Ettore
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Σεπ 2017
- Μηνύματα
- 16.218
- Like
- 57.905
Ακολουθούν κατά γράμμα την βίβλο... χωρίς παρεκκλίσεις και πρωτοβουλίες...τιμιο και παντελονατο παιχνιδι![]()
![]()
![]()
Ακολουθούν κατά γράμμα την βίβλο... χωρίς παρεκκλίσεις και πρωτοβουλίες...τιμιο και παντελονατο παιχνιδι![]()
![]()
![]()
τι ειναι φαταλιτι?
Τυπε χακαρε τους κωδικούς μου ο ανιψιός μουμουνιαααααααα ολο διπλα ε?
Έχει POS;
Όχι τύπε ρώτησα τον ηπιαμεΈχει POS;
σε γαμαω στην αμπαριζα ρε νιμουελα ρε τυπε δεν επαιζες μορταλ κομπατ?
Που δε θα γαμησειςσομερ εγραψε παλι. λεει στον αιβαζη δεν αφησες και κανενα ρε γιαννη.
![]()
![]()
![]()
![]()
μαρακι ρε μουνια......

σε γαμαω στην αμπαριζα ρε νιμου

Κατερίνα πίσω ρε πουστηδεςμαρακι ρε μουνια......
δεν θελω να σε πικρανω αλλα στην γαμαει ενας τυπος μεσα
δεν θελω να σε πικρανω αλλα στην γαμαει ενας τυπος μεσα

προτιμω 1000 φορες το ξεκατινιασμα σικρετσ παρα κλαψομουνη και ρουφιανουληδες.
προτιμω 1000 φορες το ξεκατινιασμα σικρετσ παρα κλαψομουνη και ρουφιανουληδες.

Χωρις πλάκα η περιγραφή του Χοντρού σου σπάει τα νεύρα! ΓΚΑΟΥ μας περνάει?προτιμω 1000 φορες το ξεκατινιασμα σικρετσ παρα κλαψομουνη και ρουφιανουληδες.