Νέα

ΚΛΕΙΣΤΟ Αριστομένους 72

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Vrikolakas
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 130
  • Εμφανίσεις 20K
  • Tagged users Καμία

nick025

Τιμημένος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2007
Μηνύματα
3.273
Κριτικές
12
Like
5
Πόντοι
6.775
αρκετές φορές
που είχα περάσει από εκεί απόγευμα-βράδυ
συνάντησα την αλίνα από λέλας
(προσοχή όχι τν παπαρίζου  :grin:)
και μία mature (sic!) την οποία
βρίσκει κανείς σε γνωστό οίκο της ρεμούνδου
με σαφώς μειωμένο αντίτιμο και παρεμφερές
σέρβις.....
 

spoon

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2008
Μηνύματα
4.982
Κριτικές
23
Like
9
Πόντοι
5.825
Το εχω επισκεπτει ελαχιστες φορες,θυμαμαι ομως οτι εκει γνωρισα την Ψυχασθενη Παολα-Σασα με το ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ σωμα!(και απιστευτη πιπα)
 
OP
OP
V

Vrikolakas

Μέλος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
2.126
Κριτικές
4
Like
8
Πόντοι
16
Το εχω επισκεπτει ελαχιστες φορες,θυμαμαι ομως οτι εκει γνωρισα την Ψυχασθενη Παολα-Σασα με το ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ σωμα!(και απιστευτη πιπα)
Ρωσίδα πολύ όμορφη αλλά απρόβλεπτη.
Αυτό που λες περί ψυχασθένειας το έχουνε γράψει πάρα πολλά παιδιά για την συγκεκριμένη. :-
 

spoon

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2008
Μηνύματα
4.982
Κριτικές
23
Like
9
Πόντοι
5.825
Ρωσίδα πολύ όμορφη αλλά απρόβλεπτη.
Αυτό που λες περί ψυχασθένειας το έχουνε γράψει πάρα πολλά παιδιά για την συγκεκριμένη. :-
Φιλε Vrikolaka τη συγκεκριμενη την εχω παρει μονο 2 φορες!Μια στην Αριστομενους και μια στη Λιοσιων!Την πρωτη φορα λοιπον μου εσπασε τα νευρα,ουτε να την ακουμπαω δεν ηθελε και ο χαρακτηρας της ητανε πολυ αποτομος!Τη δευτερη ηταν το ακριβως αντιθετο ολο χαρα και κεφι!(μεχρι και κωλ/λο της εβαλα!Η ειρωνεια ειναι οτι ενω στην Αριστομενους πληρωσα 50,στη Λιοσιων πληρωσα 30,χαρη στον "Κωστα" με τα ψαλιδια του!Μετα την εκανε για Βριλησσου αλλα δεν ασχοληθηκα παλι μαζι της γιατι με αυτην δεν ξερεις τι θα σου ξημερωσει!
Αυτα που εχουν γραφτει πιστευω οτι ειναι 100% αληθεια!
 

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
22.059
Κριτικές
499
Like
43.601
Πόντοι
45.097
Παντως η πιπα της και η Θεα της στα 4 ηταν το κατι αλλο!
ακριβώς!
απίστευτη κωλάρα και σώμα. και εντελώς λάγνο και πρόστυχο βλεμα οταν σε πιπωνε (σε κοιταγε παντα στα μάτια).
Ανετα με τετοιο σωμα και πρόσωπο γινοτανε πορνοσταρ περιοπης

Την τελευταία φορά που την είχα πάρει στην Βριλησού μου έκανε κηρυγμα να κόψω τις πουτάνες και μια φορά παλαιότερα στην Αριστομένους είχε κάτσει 30 λεπτα στο δωμάτιο για να μου πεί για ενα γκομενο της και άλλες ιστορίες...

Περίπτωση
 

spoon

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Σεπ 2008
Μηνύματα
4.982
Κριτικές
23
Like
9
Πόντοι
5.825
ακριβώς!
απίστευτη κωλάρα και σώμα. και εντελώς λάγνο και πρόστυχο βλεμα οταν σε πιπωνε (σε κοιταγε παντα στα μάτια).
Ανετα με τετοιο σωμα και πρόσωπο γινοτανε πορνοσταρ περιοπης

Την τελευταία φορά που την είχα πάρει στην Βριλησού μου έκανε κηρυγμα να κόψω τις πουτάνες και μια φορά παλαιότερα στην Αριστομένους είχε κάτσει 30 λεπτα στο δωμάτιο για να μου πεί για ενα γκομενο της και άλλες ιστορίες...

Περίπτωση
Αυτο το βλεμα ητανε Αντε Γεια!Αν ειχε καλυτερο χαρακτηρα θα ητανε η τριτη,ισως και η δευτερη καλυτερη κυρια των στουντιο!(μη με ρωτησετε ποια ειναι η Πρωτη!)
 

forest

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.542
Κριτικές
88
Like
4.507
Πόντοι
13.145
Φιλε Vrikolaka τη συγκεκριμενη την εχω παρει μονο 2 φορες!Μια στην Αριστομενους και μια στη Λιοσιων!Την πρωτη φορα λοιπον μου εσπασε τα νευρα,ουτε να την ακουμπαω δεν ηθελε και ο χαρακτηρας της ητανε πολυ αποτομος!Τη δευτερη ηταν το ακριβως αντιθετο ολο χαρα και κεφι!(μεχρι και κωλ/λο της εβαλα!Η ειρωνεια ειναι οτι ενω στην Αριστομενους πληρωσα 50,στη Λιοσιων πληρωσα 30,χαρη στον "Κωστα" με τα ψαλιδια του!Μετα την εκανε για Βριλησσου αλλα δεν ασχοληθηκα παλι μαζι της γιατι με αυτην δεν ξερεις τι θα σου ξημερωσει!
Αυτα που εχουν γραφτει πιστευω οτι ειναι 100% αληθεια!
Δοκτορ Τζεκιλ και Μιστερ Χαιντ η συγκεκριμενη παιδια αλλα οταν ηταν στα φορτε της πραγματικα ητανε φοβερη και θα μπορουσε μακραν να ειναι η καλυτερη με ατελιωτες σελιδες μες στο site κριμα
 

Glikoula

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Οκτ 2008
Μηνύματα
6.884
Like
4.313
Πόντοι
506
Καλημερα!Τα κοριτσια σασ περιμενουν- 24.10 Καρολινα-Μικαελα. 25.10 Στελα-Εβιτα. 26.10 Εβιτα-Εβιτα :-* :-* :-*
 

Glikoula

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Οκτ 2008
Μηνύματα
6.884
Like
4.313
Πόντοι
506
Σημερα Εβιτα πρωι-βραδι σασ περιμενει :boobies:
 
Εγγρ.
1 Ιουλ 2007
Μηνύματα
5.461
Κριτικές
1
Like
108
Πόντοι
66
Ρε συ μην εισαι βαρβαρος..... :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff:

Κοίτα ποιος μιλάει για βαρβαρότητα, ο τουρκαλάς!!!! Ο πιο σίγουρος τρόπος για να στρώσει καποιος μια κακομαθημενη ή δύστροπη γυναίκα είναι δυστυχώς ένας: δυο με τρια χαστούκια!! Μετά θα γίνει αρνάκι. Ρώτησε τον Μητρόπουλο να σου πει πως έστρωσε το κακομαθημένο πλουσιοκόριτσο, την μακαρίτισσα πια, Ναθαναήλ. ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
 

Glikoula

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Οκτ 2008
Μηνύματα
6.884
Like
4.313
Πόντοι
506
Σημερα πρωι-Στελα,βραδυ-Χριστινα :boobies:
 

bonbenito

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.683
Like
7
Πόντοι
16
Κοίτα ποιος μιλάει για βαρβαρότητα, ο τουρκαλάς!!!! Ο πιο σίγουρος τρόπος για να στρώσει καποιος μια κακομαθημενη ή δύστροπη γυναίκα είναι δυστυχώς ένας: δυο με τρια χαστούκια!! Μετά θα γίνει αρνάκι. Ρώτησε τον Μητρόπουλο να σου πει πως έστρωσε το κακομαθημένο πλουσιοκόριτσο, την μακαρίτισσα πια, Ναθαναήλ. ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Κι ο Ίβιτς την άλλη ωραία Ελένη με την ίδια μέθοδο την έστρωσε...
 

Glikoula

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Οκτ 2008
Μηνύματα
6.884
Like
4.313
Πόντοι
506
Σημερα πρωι-Χριστινα,βραδυ-Καρμεν :-*
 
Δείτε τα όλα τα  μπουρδέλα  και τα  studio  της Αθήνας στον κατάλογο.

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom