Νέα

Ποιοτητα των FORD

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα jean-Claud
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 67
  • Εμφανίσεις 4K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

jean-Claud

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.303
Κριτικές
9
Like
7.823
μπαινοντας σε αρκετα μοντελα ford τα περισσοτερα από το 2005 και μετα εχω παρατηρησει ειδικα στα εσωτερικα τους να μην εχουν ποιοτητα θυμιζοντας κορεατικο αμαξι.τα περισσοτερα πλαστικα τριζουν η ξεθωριαζουν αλλα και η η βαφη τους εξωτερικα να θαμπωνει και να ξεθωριαζει.
ποια η γνωμη σας για την ποιοτητα κατασκευης και αξιοπιστίας των ford?
 

arkas1986

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2018
Μηνύματα
1.707
Κριτικές
15
Like
354
Πόντοι
326
Περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαίς
 

dude33

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2007
Μηνύματα
9.198
Like
757
Πόντοι
146
μπαινοντας σε αρκετα μοντελα ford τα περισσοτερα από το 2005 και μετα εχω παρατηρησει ειδικα στα εσωτερικα τους να μην εχουν ποιοτητα θυμιζοντας κορεατικο αμαξι.τα περισσοτερα πλαστικα τριζουν η ξεθωριαζουν αλλα και η η βαφη τους εξωτερικα να θαμπωνει και να ξεθωριαζει.
ποια η γνωμη σας για την ποιοτητα κατασκευης και αξιοπιστίας των ford?
Γιατί βρίζεις τα Κορεάτικα τύπε;
 

artemismatsas

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουν 2013
Μηνύματα
5.867
Κριτικές
1
Like
120
Πόντοι
66
2 φορντ ειχα μεχρι τωρα οκ το παλιο ηταν του 2007 το φοκους, οντως ειχε χαλια ποιοτητα (δλδ τα πλαστικα δεν ηταν αυτα που περιμενες απο γερμανικο αμαξι κ η σχεδιαση ηταν γτπ καβαλα) αλλα τριγμους δεν ακουσα ποτε , το πουλησα στην εξαετια του
το τρεχον δεν εχει καμια σχεση, το εχω λιωσει στα χλμ κ η αισθηση μετα απο κοντα 60 χιλιαδες χλμ (σε πολυ λιγο διαστημα) ειναι οτι θα αργησει πολυ να "παλιωσει" βεβαια ειναι μονιμα σε κλειστο παρκιν κ το φροντιζω
στα συν η 8ετης εγγυηση
και επειδη δεν πρεπει να αφηνουμε τον παραγοντα χρημα απ εξω, αν εβαζα τα εξτρα του (τιτανιουμ ) σε αλλο αμαξι με τετοιο μοτερ ηθελα αλλα 4 χιλιαρικα
 

Sapakias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Σεπ 2016
Μηνύματα
2.837
Like
1.279
Πόντοι
216
Δεν νομίζω ότι τα Κορεάτικα μετά το 2002 τουλάχιστον να έχουν πρόβλημα με τα πλαστικά τους σε σχέση με άλλα πιο ακριβά μοντέλα.
SEAT στο χρόνο πάνω ξεφλούδισαν όλα τα χερούλια και τα πλαϊνά στις πόρτες εσωτερικά. Αλλαγή εντός εγγύησης αλλά και τα καινούργια ήταν τα ίδια και χειρότερα.
Hyundai στην ίδια οικογένεια ίδιας εποχής κανένα απολύτως θέμα με το εσωτερικό. Τώρα αρχίζει να φθείρεται το τιμόνι (πλαστικό).
Το seat έχει φύγει λόγο πολλαπλών άλλων μηχανικών προβλημάτων. Το Hyundai καλά κρατεί ακόμα.
Τα Ford δεν νομίζω να είναι χειρότερα.
Εξαρτάται βέβαια η συντήρηση, ο χώρος στάθμευσης η οδήγηση κτλ.
 

cretan_nudist

Μέλος
Εγγρ.
25 Απρ 2013
Μηνύματα
449
Κριτικές
8
Like
825
Πόντοι
81
Εξαρτάται από το μοντέλο αλλά και την έκδοση. Είχα focus 1,8 ghia του 2003. Άψογη ποιότητα αλλά και αξιοπιστία. Στην εξαετία πήγα σε KUGA  2,5 Titanium. Τι να λέω, ποιότητα στο έπακρον, αξιοπιστία από τις λίγες, οδηγική συμπεριφορά για σεμινάρια . Τεκμήρια και φορος πολυτελείας..... γαμησέ τα.
 

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.736
Κριτικές
6
Like
3.390
Πόντοι
736
Αναμένεται και το καινούργιο focus μάλλον για το 2019 αν ενδιαφέρεσαι για καινούργιο.


υγ. Τελικα τωρα που διάβασα πιο καλά το άρθρο λέει οτι αναμένεται για αυτό το καλοκαίρι , και το 2019 κάποιες άλλες εκδόσεις του.
 

panagos7

Πορνοστάρ
Εγγρ.
5 Δεκ 2014
Μηνύματα
4.540
Κριτικές
53
Like
7.639
Πόντοι
8.816
Εγω εχω ακούσει καλα λογια για τα φορντ. Προσωπικα εχω ενα toyota corolla του 2002 218000 χιλιόμετρα κανένα προβλημα. Πιστευω ιαπωνικά ειναι τα καλύτερα αυτοκινητα
 

acapoeira

Μέλος
Εγγρ.
11 Νοε 2017
Μηνύματα
7.440
Like
228
Πόντοι
86
Εγω εχω ακούσει καλα λογια για τα φορντ. Προσωπικα εχω ενα toyota corolla του 2002 218000 χιλιόμετρα κανένα προβλημα. Πιστευω ιαπωνικά ειναι τα καλύτερα αυτοκινητα

Τα ιαπωνικα εχουν αξιοπιστους κινητηρες
Το καλυτερο ειναι σχετικο..
Προτιμω τα γερμανικα
 

panagos7

Πορνοστάρ
Εγγρ.
5 Δεκ 2014
Μηνύματα
4.540
Κριτικές
53
Like
7.639
Πόντοι
8.816
Εγω σκεφτομαι το επομενο μου να ειναι η  nissan h opel
 

Επισκέπτης
2 φορντ ειχα μεχρι τωρα οκ το παλιο ηταν του 2007 το φοκους, οντως ειχε χαλια ποιοτητα (δλδ τα πλαστικα δεν ηταν αυτα που περιμενες απο γερμανικο αμαξι κ η σχεδιαση ηταν γτπ καβαλα) αλλα τριγμους δεν ακουσα ποτε , το πουλησα στην εξαετια του
το τρεχον δεν εχει καμια σχεση, το εχω λιωσει στα χλμ κ η αισθηση μετα απο κοντα 60 χιλιαδες χλμ (σε πολυ λιγο διαστημα) ειναι οτι θα αργησει πολυ να "παλιωσει" βεβαια ειναι μονιμα σε κλειστο παρκιν κ το φροντιζω
στα συν η 8ετης εγγυηση
και επειδη δεν πρεπει να αφηνουμε τον παραγοντα χρημα απ εξω, αν εβαζα τα εξτρα του (τιτανιουμ ) σε αλλο αμαξι με τετοιο μοτερ ηθελα αλλα 4 χιλιαρικα
τι γερμανικό ρε Λιάκο
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
οριζετε λαθος εδώ την λεξη ποιοτητα.

κακη ποιοτητα δεν είναι ότι εσκασε το πλαστικο ταμπλο από το ΚΙΑ σε 3 χρονια.

κακη ποιοτητα είναι ότι εβγαλε πρόβλημα ο εγκέφαλος του βολγκςβαγκεν στους 3 μηνες.

κακη ποιοτητα είναι ότι κάθε βραδυ παει ο άλλος να βαλει μπροστα το αλφαρομεο γιατι αλλιως τον αφηνει από μπαταρια.


και τα 3 που αναφερα είναι πραγματικα από φιλους.
 

Jimmy Jim

Μέλος
Εγγρ.
7 Ιαν 2014
Μηνύματα
3.385
Like
121
Πόντοι
16
οριζετε λαθος εδώ την λεξη ποιοτητα.

κακη ποιοτητα δεν είναι ότι εσκασε το πλαστικο ταμπλο από το ΚΙΑ σε 3 χρονια.

κακη ποιοτητα είναι ότι εβγαλε πρόβλημα ο εγκέφαλος του βολγκςβαγκεν στους 3 μηνες.

κακη ποιοτητα είναι ότι κάθε βραδυ παει ο άλλος να βαλει μπροστα το αλφαρομεο γιατι αλλιως τον αφηνει από μπαταρια.


και τα 3 που αναφερα είναι πραγματικα από φιλους.

μια χαρά είναι τ' αμάξια τους.
σου τα λένε για να μην σε παίρνουν βόλτα επειδή σε βαριούνται.
 

vincenzo

Μέλος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
477
Κριτικές
1
Like
403
Πόντοι
21
Κάτοχος Ford Focus σχεδόν 7,5 ετών με 180.000 χλμ το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισα ήταν μια βλάβη στον εγκέφαλο που αποκαταστάθηκε με μικρό σχετικά κόστος. Καλές επιδόσεις, αξιοπιστία, μαλλον οικονομικά σέρβις, λογική βενζίνη, δεν τρίζει τίποτα. Τα πλαστικά έχουν μια φυσική φθορά, τίποτα σπουδαίο. Απλά θα προτιμούσα το εσωτερικό να έχει μια πιο "απτή" αίσθηση ποιότητας. Την οποία πιστεύω οτι έχουν τα νεότερα μοντέλα (δεν εχω δοκιμάσει).
 
OP
OP
jean-Claud

jean-Claud

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.303
Κριτικές
9
Like
7.823
2 φορντ ειχα μεχρι τωρα οκ το παλιο ηταν του 2007 το φοκους, οντως ειχε χαλια ποιοτητα (δλδ τα πλαστικα δεν ηταν αυτα που περιμενες απο γερμανικο αμαξι κ η σχεδιαση ηταν γτπ καβαλα) αλλα τριγμους δεν ακουσα ποτε , το πουλησα στην εξαετια του
το τρεχον δεν εχει καμια σχεση, το εχω λιωσει στα χλμ κ η αισθηση μετα απο κοντα 60 χιλιαδες χλμ (σε πολυ λιγο διαστημα) ειναι οτι θα αργησει πολυ να "παλιωσει" βεβαια ειναι μονιμα σε κλειστο παρκιν κ το φροντιζω
στα συν η 8ετης εγγυηση
και επειδη δεν πρεπει να αφηνουμε τον παραγοντα χρημα απ εξω, αν εβαζα τα εξτρα του (τιτανιουμ ) σε αλλο αμαξι με τετοιο μοτερ ηθελα αλλα 4 χιλιαρικα
σε τετοιο focus ειχα μπει 2006 μοντελο και τα πλαστικα περα από φτηνα και σκληρα που εδειχναν τριζανε κιολας και το αμαξι ειχε 98000 χιλιόμετρα μονο ασε ο 1.4 κινητήρας υπερβολικα αργος γι αυτό το αμαξι.
επισης και σε mondeo  2008 ηταν λιγο πιο ποιοτικο από το focus αλλα και παλι τριγμοι ακουγονταν μεσα στο αμαξι από τα πλαστικα και επισης στο καπο μπροστα το χρωμα ειχε γινει θολο τι αλοιφες του εβαζε τιποτα και ο φαναρας του ειπε θελει βαψιμο.
 

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.736
Κριτικές
6
Like
3.390
Πόντοι
736
σε τετοιο focus ειχα μπει 2006 μοντελο και τα πλαστικα περα από φτηνα και σκληρα που εδειχναν τριζανε κιολας και το αμαξι ειχε 98000 χιλιόμετρα μονο ασε ο 1.4 κινητήρας υπερβολικα αργος γι αυτό το αμαξι.
επισης και σε mondeo  2008 ηταν λιγο πιο ποιοτικο από το focus αλλα και παλι τριγμοι ακουγονταν μεσα στο αμαξι από τα πλαστικα και επισης στο καπο μπροστα το χρωμα ειχε γινει θολο τι αλοιφες του εβαζε τιποτα και ο φαναρας του ειπε θελει βαψιμο.
Σχετικά με τον κινητηρα που λες όλα σχετικά είναι , οι τωρινοι 1.4 με τούρμπο ας πούμε είναι αρκετά δυνατοι περίπου 130-160 άλογα ανάλογα με την μάρκα και το μοντέλο , ενώ παράδειγμα εγω είχα κάποτε ενα 1.6 8βαλβιδο σιτροέν ζχ με 90 άλογα , τα οποία ΑΝ ητανε και οντως 90 γιατί όσο να ναι ηταν και παλιό το μοντέλο.

Βλεπεις στα καινούργια ακόμα και σε 1.0 κινητήρα με τούρμπο φτάνουν μέχρι 120 άλογα.

Φυσικά παιζει ρόλο και το βάρος , όχι μόνο τα άλογα αλλά νομίζω οτι τα άλογα έχουν αυξηθει σε αναλογία περισσότερο απο οτι έχει αυξηθεί το βάρος.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom