καλησπερα και συγνωμη που μπαινω στο νημα της κοπελλας αλλα επειδη αναφερθηκε το ονομα μου σε φανταστικες θεωριες θα το πω για μια και τελευταια φορα εγω πρωτη λογω φοβου σταματησα την δουλεια και δεν θα επιτρεψω σε ατομα σαν τον κολλημενο Bigdaddyss να αναφερει ψευδη πραγματα για εμενα αυτο το γιδι δεν εχει παψει να ασχολειτε μαζι μου και να μου δημιουργει προβληματα εγω εαν δουλευα ακομη θα το ξερατε ολοι και το γραφω ανοικτα για να αποφευχθουνε τυχον παρεξηγησεις και επειδη προσεχω ευλαβικα τον εαυτο μου προσεχω και εσας με το να μη δουλευω .Ο ανθρωπος αυτος δεν εχει καμμια σχεση μαζι μου και δεν μπορει να ξερει τι κανω, ειναι επιλογη μου να μη δουλευω προς σεβασμο στον εαυτο μου την οικογενεια μου και σε ολους εσας που με αγαπατε .......
Το Μόνο πράγμα Που αγάπησες ποτέ στη ζωή σου είναι το χρήμα. Οπότε άσε για το ποιος και τι σε αγαπάει.
Αν αναφερθείςξανα σε εμένα θα το μετανιώσεις πικρά....Anna....
Αν τολμήσεις και αναφέρεις ξανά το Nickname μου πουθενά θα σε πάρει και θα σε σηκώσει. Δες ποιος γράφει το όνομα σου και ποιος Όχι. Εγώ μίλησα γενικά για τις κοπέλες που το παίζουν καλές και κάνουν ακόμη ραντεβού. Αν Είσαι Από αυτές Εσύ το ξέρεις και εσύ έχεις τη μύγα. Εγώ έκραξα συνολικά. Τώρα Γιατί θίγεσαι μόνο εσύ το ξέρεις.
Για το Μόνο πράγμα Που μετανιώνω Είναι που σου έδωσα αξία. Έπρεπε να σε αφήσω μηδενικό αν και κατέληξες πάλι εκεί.
Είσαι ένα εντελώς αχάριστο, έλλεεινο και χωρίς επίπεδο άτομο.