Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Γεια σου Εύα! Είμαι ο filos78!![]()
![]()
(έκανε "σχολείο" ο Alex71!!!)
Θα ανοιξει καρτελα για κριτικες??
την εχεις κουμπωσει κι αυτη και θες να γραψεις? τιποτα δε σου ξεφευγει
Φροντίζουμε για σένα τύπε ως γνωστό το γέλιο δίνει ζωή...!οχι αληθοφανεις λες αλλα αληθινες οι κραυγες που ακουγονται σε 4 οροφους...καινουριο συκωτι μου εκανες απο το γελιο.απο τα πιο ηλιθια προμοσιον του μπου.κομ
Φροντίζουμε για σένα τύπε ως γνωστό το γέλιο δίνει ζωή...!

Αυτό το ''μωρό'' τι το θέλεις ? όχι εσύ! οι πιο πολλές!Δεν μου άρεσε ακόμα και όταν ημουν μωρό.Τεσπα ετσι εγώ νομίζω.Χιουμορ...και βεβαια εχω και απο αυτο ρε μωρο χρειάζεται
Μια δοκιμή θα σε πείσει λοιπον,για το αν λεει ψέματα
Αυτό το ''μωρό'' τι το θέλεις ? όχι εσύ! οι πιο πολλές!Δεν μου άρεσε ακόμα και όταν ημουν μωρό.Τεσπα ετσι εγώ νομίζω.
Εγω την εκανα τη δοκιμη και ισχυει :-*
όταν λες ισχύει εννοείς ότι φωνάζει ή ότι κάνει προμο ο αλλοςΕγω την εκανα τη δοκιμη και ισχυει :-*
Εγω την εκανα τη δοκιμη και ισχυει :-*
Εγω την εκανα τη δοκιμη και ισχυει :-*
όταν λες ισχύει εννοείς ότι φωνάζει ή ότι κάνει προμο ο αλλος
Ότι φωναζω..ισως εφοσον μιλαει για δοκιμη.


Ναι αλλά κοιμάται το παιδί στο διπλανό δωμάτιο και θα το ξυπνήσεις...!!!!! Δε μπορείς να κάνεις λίγο πιο σιγά;;;!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ότι φωναζω..ισως εφοσον μιλαει για δοκιμη.
τρελενομαι για φωνές πρέπει να κανονίσουμε ραντεβουμε συγχωρείς . Απλά είναι μία γενική διαπίστωση, των κοριτσιών που προσφέρουν, αυτό το θεάρεστο έργο.Αν σε ενοχλει συγνωμη αλλη φορά θα σε λεω με το ονομα σου .![]()

με συγχωρείς . Απλά είναι μία γενική διαπίστωση, των κοριτσιών που προσφέρουν, αυτό το θεάρεστο έργο.![]()
![]()