Νέα

City Tours in Thessaloniki

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

pezoporos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Ιουν 2009
Μηνύματα
6.372
Κριτικές
8
Like
4.360
Πόντοι
786
Επειδή μέχρι να ανοίξει το προφίλ της κοπέλας για να κάνω την κριτική μπορεί να την πατήσει κανένας θα γράψω εδώ κάποια πράγματα.

Η κοπέλα μοιάζει με αυτή στις φωτογραφίες Αν και έχει πέσει αρκετό Photoshop αλλα η εμφάνιση δεν είναι το πρόβλημα. Μόνο το βυζί το οποίο είναι σχεδόν πλάκα...

Το δωμάτιο μύριζε φαγητό και τσιγάρο.
Η κοπέλα μόλις Είχε φάει και έπινε κρασι και κάπνιζε

Μου είπε ότι ήταν η πρώτη της μέρα στη Θεσσαλονίκη και μετά άρχισε να κλαίει λέγοντας μου ότι κάνει αυτή τη δουλειά μόλις δύο εβδομάδες. Πολύ κλάμα όμως.

Από την μία την πόνεσα  και προσπάθησα να την ηρεμήσω και μόλις ηρέμησε και πήγα να την πλησιάσω ξανάρχισε τη μουρμουρα
Και τον οδυρμό.

Πήρα επιτόπου το γραφείο για να τους πω τι γίνεται και ότι θα αποχωρήσω και την ώρα που μιλούσα στο τηλέφωνο αυτή βάζει ένα παλτό παίρνει την τσάντα της βγάζει την κάρτα του δωματίου βγαίνει έξω και με αφήνει το σκοτάδι...
Δεν ξέρω αν είναι κάτι παροδικό αλλά η κοπέλα δεν είναι έτοιμη για αυτή τη δουλειά

αυτά είναι τραγελαφικά,
αλλά μάλλον υπερισχύει το αστείο,
πιστεύω να πήγες αλλού μετά...
 

kostakios

Σπουδαίος
Εγγρ.
21 Σεπ 2014
Μηνύματα
2.625
Κριτικές
31
Like
3.626
Πόντοι
2.826
Επειδή μέχρι να ανοίξει το προφίλ της κοπέλας για να κάνω την κριτική μπορεί να την πατήσει κανένας θα γράψω εδώ κάποια πράγματα.

Η κοπέλα μοιάζει με αυτή στις φωτογραφίες Αν και έχει πέσει αρκετό Photoshop αλλα η εμφάνιση δεν είναι το πρόβλημα. Μόνο το βυζί το οποίο είναι σχεδόν πλάκα...

Το δωμάτιο μύριζε φαγητό και τσιγάρο.
Η κοπέλα μόλις Είχε φάει και έπινε κρασι και κάπνιζε

Μου είπε ότι ήταν η πρώτη της μέρα στη Θεσσαλονίκη και μετά άρχισε να κλαίει λέγοντας μου ότι κάνει αυτή τη δουλειά μόλις δύο εβδομάδες. Πολύ κλάμα όμως.

Από την μία την πόνεσα  και προσπάθησα να την ηρεμήσω και μόλις ηρέμησε και πήγα να την πλησιάσω ξανάρχισε τη μουρμουρα
Και τον οδυρμό.

Πήρα επιτόπου το γραφείο για να τους πω τι γίνεται και ότι θα αποχωρήσω και την ώρα που μιλούσα στο τηλέφωνο αυτή βάζει ένα παλτό παίρνει την τσάντα της βγάζει την κάρτα του δωματίου βγαίνει έξω και με αφήνει το σκοτάδι...
Δεν ξέρω αν είναι κάτι παροδικό αλλά η κοπέλα δεν είναι έτοιμη για αυτή τη δουλειά
Ρε φιλοξενουμενε μην γραφεις κριτικες , βιβλιο γραψε και πες μας ποσο κανει.... :rockon: :rockon: :rockon:
 

FILOXENOUMENOS

Μέγας
Εγγρ.
10 Αυγ 2006
Μηνύματα
1.744
Κριτικές
40
Like
1.190
Πόντοι
4.387

sithlord

Τιμημένος
Εγγρ.
13 Μαρ 2012
Μηνύματα
16.593
Κριτικές
36
Like
7.041
Πόντοι
16.596
Γιατί είσαι εκτός θέματος?
Δώσε λίγο προσοχή στα γραφόμενα του παίχτη.
:s&m_1:
:sunglasses: Καθόλου εκτός θέματος  :effemine: Όταν διάβασα το ποστ ήταν στο en κανονικά και  :think: σκεφτηκα ότι κάτι έχασα πάλι...  :2funny: :2funny: :2funny:
 

sithlord

Τιμημένος
Εγγρ.
13 Μαρ 2012
Μηνύματα
16.593
Κριτικές
36
Like
7.041
Πόντοι
16.596
Επειδή μέχρι να ανοίξει το προφίλ της κοπέλας για να κάνω την κριτική μπορεί να την πατήσει κανένας θα γράψω εδώ κάποια πράγματα.

Η κοπέλα μοιάζει με αυτή στις φωτογραφίες Αν και έχει πέσει αρκετό Photoshop αλλα η εμφάνιση δεν είναι το πρόβλημα. Μόνο το βυζί το οποίο είναι σχεδόν πλάκα...

Το δωμάτιο μύριζε φαγητό και τσιγάρο.
Η κοπέλα μόλις Είχε φάει και έπινε κρασι και κάπνιζε

Μου είπε ότι ήταν η πρώτη της μέρα στη Θεσσαλονίκη και μετά άρχισε να κλαίει λέγοντας μου ότι κάνει αυτή τη δουλειά μόλις δύο εβδομάδες. Πολύ κλάμα όμως.

Από την μία την πόνεσα  και προσπάθησα να την ηρεμήσω και μόλις ηρέμησε και πήγα να την πλησιάσω ξανάρχισε τη μουρμουρα
Και τον οδυρμό.

Πήρα επιτόπου το γραφείο για να τους πω τι γίνεται και ότι θα αποχωρήσω και την ώρα που μιλούσα στο τηλέφωνο αυτή βάζει ένα παλτό παίρνει την τσάντα της βγάζει την κάρτα του δωματίου βγαίνει έξω και με αφήνει το σκοτάδι...
Δεν ξέρω αν είναι κάτι παροδικό αλλά η κοπέλα δεν είναι έτοιμη για αυτή τη δουλειά
:headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: Απίστευτο... :s&m_1: :s&m_1: :s&m_1:
 

azazel

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Ιουν 2008
Μηνύματα
10.574
Κριτικές
223
Like
18.757
Πόντοι
39.777
Θα το δίνω δωρεάν με τη Forza αλλά δεν θα μπορεί να το πάρει ο αζαζελ

Αν και δεν ειμαι στο καταλληλο θρεντ,γαμω τη Forza σας μεμετια  :birdman:

Υ.Γ η φωτογραφια προφιλ,ειναι απο την επισκεψη,που εμεινες μεσα στο δωματιο χωρις φωτα?  :think:

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

FILOXENOUMENOS

Μέγας
Εγγρ.
10 Αυγ 2006
Μηνύματα
1.744
Κριτικές
40
Like
1.190
Πόντοι
4.387
Αν και δεν ειμαι στο καταλληλο θρεντ,γαμω τη Forza σας μεμετια  :birdman:

Υ.Γ η φωτογραφια προφιλ,ειναι απο την επισκεψη,που εμεινες μεσα στο δωματιο χωρις φωτα?  :think:

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
selfie στο δωμάτιο της Μιλα
 

Geep9791

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουν 2012
Μηνύματα
165
Κριτικές
10
Like
443
Πόντοι
291
καμια 40φευγα με κοιλιες, "απταιστα αγγλικα" και δεν κανει και discount.
ειναι για γελια. το google translator δεν το ξερει?

Please, do it before, becouse i wood like bee nice for you and need litlle time make preper)

αναφερομαι στη Violetta που εμφανιστηκε σημερα.
Παίχτη για γραψε εντυπώσεις.Σκεφτόμουνα να πάω για κατάθεση!!!
 

mallias20

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Αυγ 2013
Μηνύματα
5.270
Κριτικές
216
Like
29.584
Πόντοι
34.518
Βλέπω καταχώρηση στον κατάλογο για Λυδία :S.... Ποιός την έκανε τη μαλακία;
 

mallias20

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Αυγ 2013
Μηνύματα
5.270
Κριτικές
216
Like
29.584
Πόντοι
34.518

Spiros_73

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Μαΐ 2011
Μηνύματα
13.001
Like
80.803
Πόντοι
12.056
Τα κάνει όλα και τα κάνει πολύ καλά....την συνάντησα την προηγούμενη φορά που ήρθε. Ψηλή κοπέλα, μικρό βυζί και κωλοτρυπίδα για τρελό κάρφωμα.
Αθηνα κατεβαινει?μονο πανω την βλεπω!
 

azazel

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Ιουν 2008
Μηνύματα
10.574
Κριτικές
223
Like
18.757
Πόντοι
39.777

mallias20

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Αυγ 2013
Μηνύματα
5.270
Κριτικές
216
Like
29.584
Πόντοι
34.518
Ναι Αθηνα μενω!αλλα απο οτι βλεπω μονο πανω κανει tour!

Γραφείο είναι που εμφανίστηκε πέρυσι Δεκέβριο νομίζω, έχει φέρει καλές κοπέλες...θυμάμαι αυτή και μια Μαρί....
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom