Νέα

Μεγάλος περίπατος

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 39K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Μια μεγάλη αστική παρέμβαση που χρειαζόταν η πόλη;

  • Ναι ήταν απαραίτητη

    Ψήφοι: 42 23,0%
  • Χρειαζόταν αλλά σε άλλο χρόνο / με άλλο δήμαρχο

    Ψήφοι: 10 5,5%
  • Δεν χρειαζόταν καθόλου, τζάμπα η ταλαιπωρία

    Ψήφοι: 47 25,7%
  • Η παραχώρηση μιας λωρίδας στην Πανεπιστημίου θα ήταν αρκετή

    Ψήφοι: 20 10,9%
  • Γίνεται υπερκοστολόγηση και σπατάλη δημοσίου χρήματος (δες παρακάτω)

    Ψήφοι: 64 35,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    183

Μπαρμπαπήδουλας

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Ιαν 2011
Μηνύματα
18.625
Κριτικές
78
Like
8.438
Πόντοι
2.786
Θα τα ξεχασουμε ;; Χαχα δεν προκειται τα χαλια σας θα τα ακουτε

Καλά αν τα ακούω από σένα, από το ένα αυτί μπαίνουν και από το άλλο βγαίνουν. Έχεις δείξει πολλές φορές πόσο ασόβαρος είσαι, αμελητέα ποσότητα!
 

Συνημμένα

  • antegeia.jpg
    antegeia.jpg
    10,3 KB · Εμφανίσεις: 40

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
α καλα....η καλπικη λιρα
φυσαει ο τυπος...
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
απο αντιληψη και εξυπναδα πασχεις πολυ....
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.507
Like
2.747
Πόντοι
1.306
Έχεις δει την κάλπικη λίρα? Θυμάσαι που σε κάποια φάση ο Φωτόπουλος προσπαθεί να χαλάσει την λίρα λέγοντας "δεν μπορεί, 1.000.000 βλάκες στην αθήνα θα μπορέσουν να θρέψουν 1 έξυπνο". Η ταινία ήταν του 1955. Ο Καραμανλής πράγματι έφερε, αλλά το μπαμ έγινε το '81 που διόρισε ολόκληρη την επαρχία στο δημόσιο... ο σκατά στον τάφο του, ναι! Για μένα η αρχή του κακού ολόκληρου.


Το 55 ηταν η ταινια αλλα ο δροσερος κυβερνησε μεχρι το 63

Ποιοςδεν θυματε την εσωτερικη μεταναστευση που ηρθε ολη η επαρχια στην αθηνα

Ποιος δεν θυματε την αντιπαροχη

Ποιος δεν θυματε οτι για να γινουν οι πολυκατοικιες γκρεμισαν παλια κλασικα κτιρια ;;


Ο κατεδαφισμένος πολιτισμός της Αθήνας: Κτίρια που γκρεμίσαμε και το μετανιώσαμε




Εγκληματα


 

6Y44

Ανώτατος
Εγγρ.
21 Οκτ 2018
Μηνύματα
1.778
Κριτικές
57
Like
6.335
Πόντοι
11.836
Κάτι φοινικόδεντρα τα έχετε δει στην αρχή της Πανεπιστημίου;αυτά με καμία πορεία θα γίνουν παρελθόν...Όπως και κάτι γλάστρες τεράστιες.Δεν είμαστε ρε τύποι για τέτοια στην Αθήνα.
 
OP
OP
geoMan

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
ασε ρε τις χαζομαρες επιτελους....το θεμα ειναι οι ζωγραφισμενοι γκαζοντενεκεδες με τα ξεραμενα φυτα η οτι τρωνε λεφτα με το τσουβαλι φορα παρτιδα ΚΑΙ ΣΕ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΙΣ ΑΡΧΙΔΑΡΕΣ ΤΟΥΣ???

ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΦΤΙΑΞΑΝΕ ΚΑΤΙ ΤΟΣΟ ΑΝΤΙΑΙΣΘΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΡΠΑΚΟΛΛΑ .....ΠΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΝΑ ΠΟΤΙΖΟΝΤΑΙ?????
Α...ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΚΑΠΟΙΑΣ ΘΕΙΑΣ ΔΥΝΑΜΗΣ?
Β...ΜΕ ΡΟΧΑΛΕΣ ΠΕΡΑΣΤΙΚΩΝ?
Γαμα....ΜΕ ΨΩΛΟΧΥΜΑΤΑ ΜΠΟΥΡΔΕΛΙΑΡΗΔΩΝ?
Δ...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΤΙΖΟΝΤΑΙ?

Θα κατουρανε οι πακηδες που φερνει η ξαδελφη τυπε
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.286
Like
19.218
Πόντοι
2.606
Κάτι φοινικόδεντρα τα έχετε δει στην αρχή της Πανεπιστημίου;αυτά με καμία πορεία θα γίνουν παρελθόν...Όπως και κάτι γλάστρες τεράστιες.Δεν είμαστε ρε τύποι για τέτοια στην Αθήνα.
τυπε δεν έχεις δίκιο περπατάς και λες είσαι στις Κάννες λεωφόρο κρουαζετ τώρα ο δήμαρχος θα φέρει και θάλασσα έξω από το Άττικα θα μπουν ξαπλώστρες
 

6Y44

Ανώτατος
Εγγρ.
21 Οκτ 2018
Μηνύματα
1.778
Κριτικές
57
Like
6.335
Πόντοι
11.836
τυπε δεν έχεις δίκιο περπατάς και λες είσαι στις Κάννες λεωφόρο κρουαζετ τώρα ο δήμαρχος θα φέρει και θάλασσα έξω από το Άττικα θα μπουν ξαπλώστρες

Ναι έχεις δίκιο...σ ωραίος τυπε!
Περιμένουμε να κλείσουμε θεσουλα στη μαγευτική παραλία ολοκαύτωμα!
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.378
Κριτικές
1
Like
7.144
Πόντοι
1.406
τυπε δεν έχεις δίκιο περπατάς και λες είσαι στις Κάννες λεωφόρο κρουαζετ τώρα ο δήμαρχος θα φέρει και θάλασσα έξω από το Άττικα θα μπουν ξαπλώστρες
θα κανουμε και τζετ σκι στη μητροπολεως  :wanker:
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
τυπε δεν έχεις δίκιο περπατάς και λες είσαι στις Κάννες λεωφόρο κρουαζετ τώρα ο δήμαρχος θα φέρει και θάλασσα έξω από το Άττικα θα μπουν ξαπλώστρες

Και στη Βουκουρεστίου θα κάνουν γήπεδα  μπίτς βόλευ.
 

μορφονιος

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2013
Μηνύματα
11.042
Κριτικές
2
Like
13.465
Πόντοι
3.656
Ναι έχεις δίκιο...σ ωραίος τυπε!
Περιμένουμε να κλείσουμε θεσουλα στη μαγευτική παραλία ολοκαύτωμα!
Τυπε σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο της θάλασσας,
οι θέσεις δοθηκαν σε λάθρο.. :S :S :S
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Τυπε σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο της θάλασσας,
οι θέσεις δοθηκαν σε λάθρο.. :S :S :S

Για τους λαθρο υπάρχει ειδική μέριμνα. Θα τοποθετήσουν  γουώτερ παρκς στον Άγιο Παντελεήμονα.
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.286
Like
19.218
Πόντοι
2.606
Και στη Βουκουρεστίου θα κάνουν γήπεδα  μπίτς βόλευ.
Έχει προγραμματιστεί μαρίνα για τις θαλαμηγούς, έξω από τον Θανάση.
γερό θα κάθεσαι στο τραπέζι για κεμπάπ και θα έρχεται Νηογνώμονας για παραγγελία
 

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.378
Κριτικές
1
Like
7.144
Πόντοι
1.406
και τελος φυσικα πρεζες και σισα.
θα σκαει στη ξαπλωστρα κολομβιανο ρι με βραζιλιανα ντιλερ  :orchestra:
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
γερό θα κάθεσαι στο τραπέζι για κεμπάπ και θα έρχεται Νηογνώμονας για παραγγελία

Να φανταστείτε πως τις προάλλες που άφησα το αναπηρικό σε διάβαση, βρήκα κλήση κομμένη από το Λιμενικό.

Όταν ολοκληρωθεί το έργο, θα κάθεσαι Αθηνάς κ Ευριπίδου για καφέ και θα νομίζεις ότι βρίσκεσαι στην Ιπανέμα. Όλες οι μαυρούκες πουτάνες, θα φοράνε μπραζίλιαν και θα χορεύουν σάμπα :)
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom