Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
δεν ειναι σουφρα, σημερα του πηρε και τα σωβρακατρακερνει ο χαμιλτον τον φετελ
σπασμενος και τελευταιος ο ενας ουτε γρατζουνια και πρωτος ο αλλος
δεν μπορει ρε πουστη μου θα κλεισει καποτε αυτη η σουφρα
![]()
2 φορες ακουμπησαν και το μονοθεσιο του χαμιλτον ουτε κουνηθηκεδεν ειναι σουφρα, σημερα του πηρε και τα σωβρακα
και η μερτσεντες πηρε τα σωβρακα στη φεραρι
εχει δρομο ακομα 7 αγωνες ειναι αρκετοι
συμφωνω, αλλα το πρωταθλημα δεν εχει κριθει ακομα.Oι Φερραρίστας κοιμήθηκαν σήμερα. Ο Φέττελ έχασε την ψυχραιμία του - μετά την αυτοκτονία με την έξοδο ενώ ήταν πρώτος και έκανε παρέλαση τον Ιούλιο - (και η τύχη του έδειξε το άσχημο της πρόσωπο για μια ακόμη φορά) και ο τίτλος πάει σφαίρα (εκτός απροόπτου) για Χάμιλτον.
Και δεν είναι μόνο τύχη. Παίζει και η συνέπεια τον ρόλο της![]()
συμφωνωΣημερα πηρε το πρωταθλημα ο Χαμιλτον τους πηρε τον αερα μεσα στο σπιτι τους.Η Φερραρι μονης της εβγαλε τα ματια της στον αγωνα στη Γερμανια που ενω εβρεχε δεν βαλανε τον Φετελ στα πιτ στοπ για αλλαγη ελαστικων και σημερα που δεν δωσανε εντολη στον Ραικοννεν να αφησει τον Φετελ να τον περασει πριν την στροφη και να κρατησουν πισω τον Χαμιλτον αλλα τους αφησαν ελευθερα και να τι εγινε αλλα και αυτος ο Φετελ δεν εχει καθολου μυαλο αφου το βλεπες οτι σε περασε αστον θα ειχες τις ευκαιριες σου να τον περασεις στην συνεχεια του αγωνα.Χαμιλτον πρωταθλητης 2018
Ο Φετελ δειχνει να μην μπορει την πιεση που δεχεται απο μια μεγαλη ομαδα οπως ειναι η Φερραρι οπου η νικη και η κατακτηση του πρωταθληματος ειναι μονοδρομος και τα χανει ενω ο Χαμιλτον ξεκινησε την καριερα του απο μεγαλη ομαδα και ειναι πιο συγκροτημενος ο αλλος ηταν στο πυροτεχνημα της Ρεντ Μπουλ και φαινεται οτι δεν μπορει να ανταπεξελθει το βαρος μιας μεγαλης ομαδας.Κι εκει λαθος επιλογη κανανε στη Φερραρι ιστορικο λαθος τον Χαμιλτον επρεπε να παρουν στην ομαδα τους κι οχι τον Φετελ ο οποιος δειχνει οτι δεν μπορει ουτε καν να το διεκδικηση οχι να το παρει κιολλας ακομα και ο Μασσα καλυτερα τα ειχε παει οπως και ο Αλονσο βεβαια και με κατωτερο μονοθεσιο ο Ισπανος.O Γερμανος ειναι ηδη 4 χρονια στην Φερραρι και δεν μπορει και αυτο φαινεται μονος του τρακαρει νομιζω ειναι η τελευταια του χρονια αν δεν το παρει ουτε φετος αντε να τον κρατησουν και του χρονου και μετα δρομο το παλικαρι δεν μπορει.συμφωνω
ο φετελ μοιαζει να μην μπορει το παλικαρι