαταστάσεις της ομάδας.
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.061
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Ήταν το συναρπαστικότερο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1, τα τελευταία χρόνια.  Και ήταν η χρονιά που ο Σεμπάστιαν Φέτελ πανηγύρισε τον τρίτο του Παγκόσμιο τίτλο. Έτσι έγινε ο νεότερος πιλότος στην ιστορία της Φόρμουλα 1 που έχει κατακτήσει τρία πρωταθλήματα.

Αφιέρωμα του BBC, για τον παγκόσμιο πρωταθλητή:

 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.061
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
[size=20pt]Iceman, η ευχάριστη έκπληξη του 2012![/size]

Ο Κίμι Ράικονεν επέστρεψε μετά από δυο χρόνια απουσίας στη F1 με τα χρώματα της Lotus και σίγουρα εξέπληξε τους πάντες με την απόδοσή του.

Μια ματιά στους αριθμούς αποκαλύπτει την πραγματικότητα: Με 207 βαθμούς κατετάγη 3ος στο πρωτάθλημα οδηγών. Βαθμολογήθηκε σε 19 αγώνες και θα είχε καταφέρει το απόλυτο εάν στο Μπαχρέιν όπου πραγματοποίησε συγκλονιστική εμφάνιση και πίεσε για τη νίκη η λάθος στρατηγική της ομάδας δεν τον έφερνε με τελειωμένα λάστιχα στους τελευταίους γύρους να χάνει τη μια θέση πίσω από την άλλη.

Ο Ράικονεν ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου στον τέταρτο μόλις αγώνα της χρονιάς. Συνολικά βρέθηκε στο βάθρο έξι φορές φέτος, μια εξ’ αυτών στο μεσαίο σκαλί στο Άμπου Ντάμπι.

http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/files/1/2012/1f1/5%2012dr12.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/files/1/2012/12/27/formula18.jpg[/img[/URL]]

Σ’ αυτό τον αγώνα έγραψε ιστορία με την ατάκα «αφήστε με ήσυχο, ξέρω τι να κάνω» προς την ομάδα όταν αγωνιώντας για την εξασφάλιση της νίκης τον καθοδηγούσαν.
Ενώ ο αγώνας στη Yas Marina ήταν στην πιο κρίσιμη στιγμή ο βοηθός του Μαρκ Σλέιντ – μηχανικού αγώνα του Κίμι από το 2002 – Σιμόν Ρενιέ, ακούστηκε να λέει στον Iceman: «Ο Αλόνσο μειώνει τη διαφορά» για να εισπράξει τη θρυλική πλέον ατάκα «άσε με ήσυχο, ξέρω τι πρέπει να κάνω». Ο Ράικονεν ήθελε να συγκεντρωθεί στην οδήγηση και είχε ζητήσει να βλέπει πληροφορίες μόνο από την πινακίδα στην ευθεία των πιτ. Λίγο αργότερα ο Ρενιέ επιμένει: «Συνέχισε να δουλεύεις τα ελαστικά ώστε να διατηρήσουν τη θερμοκρασία τους» για να έρθει η παγωμένη αντίδραση του Iceman: «Ναι, ναι, ναι το κάνω συνέχεια δε χρειάζεται να μου το υπενθυμίζεις κάθε δευτερόλεπτο». 

[img]http://img.protothema.gr/CF4C01961999A2E85690DEBAA604A6C6.jpg

Ο Φινλανδός με τη Lotus του έκανε ρεκόρ γύρων στη σεζόν ολοκληρώνοντας 1.191 και φτάνοντας το απίστευτο ποσοστό 99,92%.

Έτσι άγγιξε, αλλά δεν ισοφάρισε το ρεκόρ του Μίχαελ Σουμάχερ, ο οποίος το 2002 είχε το απόλυτο (100%) ολοκληρώνοντας με επιτυχία και τους 1.090 γύρους του πρωταθλήματος.

17152.jpg
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.061
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Η Lotus είναι η πρώτη ομάδα που θα παρουσιάσει το νέο αυτοκίνητο για τους αγώνες του 2013 με το κωδικό όνομα E21.

12.08.04webnews1logo-2.jpg


Σήμερα στις 19:15 ώρα Γκρήνουιτς από το Enstone ο Κίμι Ράικονεν και ο Ρομαίν Γκροζάν θα παρουσιάσουν το καινούργιο μονοθέσιο live στο κανάλι της Lotus στο youtube:
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.061
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
17326.jpg


Η βρετανική ομάδα είναι η πρώτη από τις έντεκα που αποκαλύπτει το νέο της μονοθέσιο. Τα αποκαλυπτήρια έγιναν στην έδρα της ομάδας στο Έστον και μεταδόθηκαν διαδικτυακά.


Η Lotus E21 όπως είναι ο κωδικός του νέου μονοθεσίου της Βρετανικής ομάδας θα χρησιμοποιεί φέτος κινητήρες Renault, ελαστικά Pirelli ενώ για λογαριασμό της θα οδηγούν όπως και πέρυσι οι Κίμι Ράικονεν και Ρομέν Γκροζάν.

Μιλώντας σχετικά ο Iceman τόνισε μεταξύ άλλων: «Προφανώς δεν έχω οδηγήσει ακόμα την E21 άρα είναι δύσκολο να πω τι είναι εφικτό και τι ανέφικτο ενόψει της σεζόν που έρχεται. Ξέρουμε πως πέρυσι είχαμε ένα καλό μονοθέσιο αλλά όλοι δουλεύουν σκληρά ώστε να έχουμε το καλύτερο δυνατό πακέτο. Θα συνεργαστώ με την ομάδα ώστε να βοηθήσω να έχουμε το καλύτερο δυνατό μονοθέσιο και στη Μελβούρνη θα έχουμε τα πρώτα αποτελέσματα. Θα είναι μία μεγάλη σε διάρκεια σεζόν από εκεί και πέρα. Το 2012 κάναμε καλό ξεκίνημα, ας δούμε τι μπορούμε να πετύχουμε το 2013».

Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Τζέιμς Άλισον – κάποιες φήμες τον ήθελαν να φλερτάρει με τη McLaren – μιλώντας για το νέο δημιούργημα της ομάδας τόνισε μεταξύ άλλων: «Παρότι εξωτερικά μπορεί να θυμίζει κάπως την Ε 20 στην πραγματικότητα έχουν γίνει πάρα πολλές αλλαγές. Θα είναι ένα πολύ ενδιαφέρον μονοθέσιο. Οι κανονισμοί του 2013 είναι σχεδόν ίδιοι μ’ αυτούς του 2012 οπότε χρησιμοποιήσαμε όλα τα πλεονεκτήματα του περσινού μονοθεσίου. Όμως όπως ξέρετε ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες που μπορεί να κάνουν τη διαφορά στην απόδοση. Παρότι δουλεύουμε το ίδιο κόνσεπτ τόσα χρόνια υπάρχουν πολλές διαφορετικές νέες ιδέες και προσεγγίσεις».

O πολύπειρος Βρετανός μηχανικός δε δίστασε να παραδεχτεί πως κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης η Lotus θα συνεχίσει να δουλεύει εντατικά πάνω στο σύστημα παθητικού DRS με στόχο να το χρησιμοποιήσει στους αγώνες φέτος. Πρόκειται για διάταξη που οδηγεί σε στολάρισμα της πίσω αεροτομής από μια ταχύτητα και πάνω. Δεν μπορεί να έχει σημαντική επίδραση σε πίστα με γρήγορες καμπές όπως το Σίλβερστον αλλά μπορεί να αποδειχτεί πολύτιμο σε πίστες όπως η Σεπάνγκ, η Σαγκάη και η Μόντσα. Ο Άλλισον τόνισε σχετικά: «Δεν πρόκειται για την ασημί σφαίρα που θα μεταμορφώσει το μονοθέσιο απλά για μια διάταξη που μπορεί να βοηθήσει στην απόδοση».

17329.jpg


H Lotus F1 κατάφερε πέρυσι να πάρει την 4η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών ενώ ο Κίμι Ράικονεν παρέμεινε στο κυνήγι του τίτλου στο μεγαλύτερο διάστημα του πρωταθλήματος και τελικά τερμάτισε 3ος στη βαθμολογία.

Τρίτος οδηγός της ομάδας θα είναι ο Ντέιβιντ Βαλεσί, ενώ τη θέση του δοκιμαστή θα μοιράζονται οι Νίκολας Προστ και Ζερόμ ντι Αμπρόσιο.
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.061
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
17338.jpg


Μετά τη Lotus σειρά πήρε η McLaren, η οποία παρουσίασε τη νέα MP4-28 στις εγκαταστάσεις της.

Η βρετανική ομάδα για πρώτη φορά μετά από έξι χρόνια δεν θα έχει στο δυναμικό της τον Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος… μετακόμισε στη Mercedes.

Πίσω από το τιμόνι της MP4-28 την επόμενη σεζόν θα είναι οι Τζένσον Μπάτον και Σέρχιο Πέρες.

17341.jpg


Η McLaren διατήρησε τα χρώματά της πάνω στην MP4-28 με το ασημένιο και το κόκκινο να δεσπόζουν.

17340.jpg


Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου μονοθεσίου, παλαιότερα μοντέλα της McLaren, έκαναν την εμφάνισή τους, ενώ οδηγώντας δύο από τα κορυφαία μοντέλα της μάρκας, έφτασαν στις εγκαταστάσεις οι Μπάτον και Πέρες.


 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.061
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
H Ferrari που θα παρουσιάσει αύριο το  νέο μονοθέσιο που θα τρέξει στο πρωτάθλημα του 2013, ανακοίνωσε το όνομα το οποίο είναι  F138, ονομασία που προκύπτει από τον συνδυασμό του έτους και του αριθμού των κυλίνδρων, αφού αυτή θα είναι η τελευταία χρονιά που τα μονοθέσια της Φόρμουλα 1 θα τρέχουν με κινητήρες V8. Από το 2014 οι κινητήρες θα εξακύλινδροι!

215761.jpg
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.061
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Εκτός της Ferrari και λίγο πριν την -άτυπη- έναρξη του πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1 με τις χειμερινές δοκιμές που θα γίνουν στην πίστα της Χερέθ  5-8 Φεβρουαρίου, και οι υπόλοιπες ομάδες ανακοίνωσαν τις ημερομηνίες που θα παρουσιάσουν τα νέα μονοθέσια:

1 Φεβρουαρίου: Force India
1 Φεβρουαρίου: Ferrari
2 Φεβρουαρίου: Sauber
3 Φεβρουαρίου: Red Bull
4 Φεβρουαρίου: Mercedes
4 Φεβρουαρίου: Torro Rosso
5 Φεβρουαρίου: Caterham
19 Φεβρουαρίου  Williams   
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.061
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Μετά τις Lotus και McLaren σειρά πήρε η Ferrari, η οποία στο Μαρανέλο έκανε τα αποκαλυπτήρια της νέας F138.

17351.jpg


H F138 είναι αρκετά διαφορετικό μονοθέσιο από το περσινό με το σκαλοπάτι στο μπροστινό ρύγχος να έχει καλυφθεί, δεδομένου ότι επιτρέπεται από τους κανονισμούς.

17355.jpg

17353.jpg


Το αυτοκίνητο έχει αναπτυχθεί υπό την τεχνική διεύθυνση του Pat Fry, ενώ επικεφαλής του σχεδιασμού ήταν ο  Νικόλας Τομπάζης.
Το μεγαλύτερο μέρος της αεροδυναμικής έχει ολοκληρωθεί στην αεροδυναμική σήραγγα της Toyota στην Κολωνία που νοίκιασε για φέτος η  Ferrari,  καθώς  στο Μαρανέλο  πραγματοποιούνται εργασίες αναβάθμισης της αεροδυναμικής σήραγγας.

17356.jpg


Πίσω από το τιμόνι και τη φετινή σεζόν θα βρίσκονται Fernando Alonso και Felipe Massa ενώ οδηγός δοκιμών θα είναι ο Pedro de la Rosa.



 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.061
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
VJM06 είναι το όνομα της νέας Force India που παρουσιάστηκε σήμερα στο Silverstone:

17359.jpg


Ο Paul di Resta έκανε τα πρώτα μίλια στην αγγλική πίστα ενώ ο δεύτερος οδηγός ακόμα αναζητείται με Adrian Sutil και τον Jules Bianchi να είναι οι βασικοί υποψήφιοι.

17363.jpg
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.142
Κριτικές
123
Like
186
Πόντοι
3.090
Μετά τις Lotus και McLaren σειρά πήρε η Ferrari, η οποία στο Μαρανέλο έκανε τα αποκαλυπτήρια της νέας F138.

17351.jpg


H F138 είναι αρκετά διαφορετικό μονοθέσιο από το περσινό με το σκαλοπάτι στο μπροστινό ρύγχος να έχει καλυφθεί, δεδομένου ότι επιτρέπεται από τους κανονισμούς.

17355.jpg

17353.jpg


Το αυτοκίνητο έχει αναπτυχθεί υπό την τεχνική διεύθυνση του Pat Fry, ενώ επικεφαλής του σχεδιασμού ήταν ο  Νικόλας Τομπάζης.
Το μεγαλύτερο μέρος της αεροδυναμικής έχει ολοκληρωθεί στην αεροδυναμική σήραγγα της Toyota στην Κολωνία που νοίκιασε για φέτος η  Ferrari,  καθώς  στο Μαρανέλο  πραγματοποιούνται εργασίες αναβάθμισης της αεροδυναμικής σήραγγας.

17356.jpg


Πίσω από το τιμόνι και τη φετινή σεζόν θα βρίσκονται Fernando Alonso και Felipe Massa ενώ οδηγός δοκιμών θα είναι ο Pedro de la Rosa.
Ήρθε η ώρα,να ξαναπάρουμε τον τίτλο............... :rockon: :rockon: :rockon:
 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.061
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Το νέο της μονοθέσιο, C32, παρουσίασε σήμερα η Sauber στις εγκαταστάσεις της στην Ελβετία.

Το σεντόνι από το νέο μονοθέσιο τράβηξαν οι πιλότοι που θα βρίσκονται πίσω από το μονοθέσιο  το 2013, Nico Hulkenberg
και Esteban Gutierrez.

17374.jpg


H Sauber C32 είναι μια εξέλιξη του προηγούμενου μονοθεσίου και όπως δήλωσε η  διευθύντρια της ομάδας Monisha Kaltenborn  οι μηχανικοί της ομάδας δούλεψαν πάνω στις αδυναμίες και περιμένουν να είναι πιο ανταγωνιστικοί φέτος.

17372.jpg


 
OP
OP
Cr9

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.061
Κριτικές
10
Like
408
Πόντοι
96
Η Mercedes που θα παρουσίασε επίσημα το νέο μονοθέσιο την Δευτέρα λίγο πριν τις δοκιμές της Χερέθ, ανακοίνωσε ότι θα προσφέρει μια πρώτη γεύση της W04, σήμερα το απόγευμα στις 18:00 μέσω του .

2004_big.jpg


Χρησιμοποιώντας το Twitter οι χρήστες θα ανοίγουν λίγο- λίγο την εικονική πόρτα.
Όσο πιο γρήγορο θα το retweet, τόσο πιο γρήγορα το αυτοκίνητο θα αποκαλυφθεί.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom