Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
στο στομα τα παιρνεις?Λογω κρισης μαγκες πρεπει να μαθουμε να μοιραζομαστε.....υπαρχει γκομενιτσα που γουσταρει τριο. Οποιος λοιπον θελει ας στειλει π.μ
..........Παρακαλουνται οι βλακες να μην τρολλαρουν
Ναι και εγώ το ίδιο ψάχνω... λόγο κρίσης.
Οπότε, στείλε πρώτα την δικιά σου να κάνει ένα τρίο με εμένα και την δικια μου, και μετά σου στέλνω και εγώ την δικιά μου.
Αααα ρε τι κάνει το πολύ Survivor..!!
Κωλο δινεις?Λογω κρισης μαγκες πρεπει να μαθουμε να μοιραζομαστε.....υπαρχει γκομενιτσα που γουσταρει τριο. Οποιος λοιπον θελει ας στειλει π.μ
εδω μεσα μονο ενας βλακας υπαρχει...και φυσικα εισαι εσυ που δεν εχεις τιποτες αλλο να κανεις απο το να ανοιγεις μαλακιες.....Παρακαλουνται οι βλακες να μην τρολλαρουν
δινει μονο κωλο....Κωλο δινεις?
Α χα χα χα χα χα χα χα χα!!!!!!!!!!!!!..........
........... γιά όποίους όμιλείτε ??

δωσε κωλο παρε κωλο γνωρισες τον κοσμο ολο!Τριμαλακα απλα επιβεβαιωνεις οτι οι ηλιθιοι ειναι αηττητοι.
............Τριμαλακα απλα επιβεβαιωνεις οτι οι ηλιθιοι ειναι αηττητοι.
............
.......... Τις νύχτες μπαίνεις στα όνειρά μου
λες κι ήρθες σε δικό σου κήπο
κι αν μεγαλώσαν τα φτερά μου
εγώ απ' το πλάι σου δε λείπω.
το φανταστηκα....δινει μονο κωλο....
και που να σφυξουν οι ζεστες!!!!Κωλο δινεις?
συγνώμη ρε φίλε είναι πρόταση αυτή;;;;Λογω κρισης μαγκες πρεπει να μαθουμε να μοιραζομαστε.....υπαρχει γκομενιτσα που γουσταρει τριο. Οποιος λοιπον θελει ας στειλει π.μ
βαλε καμμια φωτο να την δουμεΛογω κρισης μαγκες πρεπει να μαθουμε να μοιραζομαστε.....υπαρχει γκομενιτσα που γουσταρει τριο. Οποιος λοιπον θελει ας στειλει π.μ