erinal
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Δεκ 2008
- Μηνύματα
- 68.089
- Like
- 93
- Πόντοι
- 866
ε και που θες να πιρφορισουμε στο ημερησια ενημερωση για χεσιμο η στο ημερησια ενημερωση για πουτανες;Ειναι το νημα οπου οι Ελλεινιδαι υβριζονται λιγοτερο και πιρφοριαζονται περισσοτερο (απο το μεσο ορο των υπολοιπων νηματων)

ωπα.. στακα. Πιασαμε λαβρακι.. για πε τραλαλα στην επεσε καποιος απο τα 'παιδια"

