Νέα

Πολιτικές Εξελίξεις

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pornopapos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 308K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Ετικέτες
    bou classics
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 217 άτομα (0 μέλη και 217 επισκέπτες)

Ποιό κόμμα θα ψηφίζατε αν προκηρύσσονταν ΣΗΜΕΡΑ εκλογές (Οκτώβριος 2020)?

  • ΣΥΡΙΖΑ

    Ψήφοι: 247 14,0%
  • ΝΔ

    Ψήφοι: 469 26,5%
  • ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

    Ψήφοι: 271 15,3%
  • ΠΟΤΑΜΙ

    Ψήφοι: 16 0,9%
  • ΚΚΕ

    Ψήφοι: 69 3,9%
  • ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ

    Ψήφοι: 45 2,5%
  • ΑΝΕΛ

    Ψήφοι: 6 0,3%
  • ΕΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΩΩΝ

    Ψήφοι: 52 2,9%
  • ΛΑΪΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ

    Ψήφοι: 14 0,8%
  • ΑΝΤΑΡΣΥΑ

    Ψήφοι: 29 1,6%
  • ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΞΑΝΑ

    Ψήφοι: 85 4,8%
  • ΚΚΕ (μλ) - ΜΛ ΚΚΕ

    Ψήφοι: 16 0,9%
  • Αυτό το νέο της ΖΩΗΣ

    Ψήφοι: 35 2,0%
  • ΑΛΛΟ ΚΟΜΜΑ που δεν υπάρχει εδώ

    Ψήφοι: 161 9,1%
  • Είμαι ακόμα ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΣ

    Ψήφοι: 131 7,4%
  • ΛΕΥΚΟ-ΑΚΥΡΟ

    Ψήφοι: 124 7,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.770

Man-With-No-Name

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαΐ 2011
Μηνύματα
2.278
Κριτικές
2
Like
2.197
Πόντοι
456
Αυτή θά είναι η διακυβέρνηση της Ελλάδας από το κατεστημένο της οικογενειοκρατιας πάρε να έχεις λαέ βασανισμένε ταλαιπωρημενε περίμενε από δαυτους διαπλοκή σαπιλα νεποτισμό

Είναι παράγοντας απελπισίας το να πρέπει να ψάχνουν μερικοί άρθρα δεκατριών ετών, για κάτι που έκανε η αδελφή ενός υποψηφίου πρωθυπουργού, 4 κυβρενήσεις πίσω. Και, στην τελική, ο αναμάρτητος πρώτος το λίθο...
 
Εγγρ.
21 Δεκ 2017
Μηνύματα
1.913
Κριτικές
103
Like
13.515
Πόντοι
7.666
Είναι παράγοντας απελπισίας το να πρέπει να ψάχνουν μερικοί άρθρα δεκατριών ετών, για κάτι που έκανε η αδελφή ενός υποψηφίου πρωθυπουργού, 4 κυβρενήσεις πίσω. Και, στην τελική, ο αναμάρτητος πρώτος το λίθο...
Ναι κάποιοι στην Ν.Δ και ειδικά η κυρία Ντόρα αλλά και ο Μητσοτάκης είναι οι τελευταίοι που έχουν δικαίωμα να μιλάνε και να καταγγελουν τους άλλους για ρουσφέτια και αναξιοκρατία όταν αυτοί εχουν κανει τόσα πολλά και όλα τα χρόνια πολιτεύονται με αυτό τον τρόπο της κομματοκρατιας της αναξιοκρατίας έχουμε μνήμη στον τόπο και δεν πρέπει να ξεχνάμε.
Εντάξει ο ΣΥΡΙΖΑ απέτυχε αλλά νά μήν αποκτήσει σε καμία περίπτωση αυτοδυναμία το χειρότερο
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
35.766
Κριτικές
1
Like
47.421
Πόντοι
6.256
Για αυτό μακροημέρευσε ο αλέξης, επειδή η αντιπολίτευση είχε βεβαρυμένο παρελθόν.
 

Zane

Μέλος
Εγγρ.
6 Δεκ 2013
Μηνύματα
2.085
Like
72
Πόντοι
16
Εντάξει ο ΣΥΡΙΖΑ απέτυχε αλλά νά μήν αποκτήσει σε καμία περίπτωση αυτοδυναμία το χειρότερο

Τελευταια ελπιδα των Ζαιων, μη παρει αυτοδυναμια ρε παιδια μπας και μπορεσουμε να εκβιασουμε παλι εκλογες σε 6μηνες.

Πουτσες.

Και οι δημοσκοπισεις δειχνουν οτι ο κοσμος ειδε τα καλα των κυβερνησεων συνεργασιας και προτιμα αυτοδυναμες κυβερνησεις.
 

Man-With-No-Name

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαΐ 2011
Μηνύματα
2.278
Κριτικές
2
Like
2.197
Πόντοι
456
Ναι κάποιοι στην Ν.Δ και ειδικά η κυρία Ντόρα αλλά και ο Μητσοτάκης είναι οι τελευταίοι που έχουν δικαίωμα να μιλάνε και να καταγγελουν τους άλλους για ρουσφέτια και αναξιοκρατία όταν αυτοί εχουν κανει τόσα πολλά και όλα τα χρόνια πολιτεύονται με αυτό τον τρόπο της κομματοκρατιας της αναξιοκρατίας έχουμε μνήμη στον τόπο και δεν πρέπει να ξεχνάμε.
Εντάξει ο ΣΥΡΙΖΑ απέτυχε αλλά νά μήν αποκτήσει σε καμία περίπτωση αυτοδυναμία το χειρότερο
Μάλιστα... και, να υποθέσω οτι το παρελθόν κάνει τη ΝΔ το "χειρότερο". Ακόμα χειρότερο με αυτή τη λογική είναι το ΚΙΝΑΛ, με το συντρηπτικό ποσοστό διακυβέρνησης απο το τότε ΠΑΣΟΚ, ακόμα χειρότερο και απο το ΚΙΝΑΛ είναι το ΚΚΕ< με το παρελθόν του οολοκληρωτικού κομμουνισμού στην ανατολική Ευρώπη, και, ακόμα χειρότεροι είναι στη Χ.Α., στο Τζήμερο και στο Βελόπουλο, γιατί είτε φλερτάρουν, είτε ανοιχτά ασπάζονται τη ναζιστική ιοδεολογία.
Sorry κι όλας, αλλά σε αυτή τη λογική, μάλλον το μή χείρον είναι η ΝΔ
 
Εγγρ.
27 Ιουλ 2016
Μηνύματα
5.028
Like
203
Πόντοι
66
Μάλιστα... και, να υποθέσω οτι το παρελθόν κάνει τη ΝΔ το "χειρότερο". Ακόμα χειρότερο με αυτή τη λογική είναι το ΚΙΝΑΛ, με το συντρηπτικό ποσοστό διακυβέρνησης απο το τότε ΠΑΣΟΚ, ακόμα χειρότερο και απο το ΚΙΝΑΛ είναι το ΚΚΕ< με το παρελθόν του οολοκληρωτικού κομμουνισμού στην ανατολική Ευρώπη, και, ακόμα χειρότεροι είναι στη Χ.Α., στο Τζήμερο και στο Βελόπουλο, γιατί είτε φλερτάρουν, είτε ανοιχτά ασπάζονται τη ναζιστική ιοδεολογία.
Sorry κι όλας, αλλά σε αυτή τη λογική, μάλλον το μή χείρον είναι η ΝΔ
Και ψηφίζεις το μη χείρον?
 

mixalis k.

Μέγας
Εγγρ.
18 Νοε 2012
Μηνύματα
10.554
Like
10.898
Πόντοι
3.656
Τελευταια ελπιδα των Ζαιων, μη παρει αυτοδυναμια ρε παιδια μπας και μπορεσουμε να εκβιασουμε παλι εκλογες σε 6μηνες.

Πουτσες.

Και οι δημοσκοπισεις δειχνουν οτι ο κοσμος ειδε τα καλα των κυβερνησεων συνεργασιας και προτιμα αυτοδυναμες κυβερνησεις.
Η πουτσα στους συριζαιους να φτάσει μεχρι το λαρυγγι. Βack to normality.
 

Zane

Μέλος
Εγγρ.
6 Δεκ 2013
Μηνύματα
2.085
Like
72
Πόντοι
16
Και ψηφίζεις το μη χείρον?

καλωσηρθες στον πραγματικο κοσμο, που ολα ειναι αποτελεσμα μιας σειρας συμβιβασμων και το τελειο δεν υπαρχει γιατι το τελειο για εσενα προσωπικα θα ειναι καταστροφικο για τον διπλα σου
 

Man-With-No-Name

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Μαΐ 2011
Μηνύματα
2.278
Κριτικές
2
Like
2.197
Πόντοι
456

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
Πηγή:  902

Ενας 38χρονος εργάτης έδωσε τέλος στη ζωή του την Παρασκευή, μην μπορώντας να αντέξει τις εργοδοτικές πιέσεις και τους εκβιασμούς σε βάρος του ίδιου και των συναδέλφων του στο εργοστάσιο της «ΔΕΛΤΑ» στο Πλατύ Ημαθίας.

Πρόκειται για το εργοστάσιο που η εταιρία σκοπεύει να κλείσει για να μεταφέρει την παραγωγή στο εξωτερικό.
.....


αυτα ειναι δολοφονιες και οταν ερθει η ωρα θα πληρωσουν ακριβα καποιοι

Αα μπραβο ξεκινα απο βαρουφακη, τσιπρα
Ο δευτερος κυβερναει 5 χρονια
Με φορους συν εισφορες 70% δεν μπορει να αντεξει επιχειρηση πουθενα στον κοσμο

Εξαιρεση οι πετρελαιαδες φιλοι του καθεστωτος τσιπρα που αγοραζουν πουλανε οσο θελουν μονοπωλειακα
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
Δύο στοιχεία δείχνουν όλη την παθογένεια της ελληνικής οικονομίας:

Πρώτον, τα εισοδήματα των δημοσίων υπαλλήλων και των συνταξιούχων είναι μιάμιση φορά περισσότερα από τα εισοδήματα των φορολογουμένων του ιδιωτικού τομέα (μισθωτοί, ελεύθεροι επαγγελματίες, επιτηδευματίες).

Δεύτερον, περισσότερα από τα μισά έσοδα των φορολογουμένων καταβάλλονται από το κράτος για μισθούς και συντάξεις. Σε κάθε ένα ευρώ εισοδημάτων από εργασία στον ιδιωτικό τομέα αντιστοιχεί 1,5 ευρώ εισοδημάτων που χρηματοδοτούνται από το κράτος.



-Ειδησεογραφία,

Βαλε και εισαγωγες εξαγωγες
Βαλε Δεη που πληρωνουν οι μισοι
Βαλε ερτ που εχει πιο πολλους υπαλληλους απο BBC
Βαλε, βαλε ....
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.250
Κριτικές
13
Like
13.020
Η πουτσα στους συριζαιους να φτάσει μεχρι το λαρυγγι. Βack to normality.
χαλαρωσε ρε τυπε οι δικες δημοσκοπησεις οι ολιγον αντικειμενικες δινουν διαφορα 8 μοναδες δεν λεω για τις άλλες γιατι μπορει να την φτασουν την διαφορα στις 20.
το κλιμα που επικρατει στην κουμουνδουρου είναι ότι ο συριζα σταδιακα ανεβαζει τα ποσοστα του.
 

Τζανης__Α

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2019
Μηνύματα
62
Like
8
Πόντοι
0
μερικοι ακομα γραφουν σαν να μην εχει κυβερνησει η δεν κυβερνα ακομα η αριστερα
ακομα λενε φταιει το πασοκ νδ
ειχατε 4 χρονια και τα κανατε χειροτερα απο αυτους
 

Τζανης__Α

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2019
Μηνύματα
62
Like
8
Πόντοι
0
χαλαρωσε ρε τυπε οι δικες δημοσκοπησεις οι ολιγον αντικειμενικες δινουν διαφορα 8 μοναδες δεν λεω για τις άλλες γιατι μπορει να την φτασουν την διαφορα στις 20.
το κλιμα που επικρατει στην κουμουνδουρου είναι ότι ο συριζα σταδιακα ανεβαζει τα ποσοστα του.
σαν τις ευρωεκλογες? :2funny:
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
Ρε ηθελα να ηξερα
Κατι βενζιναδικα, κατι περιπτερα, που κλεινουνε σαββατοκυριακα

Τι στον πουτσο δηλαδη, ποσα βγαζουνε, εχουμε πλουτισει και κλεινουνε την ημερα που θα βγαζουνε τα τριπλα?

Το οτι τη νυκτα θα του κατσει στο λαιμο ο σουγιας του γυφτο ρομα, περναει καθολου απ το μυαλο σου τυπε?
 

jean-Claud

Τρολάρχης
Εγγρ.
27 Φεβ 2018
Μηνύματα
24.250
Κριτικές
13
Like
13.020
μερικοι ακομα γραφουν σαν να μην εχει κυβερνησει η δεν κυβερνα ακομα η αριστερα
ακομα λενε φταιει το πασοκ νδ
ειχατε 4 χρονια και τα κανατε χειροτερα απο αυτους
που τα κανανε χειροτερα τυπε?
εδωσε επιδόματα εδωσε δωρεαν υγειονομικη περιθαλψη σε ολους,φορολογησε για πρωτη φορα το χρημα που ηταν στο εξωτερικο μεσω της λιστας λαγκαρντ,μας εβγαλε από τα μνημονια και εχουμε μπει ηδη στις αγορες,μειωσε τον φπα,εδωσε 13η συνταξη ναι μεν κουτσουρεμενη αλλα την εδωσε,εβαλε για πρωτη φορα χερι στα συστημικα καναλια να πληρωσουν επιτελους για να εχουν αδειες και το κοστοβορο μεγκα που χρωσταγε 33 εκατομμύρια στην εθνικη τραπεζα εκλεισε,αφου είχαμε βουλιαξει ο συριζα μας εφερε στην επιφανεια τωρα μεν καποιοι μπορει να περιμεναν περισσοτερα αλλα η αναπτυξη ερχεται αργα.
 

Τζανης__Α

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2019
Μηνύματα
62
Like
8
Πόντοι
0
χαλαρωσε ρε τυπε οι δικες δημοσκοπησεις οι ολιγον αντικειμενικες δινουν διαφορα 8 μοναδες δεν λεω για τις άλλες γιατι μπορει να την φτασουν την διαφορα στις 20.
το κλιμα που επικρατει στην κουμουνδουρου είναι ότι ο συριζα σταδιακα ανεβαζει τα ποσοστα του.
 

Συνημμένα

  • 5cd7b18f825e632b697ceec2.jpg
    5cd7b18f825e632b697ceec2.jpg
    113 KB · Εμφανίσεις: 33
  • 5c93ecfd825e635c077503d3.jpg
    5c93ecfd825e635c077503d3.jpg
    42,4 KB · Εμφανίσεις: 36

AntonisAnt2

Μέλος
Εγγρ.
19 Αυγ 2017
Μηνύματα
2.447
Κριτικές
1
Like
531
Πόντοι
96
χαλαρωσε ρε τυπε οι δικες δημοσκοπησεις οι ολιγον αντικειμενικες δινουν διαφορα 8 μοναδες δεν λεω για τις άλλες γιατι μπορει να την φτασουν την διαφορα στις 20.
το κλιμα που επικρατει στην κουμουνδουρου είναι ότι ο συριζα σταδιακα ανεβαζει τα ποσοστα του.

δεν κοιταμε δημοσκοπησεις ...

το στοιχημα κοιταμε (ειναι πολυ πιο αξιοπιστο, οταν ο αλλος κινδυνευει να χασει λεφτα)

και εκει τα ποσοστα παιζουν στο 38-26 με την διαφορα να ανεβαινει συνεχως
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom