Νέα

Βοήθεια και συμβουλές για σχέσεις

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Εγγρ.
19 Ιουν 2015
Μηνύματα
666
Κριτικές
1
Like
340
Πόντοι
26
Συνάδελφοι του μπου, έχετε να δώσετε καμιά συμβουλή όχι απλά για το ξεκίνημα μιας σχέσης αλλά και για την αρχή της κουβέντας; Ποιά μέρα είναι και ιδανική για να βγείς να βρείς κοπέλα; Ρωτάω μια και έχω φτάσει σε ένα μικρό αδιεξοδο.

Είμαι τελείως αρχάριος στο ζήτημα μιας και μόνο χ και χυλους τρώω μια ζωή και μετά από την υπηρεσεία θα ήθελα να ξαναδοκιμάσω την τύχη μου. Υπ'όψιν, δεν στοχεύω 18-19, αλλά από 20 και πάνω και δεν κοιτάω καν τα σκιάχτρα, απλά προσπαθω να βρώ γυναίκες με καμπύλες. Ναρντάνες, παχουλούλες ή απλά κλεψύδρες, δεν με αφορά, καλή να είναι και να μην την κραδαίνω σαν τον χαρταετό την Καθαρά Δευτερα.
 

Reznov

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Ιουν 2016
Μηνύματα
18.803
Like
22.947
Πόντοι
6.056
Συνάδελφοι του μπου, έχετε να δώσετε καμιά συμβουλή όχι απλά για το ξεκίνημα μιας σχέσης αλλά και για την αρχή της κουβέντας; Ποιά μέρα είναι και ιδανική για να βγείς να βρείς κοπέλα; Ρωτάω μια και έχω φτάσει σε ένα μικρό αδιεξοδο.

Είμαι τελείως αρχάριος στο ζήτημα μιας και μόνο χ και χυλους τρώω μια ζωή και μετά από την υπηρεσεία θα ήθελα να ξαναδοκιμάσω την τύχη μου. Υπ'όψιν, δεν στοχεύω 18-19, αλλά από 20 και πάνω και δεν κοιτάω καν τα σκιάχτρα, απλά προσπαθω να βρώ γυναίκες με καμπύλες. Ναρντάνες, παχουλούλες ή απλά κλεψύδρες, δεν με αφορά, καλή να είναι και να μην την κραδαίνω σαν τον χαρταετό την Καθαρά Δευτερα.
τριτη κατα τις 6 το απογευμα.. ;)
 

Sad_man

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Αυγ 2017
Μηνύματα
10.069
Like
3.693
Πόντοι
606
Ποιά μέρα είναι και ιδανική για να βγείς να βρείς κοπέλα;

Ενδιαφέρουσα ερώτηση.Κοίτα,γενικά από μεσημέρι Παρασκευής μέχρι βράδυ Σαββάτου είναι για μένα η καλύτερη φάση της εβδομάδας.Εαν ζεις σε μέρος με πολύ κόσμο και φοιτήτριες,και όχι σε κανα άκυρο μέρος της επαρχίας,τότε βγαίνουν όλες και γίνεται ένας ψιλοχαμός έξω.Ειδικά όταν έχει και καλό καιρό.
 

Souker

Μέλος
Εγγρ.