Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
ρουφαγε καλα την πουτσα κ κοιταγε κ στα ματια+ την λατιν κωλαρα της...δυστηχως την πηρα μονο μονο μια φορα. :-μου θυμιζει το σωμα της σαμπρινας απο βεργας 3....τι κωλος ηταν αυτος...![]()
...που χαθηκε αυτο το μωρο.
η ατζελινα ειναι τωρα στο φωκαιας 17 ,ξερουμε ?
Συνάντηση με @Επιρρεπής και μικρή βόλτα στη Φωκαίας...
▪Φωκαίας 27 όροφος:
Η Καμέλια,η γνωστή μελαχροινή κοπέλα με το συμπαθητικό πρόσωπο και με ωραίο,ψιλοζουμερό κορμί,με γεμάτο στήθος και με καλό κώλο.Τίμια και φουλ!


μια ενημερωση πηγαμε να κανουμε ρε dude και μας την πηρες απο το στομα ,ημανε και γω εκει, εσεις ησασταν στημενοι στη γωνια ?
για την ατζελινα ρωτησα και μου ειπε η τσατσα ,μαλλον απο κυριακη θα ειναι πισω .
τωρα για την αλεξανδρα ρε παιχτη δεν τη λες και κοντη αν και ηταν σε 12ποντα ,παντως εφυγα με γεματα τα αρχιδια μου αλλα η μονη που με εψηνε ηταν η αλεξανδρα .
μαλλον με βλεπω να ξανακατεβαινω για να δοκιμασω την σοφια την καινουργια απο το 19 , θα ειναι λες ?
θελω να αδειασω ρεεεεεεεεεεε![]()


Μπίλυ εσύ ο μοντελοπνίχτης με την Καμέλια;;;Αν και δεν είναι του γούστου μου,την έχω πάρει με φουλ/πρωΧτικό στο Φ.66Δ...πριν 2 χρόνια...με το σάπιο βυζί! ;):o
![]()
Το δουλεύει το 20€,της είχα κάνει την ροδέλα σαν το παλιό κέρμα....και δεν μάσαγε...![]()


Μπίλυ εσύ ο μοντελοπνίχτης με την Καμέλια;;;
Ήμαρτον!![]()

Στο Κολωνού 15 δεξιά Αλεξάνδρα άκουσα,κοντή σχετικά,κανονικό κορμί με πλούσιο στήθος.
,στα μείον το απλό πρόγραμμα που ανακοίνωσε η τσατσάρα και τα 15 γιούρο που ζητούσε
.Μπίλυ νομίζω πως άμα την τσεκάρεις δεν θα αντισταθείς,ακόμα κι εγώ για 3 δευτερόλεπτα σκέφτηκα να περάσω

Χθες γύρω στις 02:30 γινόταν λαικό προσκύνημα στο Κολωνού 11 το αριστερό,όπου εργαζόταν μια νεαρή τσιγγάνα,στυλιάρι φάση,πολύ όμορφο γυφτάκι![]()
,στα μείον το απλό πρόγραμμα που ανακοίνωσε η τσατσάρα και τα 15 γιούρο που ζητούσε
![]()
.Μπίλυ νομίζω πως άμα την τσεκάρεις δεν θα αντισταθείς,ακόμα κι εγώ για 3 δευτερόλεπτα σκέφτηκα να περάσω
![]()
![]()

Κολωνού 11 αριστερό?
Που εννοείς κάτω ή πάνω?![]()
Παρντών μύστη Κολωνού 32Α εννοούσα,το πρώτο μπουρδελάκι στην Κολωνού![]()
![]()

και δεν διαβάζεις προσεκτικά τις ενημερώσεις! 
Σίγουρα μου άρεσαν η Αλεξάνδρα,η Καμέλια και η Χριστίνα.Εμφανισιακά η Βιολέτα μέτρια,αλλά η μαρτυρία σου για πολύ καλές υπηρεσίες με καλύπτει!Συνάντηση με @Επιρρεπής και μικρή βόλτα στη Φωκαίας...
(Περιμένω παρατηρήσεις και εντυπώσεις από @Επιρρεπή για τις κοπέλες της Φωκαίας!!!)
Διδύμου 7α η Τζωρτζιάννα,το’χει πάρει σερί και δουλεύει διπλοβάρδια.Κάποιοι την έχουν αγχώσει με την εμφάνισή της,ονόματα δεν λέμε,και με ρώτησε αν έχει κάτι πάνω της στραβό...

Ανναμπέλα, αυτή τη στιγμή το πιο όμορφο τσουρκο γυφτοστυλιαροπιπινάκι στο Μεταξουργείο!
Μπίλυ τα έχουμε πει, τα έχουμε γράψει αλλά είσαι ερωτευμένοςκαι δεν διαβάζεις προσεκτικά τις ενημερώσεις!
![]()

Επεισοδιακή μεταμεσονύκτια τσάρκα στο Μεταξουργείο την οποία θα έγραφε ο ΑΗ ΓΙΩΡΓΗΣ Ο ΜΠΕΒΕΡΛΗΣ αλλά μού έδωσε χαρτάκι τελικά να την αντιγράψω εγώ.
Αναφέρω πολύ επιγραμματικά τί είδαμε εν μέσω καυγάδων του Μπέβερλυ, με υπηρεσίες, πελάτες, θαμώνες, κοπέλες, πρεζάκια κάποια στιγμή μού φάνηκε ότι κλωτσούσε και μια στάση λεωφορείου στην Κολωνού.
-32 ισόγειο: Καινούρια όπως μού είπε ο Μπέβερλης.
Ανναμπέλα, ωραία αδύνατη πιπίνα, με όμορφο πρόσωπο, σχετικά κοντή.Ωραίο στυλιαροπιπινάκι!!!
Διδυμου 27 μια σχεδόν gilf,ψηλή,ξανθό ίσιο μαλλί,όλα εκτός από κώλο.
Φυλής 69 πάνω η Άννα ''Πίτσος'',μοντελέ κορμί και ωραίο χαμόγελο,πρωκτικό ανακοινώθηκε,με καυλάντισε άγρια,θα περάσω σύντομα για δύο λόγους:ο πρώτος είναι για να της δώσω μια ευκαιρία και να ακυρώσω την πρώτη αρνητική εμπειρία που είχα μαζί της,και ο δεύτερος είναι για να ξορκίσω το Χριστινάκι...
Καθυστερημένη ενημέρωση,αλλά έμπλεξα…
Καλό βράδυ!

