Νέα

Ποια η γνωμη σας για τα δικινητα SUV?

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα jean-Claud
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 94
  • Εμφανίσεις 4K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

jean-Claud

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.303
Κριτικές
9
Like
7.823
Ενας γνωστος μου πηρε το ford kuga 1.5 δικινητο όχι τετρακινητο και μου ειπε οδηγησε το να δεις τι εστι τζιπ.Ναι μεν η αποσταση από το εδαφος οι μεγαλες ροδες παραπεμπουν σε τζιπ αλλα οδηγοντας το απογοητευτηκα.Το πρωτο φαουλ είναι η ευελιξια μεσα στη πολη,το δευτερο η καταναλωση τσιμπαγε πολύ,τριτο εγερνε στις στροφες,τεταρτο στην ευθεια στην εθνικη οδο με 130 ηταν πολύ επιρρεπης στους ανεμους και τωρα παμε στο θεμα με τη τετρακινηση μπηκα σε ένα χωραφι με χωμα ηταν να το διασχισω περιπου 200 μετρα και στα πρωτα 50 μετρα κολλησα ουτε μπρος ουτε πισω δεν πηγαινε το αμαξι και με τραβηξε ενας με ένα αγροτικο 4*4 το οποιο χωραφι ο συγκεκριμένος το διασχιζει καθημερινα με το αγροτικο.
 

centrino

Μέλος
Εγγρ.
6 Φεβ 2008
Μηνύματα
6.210
Like
656
Πόντοι
146
Να προσεχεις τι φιλους εχεις ...
 

cum gun

Μέλος
Εγγρ.
5 Ιαν 2010
Μηνύματα
180
Like
10
Πόντοι
1
Γαματο!!
Βάλε τον τόνο εκεί που βολεύει!!!
:heavymetalbig:
 

rantanplangr30

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Σεπ 2013
Μηνύματα
3.820
Κριτικές
38
Like
4.778
Πόντοι
2.696
Αγαπητέ δε φτάνει να έχεις τζιπ ή ότι άλλο.Πρέπει να έχεις και τα κατάλληλα ελαστικά και γνώσεις.Τα περισσοτερα τζιποειδή πωλούνται με ελαστικά ακατάλληλα για εκτός δρόμου διαδρομές.Εγώ πάντως πάω ολοταχώς για το Peugeot 3008.
 

Comilfo

Μέλος
Εγγρ.
1 Νοε 2017
Μηνύματα
241
Like
27
Πόντοι
1
Ωραιότατο τέχνασμα της βιομηχανίας τα suv.
Υστερούν σε όλους τους τομείς σε σχέση με τα πρότυπα τους.

 

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.736
Κριτικές
6
Like
3.390
Πόντοι
736
Ενας γνωστος μου πηρε το ford kuga 1.5 δικινητο όχι τετρακινητο και μου ειπε οδηγησε το να δεις τι εστι τζιπ.Ναι μεν η αποσταση από το εδαφος οι μεγαλες ροδες παραπεμπουν σε τζιπ αλλα οδηγοντας το απογοητευτηκα.Το πρωτο φαουλ είναι η ευελιξια μεσα στη πολη,το δευτερο η καταναλωση τσιμπαγε πολύ,τριτο εγερνε στις στροφες,τεταρτο στην ευθεια στην εθνικη οδο με 130 ηταν πολύ επιρρεπης στους ανεμους και τωρα παμε στο θεμα με τη τετρακινηση μπηκα σε ένα χωραφι με χωμα ηταν να το διασχισω περιπου 200 μετρα και στα πρωτα 50 μετρα κολλησα ουτε μπρος ουτε πισω δεν πηγαινε το αμαξι και με τραβηξε ενας με ένα αγροτικο 4*4 το οποιο χωραφι ο συγκεκριμένος το διασχιζει καθημερινα με το αγροτικο.
Είχε γίναι και ένα παρόμοιο θέμα τελευταία , ίσως βρείς κάτι ενδιαφέρον και εδώ ... αν και το θέμα ήταν για τα μεγάλα suv.


 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.274
Like
594
Πόντοι
246
τα SUV εχουν ερθει για να μεινουν
στα τελη της δεκαετιας του 90 ηταν ελαχιστα, πλεον σε ευρωπη και αμερικη ειναι η δευτερη κατηγορια πισω μονο απο τα μικρομεσαια
οταν βλεπεις οτι εταιρειες οπως η φερραρι, η λαμποργκινι, η πορσε και η τζαγκουαρ βγαζουν SUV, καταλαβαινεις που παει το πραγμα
ο λογος που τα παιρνει καποιος δεν ειναι μονο για να μπαινει σε λασπες και χιονια, ειναι και για να εχει ψηλη θεση οδηγησης και καλυτερη ορατοτητα, για να εχει χωρους για επιβατες και αποσκευες, για να μην εχει προβλημα (η τουλαχιστον να εχει λιγοτερα προβληματα) στους κακους δρομους με τις λακκουβες, τα νεροφαγωματα και τα σαμαρακια
επισης στις πωλησεις της κατηγοριας SUV εδω και καμποσο καιρο τα δικινητα εχουν παρει κεφαλι απο τα τετρακινητα
ειναι πιο οικονομικα στην αγορα (τουλαχιστον 4.000 ευρω), πιο οικονομικα στη συντηρηση, καινε λιγοτερο καυσιμο, ειναι πιο ελαφρια και στα περισσοτερα μοντελα εχουν ελαφρως καλυτερη οδικη συμπεριφορα λογω καλυτερης κατανομης βαρους σε εμπρος και πισω αξονα
το να ρωτησεις αν καλυτερο ειναι ενα SUV η ενα χαμηλο σενταν ειναι ακυρο σαν ερωτημα
ειναι σαν να ρωτας τι ειναι καλυτερο μια φερραρι 358 ιταλια η ενα φορτηγο βολβο φ12;
εαν θελεις να κανεις ενα γρηγορο γυρο σε πιστα καλυτερη ειναι η φερραρι, εαν θελεις να μεταφερεις εμπορευμα καλυτερο ειναι το βολβο
το ιδιο και στα SUV. αν δεν σε ενδιαφερει το αυξημενο υψος και οι εξτρα χωροι πας σε σενταν και γλιτωνεις και λεφτα. αν σε ενδιαφερει το αυξημενο υψος και οι εξτρα χωροι πας σε δικινητο SUV. αν εισαι και ανθρωπος των εξτριμ σπορτς και πας συχνα σε βουνα και παραλιες με κατσικοδρομους η μενεις στη σουηδια που 150 μερες το χρονο εχουν χιονι παιρνεις 4x4 SUV
η βλακεια ειναι να παιρνεις κατι μονο για μουρη η επειδη ετσι κανουν οι αλλοι χωρις πραγματικα να το χρειαζεσαι
 

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.736
Κριτικές
6
Like
3.390
Πόντοι
736
Σωστα τα λεει το πουλί , αν πχ σε ενδιαφέρουν μόνο οι χωροι μπορεις και με ενα station wagon να κανεις την δουλειά σου αν και στην ελλάδα δεν είναι πολύ δημοφιλή.
 
OP
OP
jean-Claud

jean-Claud

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
18.303
Κριτικές
9
Like
7.823
τα SUV εχουν ερθει για να μεινουν
στα τελη της δεκαετιας του 90 ηταν ελαχιστα, πλεον σε ευρωπη και αμερικη ειναι η δευτερη κατηγορια πισω μονο απο τα μικρομεσαια
οταν βλεπεις οτι εταιρειες οπως η φερραρι, η λαμποργκινι, η πορσε και η τζαγκουαρ βγαζουν SUV, καταλαβαινεις που παει το πραγμα
ο λογος που τα παιρνει καποιος δεν ειναι μονο για να μπαινει σε λασπες και χιονια, ειναι και για να εχει ψηλη θεση οδηγησης και καλυτερη ορατοτητα, για να εχει χωρους για επιβατες και αποσκευες, για να μην εχει προβλημα (η τουλαχιστον να εχει λιγοτερα προβληματα) στους κακους δρομους με τις λακκουβες, τα νεροφαγωματα και τα σαμαρακια
επισης στις πωλησεις της κατηγοριας SUV εδω και καμποσο καιρο τα δικινητα εχουν παρει κεφαλι απο τα τετρακινητα
ειναι πιο οικονομικα στην αγορα (τουλαχιστον 4.000 ευρω), πιο οικονομικα στη συντηρηση, καινε λιγοτερο καυσιμο, ειναι πιο ελαφρια και στα περισσοτερα μοντελα εχουν ελαφρως καλυτερη οδικη συμπεριφορα λογω καλυτερης κατανομης βαρους σε εμπρος και πισω αξονα
το να ρωτησεις αν καλυτερο ειναι ενα SUV η ενα χαμηλο σενταν ειναι ακυρο σαν ερωτημα
ειναι σαν να ρωτας τι ειναι καλυτερο μια φερραρι 358 ιταλια η ενα φορτηγο βολβο φ12;
εαν θελεις να κανεις ενα γρηγορο γυρο σε πιστα καλυτερη ειναι η φερραρι, εαν θελεις να μεταφερεις εμπορευμα καλυτερο ειναι το βολβο
το ιδιο και στα SUV. αν δεν σε ενδιαφερει το αυξημενο υψος και οι εξτρα χωροι πας σε σενταν και γλιτωνεις και λεφτα. αν σε ενδιαφερει το αυξημενο υψος και οι εξτρα χωροι πας σε δικινητο SUV. αν εισαι και ανθρωπος των εξτριμ σπορτς και πας συχνα σε βουνα και παραλιες με κατσικοδρομους η μενεις στη σουηδια που 150 μερες το χρονο εχουν χιονι παιρνεις 4x4 SUV
η βλακεια ειναι να παιρνεις κατι μονο για μουρη η επειδη ετσι κανουν οι αλλοι χωρις πραγματικα να το χρειαζεσαι
εγω λεω μηπως για να πουλησουν μουρη παιρνουν τα δικινητα γτ που να δινουν αλλα 5000 ευρω να το παρουν τετρακινητο ετσι και αλλιως εμφανησιακα είναι τα ιδια.
π.χ το kuga είναι ένα focus υπερηψωμενο με μεγαλύτερες ροδες και αναρτησεις
 

nickpie2008

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
8.768
Like
4.314
Πόντοι
506
εγω λεω μηπως για να πουλησουν μουρη παιρνουν τα δικινητα γτ που να δινουν αλλα 5000 ευρω να το παρουν τετρακινητο ετσι και αλλιως εμφανησιακα είναι τα ιδια.
π.χ το kuga είναι ένα focus υπερηψωμενο με μεγαλύτερες ροδες και αναρτησεις
Σε μια πτωχευμενη χώρα τα 5000 είναι ο ΕΤΗΣΙΟΣ μισθός κάποιου τυπε
Οπως έγραψε και το πουλι ο κυριότερος λόγος που έπιασαν ουσιαστικά τα SUV (που ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΤΖΙΠ) είναι η υψηλή θέση οδήγησης ΤΕΡΆΣΤΙΟ ΑΒΑΝΤΆΖ οδήγησης για όλες τις σύγχρονες μεγαλούπολης και οι μεγάλοι χώροι για παιδιά σκυλιά γατιά εξοχικά.
Το Kuga δεν είναι ένα υπερυψωμένο focus έχει μεγαλύτερους χώρους αν και όλα τα "σύγχρονα" αυτοκίνητα μοιράζονται πατώματα, μέρη, τεχνολογίες ακόμα και σχεδιασμό για λόγους κόστους.
Τα θέματα απόκρισης, οικονομίας καυσίμου κτλ κτλ που έθιξες στο 1ο post ΔΕΝ είναι θέμα SUV αλλά συνδιασμος κινητήρα, αμαξώματος, σχεδιασμού κτλ κτλ
Οδήγησε ένα SUV της VW με TSI πχ και θα δεις πχ απόκριση κινητηρα
Και φυσικα κανένα SUV δεν είναι για τις ελιές ή την άμμο της παραλιας
 

ParisPapis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Σεπ 2017
Μηνύματα
4.064
Like
1.935
Πόντοι
216
τα SUV εχουν ερθει για να μεινουν
στα τελη της δεκαετιας του 90 ηταν ελαχιστα, πλεον σε ευρωπη και αμερικη ειναι η δευτερη κατηγορια πισω μονο απο τα μικρομεσαια
οταν βλεπεις οτι εταιρειες οπως η φερραρι, η λαμποργκινι, η πορσε και η τζαγκουαρ βγαζουν SUV, καταλαβαινεις που παει το πραγμα
ο λογος που τα παιρνει καποιος δεν ειναι μονο για να μπαινει σε λασπες και χιονια, ειναι και για να εχει ψηλη θεση οδηγησης και καλυτερη ορατοτητα, για να εχει χωρους για επιβατες και αποσκευες, για να μην εχει προβλημα (η τουλαχιστον να εχει λιγοτερα προβληματα) στους κακους δρομους με τις λακκουβες, τα νεροφαγωματα και τα σαμαρακια
επισης στις πωλησεις της κατηγοριας SUV εδω και καμποσο καιρο τα δικινητα εχουν παρει κεφαλι απο τα τετρακινητα
ειναι πιο οικονομικα στην αγορα (τουλαχιστον 4.000 ευρω), πιο οικονομικα στη συντηρηση, καινε λιγοτερο καυσιμο, ειναι πιο ελαφρια και στα περισσοτερα μοντελα εχουν ελαφρως καλυτερη οδικη συμπεριφορα λογω καλυτερης κατανομης βαρους σε εμπρος και πισω αξονα
το να ρωτησεις αν καλυτερο ειναι ενα SUV η ενα χαμηλο σενταν ειναι ακυρο σαν ερωτημα
ειναι σαν να ρωτας τι ειναι καλυτερο μια φερραρι 358 ιταλια η ενα φορτηγο βολβο φ12;
εαν θελεις να κανεις ενα γρηγορο γυρο σε πιστα καλυτερη ειναι η φερραρι, εαν θελεις να μεταφερεις εμπορευμα καλυτερο ειναι το βολβο
το ιδιο και στα SUV. αν δεν σε ενδιαφερει το αυξημενο υψος και οι εξτρα χωροι πας σε σενταν και γλιτωνεις και λεφτα. αν σε ενδιαφερει το αυξημενο υψος και οι εξτρα χωροι πας σε δικινητο SUV. αν εισαι και ανθρωπος των εξτριμ σπορτς και πας συχνα σε βουνα και παραλιες με κατσικοδρομους η μενεις στη σουηδια που 150 μερες το χρονο εχουν χιονι παιρνεις 4x4 SUV
η βλακεια ειναι να παιρνεις κατι μονο για μουρη η επειδη ετσι κανουν οι αλλοι χωρις πραγματικα να το χρειαζεσαι
τυπε πουλι, το επιχειρημα για καλυτερη θεα ισχυε παλιοτερα που ηταν 1 στα 10000 αυτοκινητα suv και ο οδηγος του εβλεπε πανω απο τις οροφες των αλλων αυτοινητων, τωρα που ειναι 1 στα 10 suv τις περισσοτερες φορες βλεπεις το ψηλο πισω παρπριζ του μπροστινου σου suv ;)

τωρα πρεπει να παρεις big foot (παλι οι αμερικαναρες ειναι μπροστα) για να ξανακερδισεις αυτο το πλεονεκτημα  :wanker:

BN-HY280_0421my_M_20150417133017.jpg
 

ParisPapis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Σεπ 2017
Μηνύματα
4.064
Like
1.935
Πόντοι
216
Σε μια πτωχευμενη χώρα τα 5000 είναι ο ΕΤΗΣΙΟΣ μισθός κάποιου τυπε
Οπως έγραψε και το πουλι ο κυριότερος λόγος που έπιασαν ουσιαστικά τα SUV (που ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΤΖΙΠ) είναι η υψηλή θέση οδήγησης ΤΕΡΆΣΤΙΟ ΑΒΑΝΤΆΖ οδήγησης για όλες τις σύγχρονες μεγαλούπολης και οι μεγάλοι χώροι για παιδιά σκυλιά γατιά εξοχικά.
Το Kuga δεν είναι ένα υπερυψωμένο focus έχει μεγαλύτερους χώρους αν και όλα τα "σύγχρονα" αυτοκίνητα μοιράζονται πατώματα, μέρη, τεχνολογίες ακόμα και σχεδιασμό για λόγους κόστους.
Τα θέματα απόκρισης, οικονομίας καυσίμου κτλ κτλ που έθιξες στο 1ο post ΔΕΝ είναι θέμα SUV αλλά συνδιασμος κινητήρα, αμαξώματος, σχεδιασμού κτλ κτλ
Οδήγησε ένα SUV της VW με TSI πχ και θα δεις πχ απόκριση κινητηρα
Και φυσικα κανένα SUV δεν είναι για τις ελιές ή την άμμο της παραλιας
τυπε επι ΠΑΣΟΚ οργωνανε κι ολας τα χωραφια με SUV  :S

images


μετα ηρθε ο συριζας και δεν εχεις βενζινη για το suv και το χωραφι στο πηρε η τραπεζα  :S

 

christos_021187

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Δεκ 2016
Μηνύματα
787
Κριτικές
8
Like
1.295
Πόντοι
486
Προσωπικά είμαι στο τσακ να πάω να παραγγείλω το Toyota C-HR. Βέβαια γνωστοί μου με συμβουλεύουν για το Nissan qashqai ως πιο άνετο και πιο οικονομικό.
Τελοσπαντων σας παραθέτω το σκεπτικό μου ως ένας οδηγός-καταναλωτής:

Ο λόγος που θέλω ένα μικρομεσαίο SUV είναι πως θέλω να μετακινούμαι με άνεση-ασφαλεια μέσα στους κακοστρωμενους γεμάτους λακουβες ή σαμαρακια δρόμους, να έχω καλύτερη οδηγική ορατότητα, να μπορώ να βρίσκω παρκινγκ για ένα νορμάλ αυτοκίνητο αλλά συγχρόνως να απολαμβάνω το σαλόνι ένα SUV.
Τέλος θέλω να έχω ένα αμάξι που να μπορώ να κάνω ένα ταξίδι μέχρι το Ναύπλιο ή καλοκαίρι να το πάρω σε ένα νησί.

Έχω ακούσει διάφορους ειδήμονες της αυτοκίνησης οι οποίοι παρουσιάζουν τα SUV μικρομεσαία αυτοκίνητα ως το μέλλον που θα πληρούν όλες τις προδιαγραφές.
 

rantanplangr30

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Σεπ 2013
Μηνύματα
3.820
Κριτικές
38
Like
4.778
Πόντοι
2.696
Τύπε αμάξι με ημερομηνία λήξης θα πάρεις;;;
Καλύτερα να φαω όλα τα λεφτά σε γαμησια να μου μείνει και η εμπειρία,με το Peugeot αν σου μείνει μισό αμάξι τυχερός θα είσαι!!!

Είχες ποτέ Peugeot στην ιδιοκτησία σου;
 

rantanplangr30

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Σεπ 2013
Μηνύματα
3.820
Κριτικές
38
Like
4.778
Πόντοι
2.696
Ναι, η μάνα μου είχε το 307..

Και δεν έμεινες ευχαριστημένος;Διότι αυτό το έχω τώρα 16 χρόνια,και μόνο λάδια κάθε 15000χλμ και μπουζί στα 60.000χλμ του αλλάζω.Και επίσης έχω αλλάξει 2 σετ δισκόπλακες και τακάκια που είναι αναλώσιμα.Ούτε κιχ δεν έχει κάνει το αμάξι.
 

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.736
Κριτικές
6
Like
3.390
Πόντοι
736
Σωστα τα λεει το πουλί , αν πχ σε ενδιαφέρουν μόνο οι χωροι μπορεις και με ενα station wagon να κανεις την δουλειά σου αν και στην ελλάδα δεν είναι πολύ δημοφιλή.
Επίσης αν σε ενδιαφέρουν χωροι και ύψος μπορεις να πάρεις κάτι σε πολυμορφικό ... που στην ουσία όμως δεν διαφέρει και πολύ απο το δικινητο suv εχω την εντύπωση.
Φίλε στους 7 μήνες έβγαλε πρόβλημα ηλεκτρονικό προφανως και το στείλαμε στην αντιπροσωπεία,δεν ήξεραν ούτε οι ίδιοι να μας πουν τι είναι.Κατι για αναβαθμίσεις μέσα έλεγαν και μαλακιες,αμάξι 7 μηνών.
Από κει και πέρα δεν φαίνονται αξιόπιστα αυτοκίνητα λόγο κακής ποιότητας υλικών.Του κολλητού μου ο πατέρας έχει το ίδιο ακριβώς 5 χρόνια τώρα και έχει ξεκολωθει στις επισκευές..Δεν έχω ψάξει παραπέρα διότι απλά τα συγκεκριμένα οχήματα μου είναι αδιάφορα.Απο τα γαλλικά θεωρω ότι μόνο η Renault αξίζει λίγο παραπάνω ίσως.
Βρήκα μια λίστα με τα 100 πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα , η αλήθεια είναι πως το 307 δεν είναι μέσα απο οτι είδα , αλλά είναι κάποια άλλα peugeot.

 

rantanplangr30

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Σεπ 2013
Μηνύματα
3.820
Κριτικές
38
Like
4.778
Πόντοι
2.696
Φίλε στους 7 μήνες έβγαλε πρόβλημα ηλεκτρονικό προφανως και το στείλαμε στην αντιπροσωπεία,δεν ήξεραν ούτε οι ίδιοι να μας πουν τι είναι.Κατι για αναβαθμίσεις μέσα έλεγαν και μαλακιες,αμάξι 7 μηνών.
Από κει και πέρα δεν φαίνονται αξιόπιστα αυτοκίνητα λόγο κακής ποιότητας υλικών.Του κολλητού μου ο πατέρας έχει το ίδιο ακριβώς 5 χρόνια τώρα και έχει ξεκολωθει στις επισκευές..Δεν έχω ψάξει παραπέρα διότι απλά τα συγκεκριμένα οχήματα μου είναι αδιάφορα.Απο τα γαλλικά θεωρω ότι μόνο η Renault αξίζει λίγο παραπάνω ίσως.

Πού να δεις Mercedes C220 στο πρώτο 6μηνο να πηγαίνει κάθε εβδομάδα στην αντιπροσωπία..Αν σου έβγαλε μόνο εκείνο το πρόβλημα,είσαι μεν άτυχος αλλά δεν καταδικάζουμε μια εταιρεία.Ο πατέρας του φίλου σου πιθανόν,δεν τον ξέρω τον άνθρωπο,έχει πέσει σε απατεώνα μηχανικό που τον γδέρνει.
 

rantanplangr30

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Σεπ 2013
Μηνύματα
3.820
Κριτικές
38
Like
4.778
Πόντοι
2.696
Επίσης αν σε ενδιαφέρουν χωροι και ύψος μπορεις να πάρεις κάτι σε πολυμορφικό ... που στην ουσία όμως δεν διαφέρει και πολύ απο το δικινητο suv εχω την εντύπωση.Βρήκα μια λίστα με τα 100 πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα , η αλήθεια είναι πως το 307 δεν είναι μέσα απο οτι είδα , αλλά είναι κάποια άλλα peugeot.


Εδώ δεν το βγάζει τόσο άσχημο

Και πάλι έχει να κάνει με τη συντήρηση και τη συμπεριφορά του ιδιοκτήτη.Στη γειτονιά μου μια κυρία είχε αγοράσει μια Corolo καινούρια και στον πρώτο μήνα πήγε για ψυγείο,δίσκο πλατό κλπ.Άσχετη στην οδήγηση το πήγαινε με μία-δύο ταχύτητες!Μετά δεν ξαναοδήγησε!
 

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.736
Κριτικές
6
Like
3.390
Πόντοι
736
Εδώ δεν το βγάζει τόσο άσχημο

Και πάλι έχει να κάνει με τη συντήρηση και τη συμπεριφορά του ιδιοκτήτη.Στη γειτονιά μου μια κυρία είχε αγοράσει μια Corolo καινούρια και στον πρώτο μήνα πήγε για ψυγείο,δίσκο πλατό κλπ.Άσχετη στην οδήγηση το πήγαινε με μία-δύο ταχύτητες!Μετά δεν ξαναοδήγησε!
Σωστος , επίσης είναι και λίγο θέμα τύχης .. όπως παράδειγμα παίρνεις έναν θερμοσίφωνα μπορεί να αντέξει 5 χρόνια μπορεί και 30 ειδικά οι παλιοί άντεχαν περισσότερο νομίζω , έτσι και στα αμάξια μπορεί 2 ίδια μοντέλα άλλο να βγάλει πρόβλημα άλλο όχι, ακόμα και με ίδια χρήση.
 

dleivas

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
3.536
Κριτικές
4
Like
445
Πόντοι
36
Θα σπαμαρω λιγο,αλλα ως πρωην κατοχος πεζω 205,106 ραλλυ και 206 γτι,μονο με βομβες σταματουσαν.απο κει και περα,οποιος αγοραζει suv για διαφορετικους λογους απο την ασφαλεια και τους μεγαλυτερους χωρους,πεταει τα λεφτα του.το φορντ που αναφερθηκε πιο πανω,οπως ολα τα αντιστοιχα μοντελα,ειναι οικογενειακα αυτοκινητα,με μεγαλους χωρους που δεν κανουν για χωμα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom