Νέα

Καταγγελία σε ΕΕΤΤ ( Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων)

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα refill
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 11
  • Εμφανίσεις 4K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

refill

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
178
Like
4
Πόντοι
1
Καλησπερα σε ολους !
Εχει καποιος απο εσας καταγγελια στην ΕΕΤΤ (ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ & ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ ) για ζυτηματα τηλεφωνου και ιντερνετ .
Ειχα κανει αιτηση για μεταφορα σταθερου ιντερνετ και TV στην NOVA & FORTHNET .Μετα απο 3 μερες τα ακυρωσα μεσου του καταστηματοσς, τηφενωνικα δυο φορες , ακυρωσα τον τεχνικο και επεστρεψα τον εξοπλισμο , ολα αυτα σε διαστημα 11ημερων .Παρ΄ολα αυτα εχτες μου κοπηκε ησυνδεση τηλ και ιντερνετ ...και μεταφερφικα στην fORTHNET  με το ετσι θελω επισης να τονισω οτι δεν εχω τονο στο τηλ μου (μαλακες) ...μιλωντας με fothnet μου λενε το εξης ..οτι αν δεν επιθυμω πια να ειμαι σε αυτους (ασχετα την ακυρωση ποθ ειχα κανει στα παπαρια τους ) μου προτεινε της εξης λυσεις η' να παο στο καταστημα να αλλακσω προγραμμα η να κανω αιτηση μεταφορας  σε αλλον παροχο  και αμαφυγω θα πληρωσω 34,90 για τελος συνδεσης και αλλα 100 για  NOVA  ...παροχες δηλαδη που της ακυρωσα χωρις να εχω εξοπλισμο και παροχες που δεν λαμβανω  ...καλα ειναι μαλακες ανθρωποι ..τους ειπα τηα κανω καταγγελια στην ΕΕΤΤ .εχω ολες της ημν/νιες που πηρα και με πηραν οπωσ και το συμβολαιο ποθ λεει ακυρωση με σφραγιδα του καταστηματος και ημ/νια ....

γνωριζει κανειε επι του θεματος

ευχαριστω εκ των προτερων 

 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.482
Like
173
Πόντοι
866
Καλησπερα σε ολους !
Εχει καποιος απο εσας καταγγελια στην ΕΕΤΤ (ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ & ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ ) για ζυτηματα τηλεφωνου και ιντερνετ .
Ειχα κανει αιτηση για μεταφορα σταθερου ιντερνετ και TV στην NOVA & FORTHNET .Μετα απο 3 μερες τα ακυρωσα μεσου του καταστηματοσς, τηφενωνικα δυο φορες , ακυρωσα τον τεχνικο και επεστρεψα τον εξοπλισμο , ολα αυτα σε διαστημα 11ημερων .Παρ΄ολα αυτα εχτες μου κοπηκε ησυνδεση τηλ και ιντερνετ ...και μεταφερφικα στην fORTHNET  με το ετσι θελω επισης να τονισω οτι δεν εχω τονο στο τηλ μου (μαλακες) ...μιλωντας με fothnet μου λενε το εξης ..οτι αν δεν επιθυμω πια να ειμαι σε αυτους (ασχετα την ακυρωση ποθ ειχα κανει στα παπαρια τους ) μου προτεινε της εξης λυσεις η' να παο στο καταστημα να αλλακσω προγραμμα η να κανω αιτηση μεταφορας  σε αλλον παροχο  και αμαφυγω θα πληρωσω 34,90 για τελος συνδεσης και αλλα 100 για  NOVA  ...παροχες δηλαδη που της ακυρωσα χωρις να εχω εξοπλισμο και παροχες που δεν λαμβανω  ...καλα ειναι μαλακες ανθρωποι ..τους ειπα τηα κανω καταγγελια στην ΕΕΤΤ .εχω ολες της ημν/νιες που πηρα και με πηραν οπωσ και το συμβολαιο ποθ λεει ακυρωση με σφραγιδα του καταστηματος και ημ/νια ....

γνωριζει κανειε επι του θεματος

ευχαριστω εκ των προτερων 
τυπε πως την πατησες απτην αρχη και πηγε να κανεις αιτηση?
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.755
Κριτικές
2
Like
2.714
Πόντοι
1.306
Καλησπερα σε ολους !
Εχει καποιος απο εσας καταγγελια στην ΕΕΤΤ (ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ & ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ ) για ζυτηματα τηλεφωνου και ιντερνετ .
Ειχα κανει αιτηση για μεταφορα σταθερου ιντερνετ και TV στην NOVA & FORTHNET .Μετα απο 3 μερες τα ακυρωσα μεσου του καταστηματοσς, τηφενωνικα δυο φορες , ακυρωσα τον τεχνικο και επεστρεψα τον εξοπλισμο , ολα αυτα σε διαστημα 11ημερων .Παρ΄ολα αυτα εχτες μου κοπηκε ησυνδεση τηλ και ιντερνετ ...και μεταφερφικα στην fORTHNET  με το ετσι θελω επισης να τονισω οτι δεν εχω τονο στο τηλ μου (μαλακες) ...μιλωντας με fothnet μου λενε το εξης ..οτι αν δεν επιθυμω πια να ειμαι σε αυτους (ασχετα την ακυρωση ποθ ειχα κανει στα παπαρια τους ) μου προτεινε της εξης λυσεις η' να παο στο καταστημα να αλλακσω προγραμμα η να κανω αιτηση μεταφορας  σε αλλον παροχο  και αμαφυγω θα πληρωσω 34,90 για τελος συνδεσης και αλλα 100 για  NOVA  ...παροχες δηλαδη που της ακυρωσα χωρις να εχω εξοπλισμο και παροχες που δεν λαμβανω  ...καλα ειναι μαλακες ανθρωποι ..τους ειπα τηα κανω καταγγελια στην ΕΕΤΤ .εχω ολες της ημν/νιες που πηρα και με πηραν οπωσ και το συμβολαιο ποθ λεει ακυρωση με σφραγιδα του καταστηματος και ημ/νια ....

γνωριζει κανειε επι του θεματος

ευχαριστω εκ των προτερων 

ερώτησις

(1) η ακύρωση έγινε εγγράφως ή τηλεφωνικά?
(2) αν έγινε τηλεφωνικά άκουσες στο τηλέφωνο το μήνυμα "Η κλήσις σας ηχογραφείται"?

αν είναι εγγράφως μπουμπούνιξε την καταγγελία (με κοινοποίηση στην εταιρεία) στην ΕΕΤ και μόλις την πάρει στο χέρι ο πάροχος θα τρέξει να διορθώσει το συμβάν

αν είναι τηλεφωνικά τότε τα πράγματα ζορίζουν γιατί θα πρέπει να αποδείξεις ότι έκανες το τηλεφώνημα ... αυτό μπορείς να το βρείς από τον προηγούμενο πάροχο που ήσουνα (θα του ζητήσεις ανάλυση κλήσεων για την συγκεκριμένη ημερομηνία)..
εφόσον δε αποδείξεις ότι έγινε το τηλεφώνημα μπορεί να πούνε ότι δεν κρατήσαν μαγνητοφώνηση... οπότε μάλλον τον ήπιες..
 
OP
OP
R

refill

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
178
Like
4
Πόντοι
1
ερώτησις

(1) η ακύρωση έγινε εγγράφως ή τηλεφωνικά?
(2) αν έγινε τηλεφωνικά άκουσες στο τηλέφωνο το μήνυμα "Η κλήσις σας ηχογραφείται"?

αν είναι εγγράφως μπουμπούνιξε την καταγγελία (με κοινοποίηση στην εταιρεία) στην ΕΕΤ και μόλις την πάρει στο χέρι ο πάροχος θα τρέξει να διορθώσει το συμβάν

αν είναι τηλεφωνικά τότε τα πράγματα ζορίζουν γιατί θα πρέπει να αποδείξεις ότι έκανες το τηλεφώνημα ... αυτό μπορείς να το βρείς από τον προηγούμενο πάροχο που ήσουνα (θα του ζητήσεις ανάλυση κλήσεων για την συγκεκριμένη ημερομηνία)..
εφόσον δε αποδείξεις ότι έγινε το τηλεφώνημα μπορεί να πούνε ότι δεν κρατήσαν μαγνητοφώνηση... οπότε μάλλον τον ήπιες..

η ακυρωση εγινε μεσο του κατσηματος  ηλεκτρονικα και στο χερι μου εχω το συμβολαιο που γραφει ακυρωση με σφαγιδα του καταστηματος και ημ/νια ...αλλα μιας και το ανεφερες θα παω να ζητησω αναλυτικο  λογαριασμο να τον εχω ,,,οπως επισης και το fax που εστειλα σημερα για υπαναχωρηση μιας και ακομη ειναι σε εξελιξη ....σε ευχαριστω πολυ
 

dimi4u

Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2005
Μηνύματα
121
Κριτικές
11
Like
66
Πόντοι
11
φίλε και εγώ την πάτησα ακριβώς όπως και εσύ με αποτέλεσμα να μην μπορώ να κάνω τίποτα και να μήνω αναγκαστηκά (λόγω κόστους ) στην forthnet gia 1 χρόνο. καταγγελία έκανα αλλά τα μουνακια τα αρνήθηκαν όλα. επισυνάπτω την επιστολή που έστειλα



ΠΡΟΣ:
FORTHNET AE ΜΟΥΛΤΙΤΟΙΣ ΕΛΛΑΣ ΑΕΕ
ETEΠ ΚΡΗΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΚΑ ΒΟΥΤΩΝ Οδός Μάνης
710 03 ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΤΘ 2219 153 51 Κάντζα Αττικής
Ατθιδών 4, 176 71 Καλλιθέα FAX 210 6659225
FAX 211 9559399

ΚΟΙΝ:
ΓΕΝΙΚΗ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Συνήγορο του Καταναλωτή
Δ/ΝΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Λ. Αλεξάνδρας 144
ΠΛ. ΚΑΝΙΓΓΟΣ, 101 81 ΑΘΗΝΑ 114 71 Αθήνα
FAX: 210-6460414 FAX 2103843549

ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ & ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ
Λ. Κηφισίας 60, Μαρούσι 151 25
Fax: 210 6105049


Υπ’ όψιν: Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών - Αιτήσεων

                                                           Αθήνα
Αξιότιμοι Κύριοι,

Κατόπιν προσφοράς της εταιρείας σας FORTHNET AE, αποδέχτηκα με αίτησή μου την ενεργοποίηση τηλεπικοινωνιακών & ραδιοτηλεοπτικών υπηρεσιών 3play, την οποία καταχώρησε η εταιρεία σας στο σύστημά της στις 4.6.2013, ενέργεια για την οποία ενημερώθηκα με γραπτό μήνυμα.

Στην συνέχεια, και λόγω αντιπροσφοράς την οποία αποδέχτηκα από τον προηγούμενο πάροχό μου, την εταιρεία HELLAS ON LINE ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΕ, ζήτησα την ακύρωση της ανωτέρω αίτησής μου εγγράφως, με αίτηση την οποία απέστειλα στην FORTHNET AE με τηλεομοιοτυπικό έγγραφο (FAX) από το κατάστημα της Vodafone στην Καλλιθέα στις 14.6.2013. Επιπροσθέτως, δεν αποδέχτηκα την παραλαβή του εν λόγω εξοπλισμού, ο οποίος μου διαβιβάσθηκε στις 12.6.2013.

Κατόπιν, παρέλαβα τον εξοπλισμό από την εταιρεία HELLAS ON LINE ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΕ στις 15.6.2013, ενώ αυθημερόν ενεργοποιήθηκαν και οι προσφερόμενες  υπηρεσίες.

Στις 17.6.2013 (21:11), απάντησα σε τηλεφωνική κλήση του τμήματος αιτήσεων της FORTHNET AE, όπου με ενημερώσατε ότι παραλάβατε την ανωτέρω αίτηση ακύρωσης που απέστειλα και κάναμε και τηλεφωνική (μαγνητοφωνημένη) ακύρωση της ανωτέρω αίτησης.  

Στις 18.6.2013, ενεργοποιήθηκαν οι υπηρεσίες της FORTHNET AE, καθώς ο βρόγχος της τηλεφωνικής μου σύνδεσης μεταβιβάσθηκε στον νέο πάροχο την FORTHNET AE, παρά τις ανωτέρω ενέργειές μου.

Στις 18.6.2013, κατόπιν επικοινωνίας μου με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της FORTHNET AE, με ενημερώσατε ότι δεν μπορείτε να διακόψετε την σύνδεσή μου και ότι θα πρέπει να κάνω εκ νέου αίτηση ακύρωσης - διακοπής της υπηρεσίας, επιβαρυνόμενη με τις δαπάνες ακύρωσης. Επισημαίνω ότι έχετε επιβεβαιώσει την παραλαβή του τηλεομοιοτυπικού ακύρωσης, ενώ έχετε προβεί και σε τηλεφωνική (μαγνητοφωνημένη) ακύρωση.

Παρακαλώ για τις άμεσες ενέργειές σας, στα κατωτέρω ερωτήματά μου:

1. Για ποιο λόγο παρά την εμπρόθεσμη αίτηση ακύρωσης που σας διαβίβασα, δεσμεύεται η τηλεφωνική μου σύνδεση,
2. Ποιες ενέργειες πρέπει να κάνω για την διακοπή των τηλεπικοινωνιακών & ραδιοτηλεοπτικών υπηρεσιών 3play και ποιες είναι αναλυτικά οι συνολικές δαπάνες που θα επιβαρυνθώ.


Επιφυλασσόμεν παντός νόμιμου δικαιώματός μου.

 

dimi4u

Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2005
Μηνύματα
121
Κριτικές
11
Like
66
Πόντοι
11
τους απαξιωσες τυπε :rockon:
Σκατά δεν έβγαλα τίποτα και το internet έχει συχνές αποσυνδέσεις !!! για να μην μιλήσουμε για την ταχύτητα που δεν έχει ξεπεράσει τα 3. (τώρα καλά θα πείς και πληρώνεις και πείρες τα 3σου)
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.482
Like
173
Πόντοι
866
Σκατά δεν έβγαλα τίποτα και το internet έχει συχνές αποσυνδέσεις !!! για να μην μιλήσουμε για την ταχύτητα που δεν έχει ξεπεράσει τα 3. (τώρα καλά θα πείς και πληρώνεις και πείρες τα 3σου)
τυπε μια ειναι η λυση
XCicL.jpg
 
OP
OP
R

refill

Μέλος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
178
Like
4
Πόντοι
1
φίλε και εγώ την πάτησα ακριβώς όπως και εσύ με αποτέλεσμα να μην μπορώ να κάνω τίποτα και να μήνω αναγκαστηκά (λόγω κόστους ) στην forthnet gia 1 χρόνο. καταγγελία έκανα αλλά τα μουνακια τα αρνήθηκαν όλα. επισυνάπτω την επιστολή που έστειλα



ΠΡΟΣ:
FORTHNET AE ΜΟΥΛΤΙΤΟΙΣ ΕΛΛΑΣ ΑΕΕ
ETEΠ ΚΡΗΤΗΣ ΒΑΣΙΛΙΚΑ ΒΟΥΤΩΝ Οδός Μάνης
710 03 ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΤΘ 2219 153 51 Κάντζα Αττικής
Ατθιδών 4, 176 71 Καλλιθέα FAX 210 6659225
FAX 211 9559399

ΚΟΙΝ:
ΓΕΝΙΚΗ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Συνήγορο του Καταναλωτή
Δ/ΝΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ Λ. Αλεξάνδρας 144
ΠΛ. ΚΑΝΙΓΓΟΣ, 101 81 ΑΘΗΝΑ 114 71 Αθήνα
FAX: 210-6460414 FAX 2103843549

ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ & ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ
Λ. Κηφισίας 60, Μαρούσι 151 25
Fax: 210 6105049


Υπ’ όψιν: Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών - Αιτήσεων

                                                           Αθήνα
Αξιότιμοι Κύριοι,

Κατόπιν προσφοράς της εταιρείας σας FORTHNET AE, αποδέχτηκα με αίτησή μου την ενεργοποίηση τηλεπικοινωνιακών & ραδιοτηλεοπτικών υπηρεσιών 3play, την οποία καταχώρησε η εταιρεία σας στο σύστημά της στις 4.6.2013, ενέργεια για την οποία ενημερώθηκα με γραπτό μήνυμα.

Στην συνέχεια, και λόγω αντιπροσφοράς την οποία αποδέχτηκα από τον προηγούμενο πάροχό μου, την εταιρεία HELLAS ON LINE ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΕ, ζήτησα την ακύρωση της ανωτέρω αίτησής μου εγγράφως, με αίτηση την οποία απέστειλα στην FORTHNET AE με τηλεομοιοτυπικό έγγραφο (FAX) από το κατάστημα της Vodafone στην Καλλιθέα στις 14.6.2013. Επιπροσθέτως, δεν αποδέχτηκα την παραλαβή του εν λόγω εξοπλισμού, ο οποίος μου διαβιβάσθηκε στις 12.6.2013.

Κατόπιν, παρέλαβα τον εξοπλισμό από την εταιρεία HELLAS ON LINE ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΑΕ στις 15.6.2013, ενώ αυθημερόν ενεργοποιήθηκαν και οι προσφερόμενες  υπηρεσίες.

Στις 17.6.2013 (21:11), απάντησα σε τηλεφωνική κλήση του τμήματος αιτήσεων της FORTHNET AE, όπου με ενημερώσατε ότι παραλάβατε την ανωτέρω αίτηση ακύρωσης που απέστειλα και κάναμε και τηλεφωνική (μαγνητοφωνημένη) ακύρωση της ανωτέρω αίτησης.  

Στις 18.6.2013, ενεργοποιήθηκαν οι υπηρεσίες της FORTHNET AE, καθώς ο βρόγχος της τηλεφωνικής μου σύνδεσης μεταβιβάσθηκε στον νέο πάροχο την FORTHNET AE, παρά τις ανωτέρω ενέργειές μου.

Στις 18.6.2013, κατόπιν επικοινωνίας μου με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της FORTHNET AE, με ενημερώσατε ότι δεν μπορείτε να διακόψετε την σύνδεσή μου και ότι θα πρέπει να κάνω εκ νέου αίτηση ακύρωσης - διακοπής της υπηρεσίας, επιβαρυνόμενη με τις δαπάνες ακύρωσης. Επισημαίνω ότι έχετε επιβεβαιώσει την παραλαβή του τηλεομοιοτυπικού ακύρωσης, ενώ έχετε προβεί και σε τηλεφωνική (μαγνητοφωνημένη) ακύρωση.

Παρακαλώ για τις άμεσες ενέργειές σας, στα κατωτέρω ερωτήματά μου:

1. Για ποιο λόγο παρά την εμπρόθεσμη αίτηση ακύρωσης που σας διαβίβασα, δεσμεύεται η τηλεφωνική μου σύνδεση,
2. Ποιες ενέργειες πρέπει να κάνω για την διακοπή των τηλεπικοινωνιακών & ραδιοτηλεοπτικών υπηρεσιών 3play και ποιες είναι αναλυτικά οι συνολικές δαπάνες που θα επιβαρυνθώ.


Επιφυλασσόμεν παντός νόμιμου δικαιώματός μου.
εμενα μου ειπαν οτι το κοιταξουν να δουν τη λαθος εγινε ...αφου εκανα την ακυρωση και τελικα εγινε η μεταφορα ...για της πιστωσεις να κανουν κ.λπ ... τωρα  θα δειξει περιμενω τηλ ..μαλακιες  ..παντος  εγω φιλε μου και σε ευχαριστω που εγραψες δεν θα μεινω  ...θα τους δωσω τα λεφτα το οιοπια θα ειναι καταραμενα μαγισσα γυφτισα  και να πανε να γαμηθουν..
 

nickpie2008

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
8.787
Like
4.383
Πόντοι
506
Παιδες

Λογω επαγγελαμτικης και ακαδημαϊκης κτλ κτλ εμπλοκης μου με τον κλαδο κτλ κτλ να ενημερωσω ΓΕΝΙΚΑ πως

ΠΑΝΤΟΤΕ

απευθυνομαστε ΕΠΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ  για οποιοδηποτε θεμα στον εκαστοτε παροχο

Ουτε τηλεφωνικα ουτε σε καταστημα ταδε πηρε τηλεφωνο ο ταδε μιλησα με το 13ΧΧΧ.

Εγγραφη επικοινωνια σε καταστημα "δεχομαστε" ΜΟΝΟ με σφαγιδα υπογραφη και ονομα υπαλληλου.

Το πλαισιο που διεπει τις τηλεπικοινωνιες ειναι ιδιεταιρα αυστηρο και για τα 2 μερη.
Θα πρεπει όμως να στηριζουμε τα επιχειρηματα μας σε εμπρακτες ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ για να δικαιωθουμε να επεμβει η εταιρεια η ΕΕΤΤ κτλ

Εξαλλου μην ξεχνατε πως στο "κυκλωμα" δυστυχως εμπλεκονται πολλοι συνεργατες που δυστυχως ΑΜΑΥΡΩΝΟΥΝ το ονομα της εκαστοτε εταιρειας.(χωρις αυτο να σημαινει ότι ειναι αμοιρες ευθυνων βεβαιως βεβαιως).

Να ξερετε γενικα πως ο εκαστοτε τηλεπικοινωνιακος παροχος στον οποιο απευθυνεστε ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΕΠΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ειναι υποχρεωμενος ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ να απαντησει εντος μιας εβδομαδας περιπου κι ΑΥΤΟΣ ΕΓΓΡΑΦΩΣ.
Ειναι πιθανο να σας τηλεφωνησουν ασφαλως για διευκρινησεις κτλ (απολυτα λογικο ασφαλως) ΑΛΛΑ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΔΕΧΕΣΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ επι του εγγραφου αιτηματος σας και ΖΗΤΑΤΕ ΕΓΓΡΑΦΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. Ασφαλως αν ζητειθει περισσοτερος χρόνος απαντησης (λογικο αιτημα) μπορειται να συμφωνησετε-καλως η κακως δεν ειναι ευκολο παντα να λυθει αμεσα ενα ζητημα.

Απλες φωτοτυπιες αιτηματων σε καταστηματα,"μου ειπαν στο τηλεφωνο" κτλ αντιλαμβανεστε πως δεν μπορουν να στηριξουν οποιοδηποτε ισχυρισμο.Και ασφαλως οπως οταν οπουδηποτε δινεται το ΑΦΜ σας κτλ για να μιλησετε ζητατε και ονοματεπωνυμο αυτου που μιλατε ευγενικα οπως κι αυτοι..

Θυμηθειται πως η δυναμη σας ειναι η γνωση σας κι ΟΧΙ ΤΑ ΧΟΝΤΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ που "ερμηνευτε" κατα το δοκουν..διαβαζουμε και καναν τιμοκαταλογο πχ
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom