Διαγραμμένο μέλος 28498
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 5.461
- Κριτικές
- 1
- Like
- 108
- Πόντοι
- 66
Καλημέρα τουρκαλά!!! Γιατί είμαι προδότης μπρε;;;
Γιατι αλαξωπηστησες με την Μαριαννα........... και τωρα ζητας ψηφους ρεμαλι;;;;;;;;;;;Καλημέρα τουρκαλά!!! Γιατί είμαι προδότης μπρε;;;
Καλημέρα και μην ξεχάσετε να ψηφίσετε Ευάκι-Μαρούλιας, το πιο αξιόλογο ζευγάρι του φόρουμ.
Η ψήφος δεν θα πάει χαμένη.






Μαυρο μαυροΚαλημερα σε ολους![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Μαυρο στον Μαυρογιαλουρο![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Το κερατο μου το εφτασες ως την Γκατουνα Αγρινιου![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Kυριοι....Ειμεθα προ των ευθυνων μας , απεναντι στις Συνειδησεις μας , στην Χωρα ,στην Ιστορια ! Φωτεινο παραδειγμα , ας μας γινει η διασπαση στα Μακρονησια , στους Ωρωπους και σε καθε γωνια της Ελληνικης γης ! ΟΧΙ ΣΤΟ ΝΕΟ '68 !τι θα γινει κυριοι υπευθυνοι του site με τον πολεμο λασπης ,συκοφαντιας και υβρεων τους οποιους δεχομαι απο τον συντροφο adoni..![]()
![]()

Μαυρο μαυρο![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Ανατολικο μπλοκ μας τελειωσε,Χάρη σε μένα το Ευάκι έχει πάρει 10 τουλάχιστον ψήφους. Αν θέλετε να ρίξετε μαύρο ρίξτε στο δίδυμο του πρώην ανατολικού λεγόμενου μπλοκ, Κομάντο-Πάολα![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
την πρωτη ψηφο απο μενα την πηρατε ;)

Τι κερδιζω γλιφιτζουριΜπράβο σου!!!! Δεν θα πάει χαμένη!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

και εγο που με καμπριοσ ,θα μου προτινις να βανο κατι σα μαλιΣάμαλι!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
αυριο στο thread του συναδελφου-δημοσιογραφου νικου κακαουνακη,συγγνωμη lalakukaki,η απαντηση στα αμειλικτα ερωρηματα
σε τι μας εχει ωφελησει το site και ποιος ο λογος που το παρακολουθουμε σε βαθμο εθισμου
αυριο στο καρφι,συγγνωμη στο THREAD ΣΕ ΤΙ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΩΦΕΛΗΣΕΙ ΤΟ SITE του lalakukaki
αποκαλυψεις που θα συζητηθουν..