noctilucent1
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Νοε 2015
- Μηνύματα
- 7.448
- Κριτικές
- 8
- Like
- 309
- Πόντοι
- 346
Τί πληρώνεις ρε βλήμα; Με τί;
Αφού άνεργο γίδι είσαι.
Ούτε καν αεργο.
Κανείς δε σε προσλαμβάνει.
Τενεκέ
Πουστακι, εσενα σε διορισε ο
Συριζα ή ακομα περιμένεις?
Τί πληρώνεις ρε βλήμα; Με τί;
Αφού άνεργο γίδι είσαι.
Ούτε καν αεργο.
Κανείς δε σε προσλαμβάνει.
Τενεκέ
Πουστακι, εσενα σε διορισε ο
Συριζα ή ακομα περιμένεις?
Εγώ ρε απολειφάδι δεν περίμενα να βγει ο Σύριζα για να δουλέψω.
Εσύ κοίτα τί θα κάνεις που σου παίρνουν τις δουλειές οι Σύριοι.
Σοβαρά τώρα, έρχονται χωρίς γώσσα, μόρφωση, διασυνδέσεις και σου παίρνουν τις δουλειές...
Πόσο ναυάγιο της ζωής είσαι;
Πόσο τενεκές ξεγάνωτος;
Το έχεις αναλογιστεί;
Το ΠΑΣΟΚ σε διορισε ρε πουτσογλειφτη κομματοσκυλο?
Πήγες Συριζα γιατι σου μείωσαν την αργομισθια![]()
Εγώ ρε απολειφάδι δεν περίμενα να βγει ο Σύριζα για να δουλέψω.
Εσύ κοίτα τί θα κάνεις που σου παίρνουν τις δουλειές οι Σύριοι.
Σοβαρά τώρα, έρχονται χωρίς γώσσα, μόρφωση, διασυνδέσεις και σου παίρνουν τις δουλειές...
Πόσο ναυάγιο της ζωής είσαι;
Πόσο τενεκές ξεγάνωτος;
Το έχεις αναλογιστεί;
αρες μαρες κουκουναρες
Μη κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια... (googlare γιατί βαριέμαι να σου "μεταφράζω" τι σημαίνει αυτό).
Εγώ δε χρειάστηκε ν' αλλάξω 3 κόμματα για να πιάσω δουλειά.
Άχρηστε!

Σιγά μην δουλεύεις σε κανονικη δουλεια
Δεν υπάρχουν μη κρατικοδιαιτοι αριστεροι
Ειδικά εαν ειναι κομματοσκυλα σαν τα μούτρα σου
Α, ούτε ο Τζωνυς παραδεχεται οτι το διορισε το ΠΑΣΟΚ![]()
![]()
Πάρε μου μια πιπα σκατοκομμούνιΣεβάσου μη σε πετάξω πίσω στη θάλασσακαι σου πάρουν τις δουλειές και τα ψάρια!

Πάρε μου μια πιπα σκατοκομμούνι
Ερχεται ο Κούλης να σε απολύσει![]()
Εχει φτασει το σκατό στην καλτσαΔεν μπορεί...
Στον Κούλη έχεις εναποθέσει τις ελπίδες σου καημένε;
Έχει τάξει προσλήψεις ΑΜΕΑ;
Εγώ ρε απολειφάδι δεν περίμενα να βγει ο Σύριζα για να δουλέψω.
Εσύ κοίτα τί θα κάνεις που σου παίρνουν τις δουλειές οι Σύριοι.
Σοβαρά τώρα, έρχονται χωρίς γώσσα, μόρφωση, διασυνδέσεις και σου παίρνουν τις δουλειές...
Πόσο ναυάγιο της ζωής είσαι;
Πόσο τενεκές ξεγάνωτος;
Το έχεις αναλογιστεί;
MπαΟ Μεξικανός είναι στάνταρ κομπιουτεράκιας και για αυτο δεν ενοχλείται, δε νιώθει τον ανταγωνισμο ακομα.
Και δεν εχει αρκετό μυαλλο για να σκεφτει οτι υπαρχει καποιος ανειδικευτος που στην καλυτερη περιπτωση βλεπει το μισθο του να μειώνεται. Που δεν ειναι μονο ο ανειδικευτος δη αλλα και πολοι με σπουδες αφου καοι προσφυγες η τα παιδια τους σπουδάζουν στην ευρωπη.
Γιατι ρε μαλακά να χρειαστει να προσπαθήσει ο ντοπιος εςτω και ενα κλικ παραπανω προκειμενου να το παιξεις εσυ αγαθιαρης? θα μας απαντησεις πότες? και γιατι να με νοιαζει αν και ο ελληνας μεταναστεύει τη στιγμη που οπως και ολοι οι ζωντανοί οργανισμοί πρεπει να κοιτάω το συμφερον το δικο μου και οχι των αλλων
Ο Μεξικανός είναι στάνταρ κομπιουτεράκιας και για αυτο δεν ενοχλείται, δε νιώθει τον ανταγωνισμο ακομα.
Και δεν εχει αρκετό μυαλλο για να σκεφτει οτι υπαρχει καποιος ανειδικευτος που στην καλυτερη περιπτωση βλεπει το μισθο του να μειώνεται. Που δεν ειναι μονο ο ανειδικευτος δη αλλα και πολοι με σπουδες αφου καοι προσφυγες η τα παιδια τους σπουδάζουν στην ευρωπη.
Γιατι ρε μαλακά να χρειαστει να προσπαθήσει ο ντοπιος εςτω και ενα κλικ παραπανω προκειμενου να το παιξεις εσυ αγαθιαρης? θα μας απαντησεις πότες? και γιατι να με νοιαζει αν και ο ελληνας μεταναστεύει τη στιγμη που οπως και ολοι οι ζωντανοί οργανισμοί πρεπει να κοιτάω το συμφερον το δικο μου και οχι των αλλων
Να μιλαμε σοβαρα.Απολυσεις δημοσιων υπαλληλων δε μπορουν να γινουν και ουτε πρεπει να γινουν.Μονο οσοι συνταξιοδοτούνται δεν αν τικαθιστανται γι αυτό υπαρχει ελειψη στη στελεχωση υπηρεσιων και ζητανε νεες προσληψεις.Ποσο μαλλον για απολυσεις.Αν αυριο κιολας δημοσιευτεί στην Εφημεριδα της Κυβερνησεως μια προσληψη μονιμου υπαλληλου επιτυχοντα στο ΑΣΕΠ ο οποιος περιμενει ο ανθρωπος τοσα χρονια να διοριστεί,δε μπορει κανεις να τη παρει πισω.Πάρε μου μια πιπα σκατοκομμούνι
Ερχεται ο Κούλης να σε απολύσει![]()
οι πρόσφυγες και οι οικονομικοί μετανάστεςοι ελληνες είναι άνθρωποι με δικαιώματα
και λόγο όλων των κακουχιών που έχουν πάθει λόγωτην ιμπεριαλιστικής πολιτικής των ΗΠΑ και της ΕΕτης μαλακισμενης πολιτικης συριζα οφείλουμε να τους παρέχουμε μόρφωση και αξιοπρεπείς διαβίωση για να γίνουν αξιόλογο κομμάτι της κοινωνίας μας
Θα σου απαντήσω αφού μου πεις εαν ψήφισες ΝΔ
Ζω στο εξωτερικό
dΑπορω που ασχολειστε με το ατομο αυτό. Λες και τον νοιαζει αμα πηξουμε στους λαθρο, αμα κλεβουν, βιαζουν, μπουκαρουν στα σπιτια μας. Αν μας μεταδωσουν μεσαιωνικες επιδημιες. Αφου το λεει καθαρα. ΖΕΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ. Μια χαρα μπορει λοιπον να απαιτει να εφαρμοστουν οι ελληνοφοβικες ιδεοληψίες του στην Ελλαδα αφου δεν επηρεαζουν τον ιδιο.
d
Νομίζει ότι επειδή ο ελληνας παει και εργάζεται στην καθε σουηδια πρεπει και ο πακιστανος να μπορει να κανει το ιδιο μαι στην ελλαδα και παντου. Πανε να μας εξομοιώσουν τους νόμιμους με τους λαθρο οι λαθρομεταναστακιδες/ προσφυγάκιδες. No man is illegal και τετοια. Το εχω ακούσει απο πολλους αυτο το επιχειρημα "οι ελληνες γιατι πανε σε αλλες χωρες" και απορώ αν οντως ειναι τοσο βλακες η εσκεμμένα το λενε ξεροντας οτι δεν υπαρχει καμια απολυτως σχεση περα απο το οτι ειμαστε ολοι ανθρωποι. Αλλα καλως η κακως μας χαρακτηρίζουν και πολλα αλλα χαρακτηριστικά περα απο το είδος στο οποιο ανηκουμε