SANIM
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 15 Αυγ 2006
- Μηνύματα
- 8.061
- Κριτικές
- 10
- Like
- 1.398
- Πόντοι
- 2.537
ζαει ζαει... Του έχει τελειώσει η μπαταρία και εκεί που είναι δεν έχει ρεύμα.Ρωτα τον αννονε.. Θα σε πει
Αληθεια ζει αυτος![]()
ζαει ζαει... Του έχει τελειώσει η μπαταρία και εκεί που είναι δεν έχει ρεύμα.Ρωτα τον αννονε.. Θα σε πει
Αληθεια ζει αυτος![]()
blue Monday η λεγομενηΔιαβαζα προχτες ενα αρθρο οτι η Δευτερα που μας περασε, και για καθε χρονια συμβαινει αυτό, ειναι η ποιο bad mood Δευτερα της χρονιας.
ηταν blue για σενα?(δλδ bad mood)Aκριβως![]()
Καλησπερα σε ολους![]()
... Χαθηκαμε λιγο ε ?![]()
Καλησπέρα, αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, σημαίνει ότι αφιερώνεις χρόνο στην πραγματική ζωή.Καλησπερα σε ολους![]()
... Χαθηκαμε λιγο ε ?![]()
Λακωνικός αλλά straight to the pointλακωνικός.
Λακωνικός αλλά straight to the point
Και μπλου ημουν, και αρρωστη ημουν με γριππη κατα κυματα.. Βράσταηταν blue για σενα?(δλδ bad mood)
Αυτα λες και....Καλησπέρα, αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, σημαίνει ότι αφιερώνεις χρόνο στην πραγματική ζωή.

Και βυζοκωλολαγνος ενα πραμα...λακωνικός.

ζαει ζαει... Του έχει τελειώσει η μπαταρία και εκεί που είναι δεν έχει ρεύμα.

Καλησπερα γιαβρι μου :-* :-*Τα δικα σου εν ειναι μελισιαν,μα πκιο ομορφα!
Ωραία η φλοκάτη, λείπει το τζάκι και ένα ποτήρι κρασί...Καλησπέρα σε ολη την παρέα εκει εξω..![]()
Καλησπέρα σε ολη την παρέα εκει εξω..![]()