Νέα

City Tours in Thessaloniki

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 9 άτομα (0 μέλη και 9 επισκέπτες)

Jack Skellington

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
29 Ιαν 2015
Μηνύματα
1.103
Κριτικές
240
Like
23.311
Πόντοι
31.848
Ευχαριστούμε για την κριτική. Άντε γιατί την κάνανε θεά οι υπόλοιποι και δεν θα μας την στείλουν εδώ....
Δεν είναι κακό deal η κοπέλα, αλλά δεν είναι για να σπάσεις κουμπαρά. Εκεί νομίζω διαφωνώ με τους προηγούμενους. Για αυστρία πάντως, μην ξεχνάς τις βαβυλώνες και εάν πας vienna, σκέψουν μόνο ότι εντός μίας ώρας είσαι μπρατισλάβα. Μην κάνεις μαλακία και φωνάξεις σι τζι στην βιέννη, από βρατισλάβα θα σου έρθει, οπότε κατευθείαν στην πηγή για να μην πληρώνεις κερατιάτικα΄.
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.688
Κριτικές
173
Like
39.894
Πόντοι
38.529
Χθεσινοβραδυνες ανησυχιες....
Επικοινωνια με τα Ρουμανακια,τη ΜΠΙΑΝΚΑ και τη καινουργια φιλη της..
Ηθελα να δω το μιλφακι,εχοντας στο νου και το ντουο..
Ειχαν βραδυνο πολυωρο μαλλον..

Μου κινησε το ενδιαφερον η σχιστοματα,επικοινωνησα και κινησα για το Βαρδαρι..
Υποδοχη χαμογελαστη,σκοτεινο δωματιο με ρομπιτσα...μπορει να κοιμοταν..
Δεν ηταν αυτο που περιμενα,αν και μου αρεσουν τα συγκεκριμενα..
Μεγαλο κεφαλι,μικρα ματακια,με τιποτα για τα λεφτα που θελει..
Ευχαριστησα ευγενικα και εφυγα..

Αραξα κατω στους κανεπεδες του ξενοδοχειου να δω επιλογες,
και να παρακολουθησω την εξελιξη σε ΣΕΝΤ ΕΤΙΕΝ και ΛΑ ΚΟΡΟΥΝΙΑ!!!
Να ναι καλα μας πληρωσαν και οι δυο..
:rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:

Τελικα διαλεξα ΒΙΚΤΩΡΙΑ..
Αφου τη βρηκαμε,καπου τα ετσουζε η μικρα,
και με βρηκαν,αφου δεν ειχα σημα στο κινητο..
πηγα και περασα καλα..
Περισσοτερα στη κριτικη που ακολουθει..

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ..
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.688
Κριτικές
173
Like
39.894
Πόντοι
38.529
οταν ο μαυρος σε ελεγε εφεραν καινουργιο τσουβαλακι ορμα φακηρη.το επεζες ανηξερος αμεαμου.
Και ποιος σου πε οτι ειναι τσουβαλακι ρε τσομπανη..?
Μια χαρα κορμακι εχει το ξανθο!!!
 

Πάμε για άλλα

Σπουδαίος
Εγγρ.
27 Ιαν 2016
Μηνύματα
1.475
Κριτικές
36
Like
4.575
Πόντοι
2.846
Χθεσινοβραδυνες ανησυχιες....
Επικοινωνια με τα Ρουμανακια,τη ΜΠΙΑΝΚΑ και τη καινουργια φιλη της..
Ηθελα να δω το μιλφακι,εχοντας στο νου και το ντουο..
Ειχαν βραδυνο πολυωρο μαλλον..

Μου κινησε το ενδιαφερον η σχιστοματα,επικοινωνησα και κινησα για το Βαρδαρι..
Υποδοχη χαμογελαστη,σκοτεινο δωματιο με ρομπιτσα...μπορει να κοιμοταν..
Δεν ηταν αυτο που περιμενα,αν και μου αρεσουν τα συγκεκριμενα..
Μεγαλο κεφαλι,μικρα ματακια,με τιποτα για τα λεφτα που θελει..
Ευχαριστησα ευγενικα και εφυγα..

Αραξα κατω στους κανεπεδες του ξενοδοχειου να δω επιλογες,
και να παρακολουθησω την εξελιξη σε ΣΕΝΤ ΕΤΙΕΝ και ΛΑ ΚΟΡΟΥΝΙΑ!!!
Να ναι καλα μας πληρωσαν και οι δυο..
:rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:

Τελικα διαλεξα ΒΙΚΤΩΡΙΑ..
Αφου τη βρηκαμε,καπου τα ετσουζε η μικρα,
και με βρηκαν,αφου δεν ειχα σημα στο κινητο..
πηγα και περασα καλα..
Περισσοτερα στη κριτικη που ακολουθει..

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ..
οταν ο μαυρος σε ελεγε εφεραν καινουργιο τσουβαλακι ορμα φακηρη.το επεζες ανηξερος αμεαμου.
 

sithlord

Τιμημένος
Εγγρ.
13 Μαρ 2012
Μηνύματα
16.593
Κριτικές
36
Like
7.041
Πόντοι
16.596
Αντίχριστοι όλοι σας  :tickedoff: ούτε από Μ.Παρασκευή καταλαβαίνετε ρε;  :tooth:
 

Giannisinopk

Νέο Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουν 2017
Μηνύματα
3
Like
2
Πόντοι
0
καλησπερα και χρονια πολλα ! εχω ελευθερο το σπιτι θελω κατι να περασω σουπερ !!! παρακαλω οι γνωστες του ειδους να με κατευθηνουν!!!!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom