Νέα

Αφαίρεση άδειας σε όσους οδηγούς μιλούν στο κινητό ή πετούν έξω τσιγάρα!

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα giatioxi
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 79
  • Εμφανίσεις 5K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.027
Κριτικές
1
Like
345
Πόντοι
186
http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/Images/ImageHandler.ashx?m=AnchoredFit&f=ZmlsZXMvMS8yMDE3LzEwLzE4L3Yva2luaXNpX21hazEuanBn&t=636439265827495407&w=820&h=457&a=Right[/img[/URL]]

[b]Σαρωτικές αλλαγές στον νέο ΚΟΚ - Τι είπε ο Χρήστος Σπίρτζης για τα εισοδηματικά κριτήρια στα πρόστιμα [/b]

[color=navy]Με αφαίρεση άδειας θα «πληρώνουν» όσοι προκαλούν ατυχήματα για παράδειγμα μιλώντας σε κινητό ή πετώντας ένα τσιγάρο από το παράθυρο, είπε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης. [/color]

Σε συνέντευξή του «Στο Κόκκινο» σημείωσε ότι με τη νέα κατηγοριοποίηση των παραβάσεων και την αναλογική με το εισόδημα προσαύξηση των μειωμένων βασικών προστίμων, κανείς δεν θα μπορεί να ζητήσει επιείκεια από τους ανθρώπους της Τροχαίας για τις παραβάσεις του.
[color=navy]«Το μήνυμα που θέλουμε να στείλουμε είναι ότι τα μέτρα για την παράβαση του ΚΟΚ δεν έχουν εισπρακτικό χαρακτήρα ... κάποιες παραβάσεις έχουν αντικοινωνικό χαρακτήρα, κάποιες άλλες είναι ιδιαίτερα επικίνδυνες», είπε ο κ. Σπίρτζης.[/color]

Έτσι, γίνεται «κατηγοριοποίηση των παραβάσεων [...] Θεσπίζουμε τρεις κατηγορίες παραβάσεων, χαμηλής, μέσης και υψηλής επικινδυνότητας, αλλά και μία πρόσθετη κατηγοριοποίηση, αντικοινωνικής συμπεριφοράς και πρόκλησης συχνών ατυχημάτων». «Στις δύο τελευταίες, όσες παραβάσεις ενταχθούν από τη θεσμοθετημένη επιτροπή του ΚΟΚ, δεν θα έχουν καν πρόστιμο, αλλά βαριές διοικητικές ποινές, αφαίρεση άδειας κυκλοφορίας και πινακίδων για δύο μήνες την πρώτη φορά, για τέσσερις μήνες την δεύτερη, ενώ στη συνέχεια θα υποχρεώνεται κάποιος να δώσει εξετάσεις ξανά για την άδεια», τόνισε ο υπουργός.

Ιδιαίτερη βαρύτητα δίνεται [color=navy]στην παράνομη στάθμευση που αχρηστεύει ράμπες για ΑμΕΑ, στη χρήση των ΛΕΑ [/color](λωρίδων έκτακτης ανάγκης), τη χρήση κινητού κατά τη διάρκεια της οδήγησης, την κίνηση φορτηγών και μεγάλων οχημάτων στην αριστερή λωρίδα του εθνικού οδικού δικτύου. [color=navy]«Για όλα αυτά θα υπάρχει αφαίρεση διπλώματος και πινακίδων, ενώ τη δεύτερη φορά θα ξαναδίνει κάποιος εξετάσεις», όπως είπε.[/color]

«Τα υπόλοιπα πρόστιμα, ανάλογα με την κατηγορία αδικήματος, θα μειωθούν και θα υπάρχουν προσαυξήσεις ανάλογα με το εισόδημα ... σήμερα έχουμε υπέρογκα πρόστιμα και παρατηρούμε ότι οι τροχονόμοι μας, όταν βλέπουν κάποιον να πηγαίνει στην εργασία του για να πάρει ένα χαμηλό μεροκάματο, δεν "γράφουν" κάποιον για ένα πρόστιμο 300-500 ευρώ». «Το δεύτερο που συμβαίνει», συνέχισε ο κ. Σπίρτζης, «είναι ότι για έναν εργαζόμενο, έναν άνεργο και έναν εκατομμυριούχο, δεν είναι το ίδιο ένα οριζόντιο πρόστιμο για μία συγκεκριμένη παράβαση ... έχουν άλλη σημασία για τον καθένα ... θέλουμε να χτυπήσουμε τη λογική του "έχω λεφτά, πληρώνω και παρανομώ" ... Δεν είναι μόνο στην Ελλάδα που επιχειρείται, η Φινλανδία, η Βρετανία, η Ελβετία έχουν θεσπίσει τέτοια συστήματα, πολύ αυστηρά, για αυτούς που παρανομούν και έχουν πολύ υψηλά εισοδήματα, ώστε να παίξει το πρόστιμο τον ίδιο ακριβώς ρόλο».

[color=navy]«Δίκαιο μέτρο δεν είναι το οριζόντιο, αλλά αυτό που έχει τον ίδιο αντίκτυπο ... Θα έχουμε μία βάση συγκεκριμένη και οριζόντια για το πρόστιμο και στη συνέχεια θα πηγαίνει στο ΥΠΟΙΚ και το taxis και θα υπάρχει μία προσαύξηση ανάλογα με το εισόδημα»,[/color] διευκρίνισε ο κ. Σπίρτζης.

Σημείωσε επίσης ότι στο σχέδιο νόμου υπάρχουν πολλές μεγάλες τομές στον χώρο των μεταφορών, όπου «ο παλαιοκομματισμός έχει στήσει πάρα πολλά καταστήματα που κοστίζουν πάρα πολύ στον ελληνικό λαό».

[color=navy]Ο κύκλος των διαβουλεύσεων [/color]με όλες τις πλευρές δεν έχει ολοκληρωθεί, τόνισε ο κ. Σπίρτζης. «Το νομοσχέδιο έχει σχεδόν ολοκληρωθεί, θα παρουσιαστεί από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και στη συνέχεια για λίγες ημέρες θα γίνουν συναντήσεις με τους συνδικαλιστικούς εκπροσώπους, τους αυτοκινητιστές και τους εκπροσώπους των εταιρειών διαμεσολάβησης... εφόσον τους βρούμε», είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός, καθώς «υπάρχουν εταιρείες που έχουν πρόσωπα που τους εκπροσωπούν, αλλά και εταιρείες-φαντάσματα που τις ξέρει μόνο η Νέα Δημοκρατία και ο κ. Κυρανάκης».

[color=navy]Επιχειρείται εξάλλου, η δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας [/color]ώστε οι πολίτες να μην στήνονται στις ουρές και τα γκισέ για πινακίδες στα γραφεία μεταφορών των Περιφερειών, αλλά με ένα email ή ταχυδρομείο, θα τα στέλνουν οι αρμόδιες υπηρεσίες στο σπίτι τους. Επίσης, δεύτερο ηλεκτρονικό σύστημα για κάθε εισαγόμενο μεταχειρισμένο όχημα θα παρέχει έκδοση πιστοποιητικού από τον κατασκευαστή ή τον αντιπρόσωπο για σειρά στοιχείων, όπως ο αριθμός πλαισίου, ο κυβισμός, τα χιλιόμετρα που έχει κάνει, η συντήρηση από πιστοποιημένα συνεργεία κτλ.

