alexcord80
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Ιαν 2016
- Μηνύματα
- 1.430
- Like
- 25
- Πόντοι
- 16
η λουγκρα ο μισθοφορος κανει τη δυσκολη
Αν το κανε ο Πανος αυτο με το φαι ολοι θα τον κραζανε τωρα που το κανει ο μισθοφορος στο απυροβλητο.
Ρε τύποι έχω λιώσει στα γέλια, το θρεντάκι τα σπάει![]()
![]()
![]()
![]()
ο πανος ειναι γνησιος δεν θα εκανε ποτε τετοια καραγκιοζιλικια

ο πανος ειναι γνησιος δεν θα εκανε ποτε τετοια καραγκιοζιλικια
Δε βλεπεις ρε τυπε που εχουν πεσει ολοι να τον φανε οτι παιζει θεατρο με τον τραυματισμο?
Ο σκατοψυχος μισθοφλωρος εχει χεστει απο τη χαρα του με τον τραυματισμο του αρχηγου και αρχιζει να κανει ονειρα παλι πως θα τον διωξει...νικησανε μετα απο χρονια και αντι να χαρει και να στηριξει την ομαδα, αυτος τον χαβα του ο Εφιαλτης ο Πηλιο Γουσης
Σοβαρά τύπε, λένε τέτοιες κακίες για το παλικάρι μας? Είναι δυνατόν ο Πανάρας που είναι τέτοιο καθαροπαίδι να ξεπέφτει σε πούστικα κόλπα?
Ποτέ.
Eνω ο μισθοφορος σου μας επρηξε τ @@ οτι δε θα φαει και θα παιξει μονο για τη νικη και μετα τα γαμοκοπησε τα κεφτεδακια. Ο Πανος ειναι ο μονος που νοιαζεται αληθινα για το συνολο.
όντως ο μισθοφόρος λύγισε. έκανε μαλακία.

αν δε το κανε τυπε θα του βγαζα το καπελο![]()
οσο φαρμακι και να βγαλετε ο παναρας θα ειναι ο μονος ομαδικος παιχτης στο survivor ολοι οι αλλοι ειναι παρτακηδες εγω το πιστευω ,δεν θα το πω ματι βασκανια κτλ αλλα σιγουρα αρνητικη ενεργεια δεχτηκε περισσοτερη απο ολους τους παιχτες δεν μπορω να εξηγησω γιατι τοσο μισος για αυτον το παιχτη που ειναι ο μονος ειλικρινης και γνησιος