Επισκέπτης
Και το spoon.



το fax το σκεφτηκες?!!!!!!Υπάρχει και η περίπτωση να είσαι σπίτι, η δικιά σου στο διπλανό δωμάτιο και να μην μπορείς να τηλεφωνήσεις...
[/URL]
[/URL]Παντα σε μια Κυρια πρεπει να ευχομαστε φιλε Spoon ;)Μπραβο φιλε Piatsa που περασες να ευχηθεις!![]()