[color=navy]Περαιτέρω, θεσπίζονται: κανόνες για τον ΚΟΚ και για τη σήμανση όσον αφορά τα ποδήλατα και τους ποδηλατόδρομους, κανόνες και έλεγχοι όσον αφορά τις μεταφορές επικίνδυνων υλικών, κανόνες για ειδικές κατηγορίες μεταφορών όπως τα τρενάκια, τα τουριστικά λεωφορεία κτλ.[/color]

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

[url=http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/greece/article/723431/afairesi-adeias-se-osous-odigous-miloun-sto-kinito-i-petoun-exo-tsigara/]http://www.protothema.gr/greece/article/723431/afairesi-adeias-se-osous-odigous-miloun-sto-kinito-i-petoun-exo-tsigara/[/url[/URL]]
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
151.531
Κριτικές
1
Like
29.309
Πόντοι
8.006
Οχι αλλο καρβουνο.
 

pipinia luv

Μέλος
Εγγρ.
5 Οκτ 2017
Μηνύματα
1.644
Like
306
Πόντοι
36
τυποι επειδη δεν ειχαμε αυστηρα προστιμα για τις γοπες που πετανε οι οδηγοι,γι'αυτο χασαμε τον παντελο   :S :S :S
 
OP
OP
giatioxi

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.027
Κριτικές
1
Like
345
Πόντοι
186
marketnews_spirtzis_3.jpg


Σπίρτζης: Εισοδηματικά κριτήρια στα πρόστιμα για τις παραβάσεις του ΚΟΚ

Εισοδηματικά κριτήρια στο ύψος των προστίμων για παραβάσεις του κώδικα οδικής κυκλοφορίας, εισαγωγή νέων κατηγοριών παραβάσεων (π.χ για αντικοινωνική συμπεριφορά) αλλά και ποινών χωρίς οικονομική επιβάρυνση, προανήγγειλε μιλώντας στην ΕΡΤ ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης.

Ο κ. Σπίρτζης αποκάλυψε επίσης πως στο μέλλον θα εισαχθούν εισοδηματικά κριτήρια στα πρόστιμα των οποίων οι αρχικές τιμές ορισμένων θα μειωθούν. Σύντομα για την ίδια παράβαση θα ορίζεται μία βασική χρηματική ποινή, πάνω στην οποία θα υπάρχουν προσαυξήσεις ανάλογα με το εισόδημα, μετά από διασταύρωση με το υπουργείο Οικονομικών.

«Θέλουμε να χτυπήσουμε τη λογική έχω λεφτά, πληρώνω και παρανομώ», είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός.

Ποινές για αντικοινωνική συμπεριφορά και συχνή πρόκληση ατυχημάτων

Στο εγγύς μέλλον οι ποινές θα ομαδοποιηθούν σε τρεις βασικές κατηγορίες παραβάσεων: μικρής, μεσαίας και υψηλής επικινδυνότητας αντίστοιχα, ενώ θα προβλέπονται ποινές και για περιπτώσεις αντικοινωνικής συμπεριφοράς («όπως το πέταγμα του τσιγάρου από το παράθυρο») και συχνής πρόκλησης ατυχημάτων από ενασχόληση του οδηγού με το κινητό του τηλέφωνο ενώ το αυτοκίνητο βρίσκεται εν κινήσει.

Οι «τακτικοί» παραβάτες θα ξαναδίνουν εξετάσεις

Σε αρκετές περιπτώσεις η παράβαση δεν θα συνοδεύεται καν από χρηματικό πρόστιμο αλλά θα αφαιρείται το δίπλωμα οδήγησης και η πινακίδα, πρώτα για έναν-δύο μήνες και σε περίπτωση επανάληψης της παράβασης, για ακόμα μεγαλύτερο διάστημα.

Αν ο ίδιος οδηγός συνεχίσει τις παραβάσεις τότε θα πρέπει να ξαναδίνει εξετάσεις για το δίπλωμα οδήγησης.

Το τσιγάρο έξω από το παράθυρο είναι θέμα παιδείας

Στόχος του υπουργείου είναι η οικοδόμηση ενός «νέου κώδικα αξιών και οδηγικής συμπεριφοράς (…) δεν είναι θέμα τιμωρητικό και έχει να κάνει με την παιδεία, την ασφάλεια και την κοινωνική συμπεριφορά», σημείωσε.

Ενδεικτικά παραδείγματα, κατά τον κ. Σπίρτζη είναι το παρκάρισμα σε διαβάσεις ατόμων με ειδικά κινητικά προβλήματα, η ρίψη τσιγάρων έξω από το αυτοκίνητο.

Αύξηση του ορίου ταχύτητας - προβλέψεις και για τους ποδηλάτες

Ο υπουργός προανήγγειλε και αύξηση των ορίων ταχύτητας καθώς και εισαγωγή σημάτων για τα ποδήλατα.

[URL unfurl="true"]https://marketnews.gr/article/1161151/spirtzis-eisodhmatika-krithria-sta-prostima-gia-tis-parabaseis-tou-kok[/url]
 

nickpie2008

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
8.785
Like
4.377
Πόντοι
506
Οοοοοοοσους νόμους κι αν κάνουν Οοοοοοοσους ΚΟΚ κι αν αλλάξουν από τη στιγμή που ΚΑΝΕΙΣ δεν έχει τη θέληση να εφαρμόσει την ΤΉΡΗΣΗ ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΉ των ποινών κανένα μέτρο δεν έχει αποτέλεσμα...
 

Celebc

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2017
Μηνύματα
6.390
Like
98
Πόντοι
66
ρε με μπερεδευουν..μας τρολαρουν ή αυτοτρολαρονται οι ιδιοι?ειναι να απορεις  :think:
 

giorgos.k

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Αυγ 2007
Μηνύματα
1.070
Κριτικές
25
Like
343
Πόντοι
1.520
Οοοοοοοσους νόμους κι αν κάνουν Οοοοοοοσους ΚΟΚ κι αν αλλάξουν από τη στιγμή που ΚΑΝΕΙΣ δεν έχει τη θέληση να εφαρμόσει την ΤΉΡΗΣΗ ΜΕ ΕΦΑΡΜΟΓΉ των ποινών κανένα μέτρο δεν έχει αποτέλεσμα...
συμφωνώ απόλυτα.  Όπως και με το αντικαπνιστικο που έλεγαν πρόστιμα και πρόστιμα και τελικά πας για ένα καφέ και σε πιάνει βηχας
 

Επισκέπτης
γιαυτο σας λεω , απτο να μιλατε στα κηνιτα την ωρα που οδηγατε , ανοιξτε κανα βιβλιο να ανοιξει και το μυαλο σας ...
 

Επισκέπτης
μια φορα δε μπορουνε να σε γραψουνε και ας καθαριζεις φασολακια ... κηνιτο μη χρησιμοποιεις μονο ...
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.517
Like
2.730
Πόντοι
1.306
οι κατσαπλιαδες βρηκαν νεο τροπο να κλεβουν τον κοσμο
 
OP
OP
giatioxi

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.027
Κριτικές
1
Like
345
Πόντοι
186
Η «πάλη των τάξεων» για τα πρόστιμα του ΚΟΚ ανάλογα με το εισόδημα

http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/Images/ImageHandler.ashx?m=AnchoredFit&f=Ly8xMC4xNTAuMC40L3B0d2VibC9maWxlcy8xLzIwMTcvMTAvMTcvc3BpcnR6aXMta29rLXByb3N0aW1hLmpwZw%3d%3d&t=0&w=820&h=457&a=Center[/img[/URL]]

Για «ταξικό ΚΟΚ, αντισυνταγματικό και μη ηθικό», μιλούν όσοι αντιδρούν στα εισοδηματικά κριτήρια για την επιβολή προστίμων σε περιπτώσεις παραβάσεων - «Άλλο ένα κίνητρο για φοροδιαφυγή», λένε οι χρήστες του Twitter

Πλήθος αντιδράσεων ξεσήκωσε η πρόταση Σπίρτζη για αλλαγή στον τρόπο επιβολής προστίμων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και καθορισμό τους βάσει εισοδηματικών κριτηρίων.

Βασική ένσταση εκείνων που διαφωνούν με τα σχέδια του υπουργείου Μεταφορών είναι πως με τον τρόπο αυτό «ταξικοποιείται» η παράβαση, δημιουργώντας συνθήκες για νέα «πάλη των τάξεων», που θα διχάσει ακόμα περισσότερο την ελληνική κοινωνία. Είναι επίσης αντισυνταγματικό, όπως υποστηρίζουν, να μην θεωρούνται όλοι οι πολίτες ίσοι απέναντι στον νόμο, αλλά να «κατηγοροιοποιούνται» βάσει του εισοδήματος που δηλώνουν στην εφορία.

Επισημαίνουν άλλωστε τον κίνδυνο να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο η φοροδιαφυγή - ακόμα και να «επιβραβευθεί» σε κάποιες περιπτώσεις - καθώς η πολιτεία «δίνει» ένα ακόμα κίνητρο στους επιτήδειους, να μην δηλώνουν εισοδήματα και άρα να έχουν την δυνατότητα να παρανομούν στους δρόμους συχνότερα και ευκολότερα...



[img]http://[video]www.protothema.gr/files/1/2017/10/17/kok-twitter-eksi.JPG[/img[/video]]
[img]http://[video]www.protothema.gr/files/1/2017/10/17/kok-twitter-ena.JPG[/img[/video]]
[img]http://[video]www.protothema.gr/files/1/2017/10/17/kok-twitter-ennia.JPG[/img[/video]]
[img]http://[video]www.protothema.gr/files/1/2017/10/17/kok-twitter-epta.JPG[/img[/video]]
[img]http://[video]www.protothema.gr/files/1/2017/10/17/kok-twitter-okto.JPG[/img[/video]]
[img]http://[video]www.protothema.gr/files/1/2017/10/17/kok-twitter-pente.JPG[/img[/video]]
[img]http://[video]www.protothema.gr/files/1/2017/10/17/kok-twitter-tessera.JPG[/img[/video]]
[img]http://[video]www.protothema.gr/files/1/2017/10/17/kok-twitter-tria.JPG[/img[/video]]

[img]http://[video]www.protothema.gr/files/1/2017/10/17/kok-twitter-dyo.JPG[/img[/video]]

[img]http://[video]www.protothema.gr/files/1/2017/10/17/kok-twitter-deka.JPG[/img[/video]]


Ο γνωστός εκπαιδευτής οδηγικής συμπεριφοράς Ιαβέρης (Τάσος Μαρκουίζος) σε τηλεοπτικές του παρεμβάσεις χθες και σήμερα, μίλησε ξεκάθαρα για «αντισυνταγματική» και «μη ηθική» διάταξη, καθώς όπως λέει χαρακτηριστικά, «ο θάνατος ενός ανθρώπου δεν είναι εξ αμελείας είναι ηθελημένο έγκλημα εξ αλητείας».

[b]Σπίρτζης: Στόχος η πάταξη της λογικής «πληρώνω και παρανομώ»[/b]

Από την πλευρά του ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, εμφανίζεται ανυποχώρητος. Στόχος όπως λέει, είναι η πάταξη της λογικής «πληρώνω και παρανομώ», ενώ όπως τονίζει «πρέπει να καταλαβαίνει κάποιος ότι το πρόστιμο που θα φάει δεν είναι το ίδιο για εσάς, τον κ. Ιαβέρη ή για έναν άνεργο».

«Σήμερα που έχουμε ΚΟΚ με υπέρογκα πρόστιμα, λειτουργεί;», αναρωτήθηκε σε τηλεοπτική του εμφάνιστη την Τρίτη, τονίζοντας πως «και ο τροχονόμος το σκέφτεται σε έναν μεροκαματιάρη να βάλει πρόστιμο 500 ευρώ. Αυτή η νοοτροπία δεν ταιριάζει στο λαό μας και έχει αποτύχει».

Σύμφωνα με τον κ. Σπίρτζη, ο νέος ΚΟΚ θα περιλαμβάνει, τρεις κατηγορίες παραβάσεων: χαμηλής, μεσαίας και υψηλής επικινδυνότητας και με βάση αυτές τις κατηγορίες θα διαμορφωθούν και τα πρόστιμα. Επίσης δήλωσε ότι για ορισμένες παραβάσεις, όπως η ομιλία στο κινητό εν ώρα οδήγησης, το τσιγάρο αλλά και η οδήγηση στην Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης, δεν θα επιβάλλεται χρηματικό πρόστιμο αλλά θα αφαιρείται επί τόπου το δίπλωμα του παραβάτη οδηγού.

Επίσης διευκρίνισε ότι επίκειται μείωση όλων των προστίμων, ενώ σε περίπτωση παράβασης, ο τροχονόμος θα «κόβει κλήση» με ένα συγκεκριμένο, κοινό για όλους, ποσό που θα ορίζει ο νέος νόμος. Ακολούθως, τα στοιχεία της παράβασης θα αποστέλλονται στο TAXIS και αναλόγως θα μειώνεται ή θα προσαυξάνεται το συγκεκριμένο ποσό. Όσον αφορά το όριο στο οποίο θα επιβάλλεται η μείωση ή η προσαύξηση, ο κύριος Σπίρτζης ανέφερε ότι αυτό θα καθοριστεί σε συνεργασία με το υπουργείο Οικονομικών, από την Εθνική Επιτροπή για την Οδική Ασφάλεια.

[url=http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/greece/article/723026/i-pali-ton-taxeon-gia-ta-prostima-tou-kok-analoga-me-to-eisodima/]http://www.protothema.gr/greece/article/723026/i-pali-ton-taxeon-gia-ta-prostima-tou-kok-analoga-me-to-eisodima/[/url[/URL]]
 

ΚΑΒΛΑΡΧΟΣ

Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2012
Μηνύματα
4.813
Κριτικές
7
Like
57
Πόντοι
16
να  αφαιρειται  δια  παντως  σε  ολα  τα μουνοπανα  που οδηγουν  με  το τηλεφωνο στο χερι..........πριν χρονια με χτυπησε μια καριολα , με  μηχανη εγω  και μου εκανε αρκετα μεγαλη ζημια  οταν  δε την αρχισα  στα  γαμοσταυριδια επειδη μιλαγε στο τηλεφωνο  αυτη εκανε  τον κινεζο αλλα  για  κακη της  τυχη  το  τρακαρισμα  το ειχε καταγραψει  καμερα ασφαλειας καταστηματος  οπου η κυρια  φαινοταν καθαρα  με το τηλεφωνο  στο χερι  να μιλαει...........εεεεε  της  πηρα  και τα  κυλοτακια  μου πληρωσε  τη  μηχανη  καινουργια........
 

nickpie2008

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
8.785
Like
4.377
Πόντοι
506
Αυτό με το κινητό είναι πολύ γελοίο θέμα :κάνεις φυσικά δεν το κάνει αλλά άμα βγούμε έξω τώρα ΟΛΟΙ μιλανε
 

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.082
Κριτικές
9
Like
13.600
Πόντοι
2.606
Αφαιρεση διπλωματος αν πεταξεις τσιγαρο ειναι φιδια.
Ειναι το κλασσικό που κανουνε ολες οι κυβερνησεις οταν θελουνε να περασουνε νεα μετρα.
Κανουνε τα πραγματα τραγικα για να περασουνε αυτα που θελουνε χωρις αντιδρασεις.

Μιλανε πχ για τριπλασιασμο των τελων κυκλοφοριας στα οχηματα απο 120 στα 350 και οταν τελικα το κανουνε 140 το δεχεσαι αμάσητο γιατι απέφυγες το 350. :S :S :S

:vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit: :vomit:

 

SexRevGR

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2016
Μηνύματα
71
Like
38
Πόντοι
0
Μιλανε που μιλανε στο κινητο σαν τα βοδια, καθονται και αριστερη λωριδα το χερι εξω και να τον βρισεις απο διπλα δεν παιρνει χαμπαρι ειναι μεσα στο χαμογελο ! Στον κόσμο τους !
 

Hamish

Μέλος
Εγγρ.
16 Οκτ 2017
Μηνύματα
25
Like
0
Πόντοι
0
Ολα για τις σχολες οδηγων γινονται σε λιγο θα πατας φρενο αποτομα κ θα σου αφαιρουν το διπλωμα...χρυσες δουλειες οι σχ.Οδηγων
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom