Νέα

Valeria

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα GottesDionysos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 548K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

zadren

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Ιουλ 2015
Μηνύματα
10.447
Κριτικές
17
Like
2.565
Πόντοι
2.756
Ή κριτική ποτε θα γραφτεί?
 

Επισκέπτης
Κα Βαλέρια ἐκπτώσεις - προσφορὲς γιὰ τὰ χαμηλώτερα εἰσοδήματα δὲν προβλέπονται;
 

Cr9

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2010
Μηνύματα
6.058
Κριτικές
10
Like
412
Πόντοι
96
Ήδη προσφορά  το έχει ρε τύπε!  :sunglasses:
 

NICK TRIVE

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Μαρ 2014
Μηνύματα
35.484
Κριτικές
53
Like
9.375
Πόντοι
26.006
Μόνο μην πετύχει πουθενά κάποιες που έγιναν πρόσφατα ντίβες και ζητάνε 280 να λέτε και σταματήσει την προσφορά...

γιατί ρε

και ο mitsos147 προσφέρει 200€ για 10λεπτο, αλλά παίρνει τα αρχίδια μου
 

BABY

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Ιουν 2009
Μηνύματα
3.334
Κριτικές
287
Like
3.082
Πόντοι
14.615

TurboThor

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2010
Μηνύματα
4.015
Κριτικές
22
Like
329
Πόντοι
3.225

γιατί ρε

και ο mitsos147 προσφέρει 200€ για 10λεπτο, αλλά παίρνει τα αρχίδια μου

mitsos147  έχω ενα κενό το Σαββατοκυριακο θα έρθεις ? Θα σου έχω και πουτανεσκα αλα Ρομάνα  :2funny:


Νικ σου χρωστω ενα θενξ απο παλια το βαζω στις σιτυ τουρς τώρα...  ;)
 

rebetis

Τιμημένος
Εγγρ.
11 Απρ 2009
Μηνύματα
1.172
Κριτικές
46
Like
266
Πόντοι
5.455
Ισως το καλύτερο που κυκλοφορεί στην πιάτσα η Val !!!!!!
 

chicharito

Μέγας
Εγγρ.
9 Οκτ 2014
Μηνύματα
3.346
Κριτικές
24
Like
6.906
Πόντοι
3.666
όχι ίσως, ΤΟ καλύτερο
Η λεξη το καλυτερο ειναι πολυ λιγη για να στεγαση την εννοια Valery , καθιστε λιγο να συνελθω απ το προχθεσινο jet-lag που ειχα με Val  ;) ;) ;),  και θα τα γραψω ολα σε  A4  :hi: :hi: :hi:
 

liakouridis777

Μέλος
Εγγρ.
4 Ιαν 2016
Μηνύματα
122
Κριτικές
2
Like
25
Πόντοι
1
Μάγκες επειδή δεν εχω πάει με την εν λόγο κυρία και επειδή εχω διαβάσει πολλα εδώ θα ήθελα μια συνάντηση αλλά μια κριτική που λέει θύμα Νο 4 με έχει βάλει σε σκέψεις ρε μάγκες ...!!!!
Τι ακριβώς παιζει;;;
Ρωτάω γιατί δεν ειναι καιροί για να πετάμε τα λεφτά μας έτσι χωρίς λόγο ...
 

μορφονιος

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2013
Μηνύματα
11.042
Κριτικές
2
Like
13.465
Πόντοι
3.656
Μάγκες επειδή δεν εχω πάει με την εν λόγο κυρία και επειδή εχω διαβάσει πολλα εδώ θα ήθελα μια συνάντηση αλλά μια κριτική που λέει θύμα Νο 4 με έχει βάλει σε σκέψεις ρε μάγκες ...!!!!
Τι ακριβώς παιζει;;;
Ρωτάω γιατί δεν ειναι καιροί για να πετάμε τα λεφτά μας έτσι χωρίς λόγο ...
Εχεις επικοινωνησει μαζι της και σου εχει στειλει το τηλ της;
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Μάγκες επειδή δεν εχω πάει με την εν λόγο κυρία και επειδή εχω διαβάσει πολλα εδώ θα ήθελα μια συνάντηση αλλά μια κριτική που λέει θύμα Νο 4 με έχει βάλει σε σκέψεις ρε μάγκες ...!!!!
Τι ακριβώς παιζει;;;
Ρωτάω γιατί δεν ειναι καιροί για να πετάμε τα λεφτά μας έτσι χωρίς λόγο ...

Τυγχάνει ολίγον κυκλοθυμική.  :)
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom