Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ούτε εμενα τύπε ;)επειδη ειναι ξερολας μου τη σπαει παντως...
δεν με νοιαζει αν ειναι η' οχι ελαφρυς
Ούτε εμενα τύπε ;)
Οτι ειναι μαλακας μου τη δινει
ειχε σπουδασει αγγλια παντως αλεξ ....![]()
![]()
![]()
ειχε σπουδασει αγγλια παντως αλεξ ....
γνωμες
Πάντως για bi έχω ακούσει φήμες, gay δε νομίζω να είναι (μην παρεξηγηθούμε ε)
Τι επρεπε να κανουμε δηλαδη για να τις τιμησουμε ρε ΝιμΕγώ φωτό δεν ξαναβάζω,τις κλάσατε![]()

εισαι λιγο καχυποπτος επειδη γενικα εχει "δροσια' στην Αγγλια ε ?
καλα τα ελεγε τοτε ο προεδρος, τωρα όμως εχει πιασει στασιδι στα καναλια των νταβατζηδων όπως τους ελεγε τοτε :S

θα χτυπησει και αυτος το συστημα απο μεσα![]()
![]()
![]()
Με ποιον τροπο τον εβγαλε "μπροστα" το συστημα δηλαδη? Οταν πηρε τον Ιανουαριο 1,8% και εκανε την αρχη για να μπει στη βουλη, με ποιον τροπο πριμοδοτηθηκε? Εγω δεν θυμαμαι να ειχε γινει κατι ιδιαιτερο.το συστημα τον βγαζει μπροστα για να παρει καποιες ψηφους απολιτικ ή απελπισμένων για να μην πανε και καλα στη ΧΑ
το συστημα τον βγαζει μπροστα για να παρει καποιες ψηφους απολιτικ ή απελπισμένων για να μην πανε και καλα στη ΧΑ
το συστημα τον βγαζει μπροστα για να παρει καποιες ψηφους απολιτικ ή απελπισμένων για να μην πανε και καλα στη ΧΑ
Δηλαδη το συστημα πριμοδοτει τον συστημικο Λεβεντη για να μην πανε οι ψηφοι στην αντισυστημικη Χρυση Αυγη, καπου εδω γελαμε ακράτηταεμενα παλι μου φαινεται οτι η ΧΑ ανεβαζει ποσοστο επειδη είναι μονη μετα απο καθε εκπομπη και παρουσιαζεται χωρις να κοντραρεται με κανεναν (μπορει και να σφαλω βεβαια)

Πώς ειναι ετσι Παναγια μου

Δηλαδη το συστημα πριμοδοτει τον συστημικο Λεβεντη για να μην πανε οι ψηφοι στην αντισυστημικη Χρυση Αυγη, καπου εδω γελαμε ακράτητα![]()