Κορμαρα ατελειωτη !!! :-* :-*

Κορμαρα ατελειωτη !!! :-* :-*

και εδω ο αγκαλιτσαςΤρέλανε μας Στέλλα....
ημαρτον ρε
παναθεμασε...και εδω ο αγκαλιτσαςημαρτον ρε
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

τι εγινε σολαρειςεγω ειμαι η στελλα ρε πανηλιθιε...και δεν κρυβομαι ρε παπαρα πισω απο κανενα πληκτρολογιο....ολοι με εχουν δει παπαρακο εμενα....ΟΛΟΙ! εκτος απο σενα και κατι μαλακες σαν εσενα που ποτε δεν θα με δειτε...ποτε δεν κρυφτηκα βλακα!
αντε προχωρα παρακατω και παρατα μας στη νηστεια μας ....


Αυτά του λέω και εγώ συνέχεια φίλε αλλά δεν παίρνει χαμπάρι ο τραμπούκος , θέλει τπτ μάπεςΠως την έχεις δει Εσύ ρε φίλε που τους βρίζεις ολους;ψηφιακέ μάγκα πίσω από το p.c. Και στην τελική το παιδί απευθύνεται στην Στέλλα και στο thread της.δε λέγεται zadren το thread.
Ή μήπως πιστεύεις ότι κάποιος γελάει με αυτά που γραφεις; δεν σε έβρισε το παιδί.για χαλάρωσε λίγο και να σέβεσαι λίγο τους άλλους.θα έπρεπε να το κάνεις αυτό στην ηλικία σου.χαλαρωσε λιγο

πισω απο ενα πληκτρολόγιο ολοι τα εχουν μεγαλα τα φριδια μαν αλλα ελπίζω να ξέρεις την παροιμία που λέει σκύλος που γαβγίζει δεν δαγκώνει υγ μην ασχολείσαι τσάμπα εγω έπαψα...Δε με ενδιαφέρει Ποιος και τι είσαι.εγω παρατηρώ ότι μιλάς άσχημα σε πολύ κόσμο εδώ μέσα. Και μην ετοιμάζεσαι να απαντήσεις τι με νοιάζει εμένα και Ποιος είμαι.
Κορμάρα....

Καλό......γίγανταςπω ρε ΣΤΕΛΛΑ εισαι τοσο ΚΑΥΛΟ-MILFARA, θα τραβηξω μια καλη πριν πεσω για υπνο ,για παρτη σου !!! ΜΟΥΝΑΡΑ !!!
Ωραίο κορμάκι Στέλλα, από διάθεση και υπηρεσίες super![]()