ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 26 Ιαν 2016
- Μηνύματα
- 27.967
- Κριτικές
- 49
- Like
- 26.343
- Πόντοι
- 24.596
μωρη σιχαμενη πατσαβουρα,αβυζο αποβρασμα,ελλεεινη dyke,τραβα και γαμησου διποδο



θα την παμεμωρη σιχαμενη πατσαβουρα,αβυζο αποβρασμα,ελλεεινη dyke,τραβα και γαμησου διποδο![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
σημερατυπε μου τι έχει το μενου :S :S :Sμωρη σιχαμενη πατσαβουρα,αβυζο αποβρασμα,ελλεεινη dyke,τραβα και γαμησου διποδο![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
εχουν σοβαρεψει τα πραγματα τυπε και φοβασαι?τυπε αν γινει αυτο να ξερετε θα ειναι ο ξαφνικος λογος αποχωρησης μου απο το σαιτ,και τα εγκοσμια..![]()
![]()
![]()
τουμπανιασμενη πατατοσαλατα τυπε.κατσε να φαω πριν δειξει το αποβρασμα :S :S :Sτυπε μου τι έχει το μενου :S :S :S
την ποια?Κλαίω με τους ψωλοβρόντηδες του μπου ντοτ κομ που άμα τους κουνήσει εκεί έξω η Ευρυδίκη την κωλάρα της θα τρέχουν από πίσω σα γατάκια.

μωρη σιχαμενη πατσαβουρα,αβυζο αποβρασμα,ελλεεινη dyke,τραβα και γαμησου διποδο![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()


ωραίος τυπε μου και εγώ κάτι παρόμοιο. :S :S :Sτουμπανιασμενη πατατοσαλατα τυπε.κατσε να φαω πριν δειξει το αποβρασμα :S :S :S
αρχιδια τυπε,καμια δεν ειναι τοσο κουλ να μας αφηνει να καυλαντιζουμε εδω μεσα με την ησυχια μας.να γαμαμε και καμια πουτανα που και που.πρεπει να παιζουμε κρυφτο :S :S :Sεχουν σοβαρεψει τα πραγματα τυπε και φοβασαι?

σαλατα τυπε; :S :S :Sωραίος τυπε μου και εγώ κάτι παρόμοιο. :S :S :S
εχει πεσει σε πολυ κινκυ ελλεεινιδαΝεα διαρροη τυποι για το βραδυ...ο Νασος ΠΑΛΙ στα ΤΕΠ του Ευαγγελισμου με κρανιοεγκεφαλικες κακωσεις και τη ταπα του Λορεντσοταπιδη στον πρωκτο. :S :S :S
τι εισαι παλι εσυ ρε τυπεΤην Ευρυδίκη θα την σεβεστε...........
![]()
![]()
Ο παλιος!!!!!!!!τι εισαι παλι εσυ ρε τυπε:S :S :S
Ευριδικακι...μωρη σιχαμενη πατσαβουρα,αβυζο αποβρασμα,ελλεεινη dyke,τραβα και γαμησου διποδο![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()


πολυ σωστα τα λες αντε μην μαζευτουμεακου τυπε,εδω κανουμε τον χαβαλε μας,ξερεις που ειναι τα spoiler οποτε τραβα εκει.και κοφτε το ολοι οι εξυπνοι να γραφετε spoilers εδω μεσα,δηθεν δεν ξερετε,και καλα τι;να μας ενημερωσετε;χερια δεν εχουμε;αντε μαλακες. :S :S :S

Πες τα!!!!!!Ευριδικακι...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()