_Σατράπης_
Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Αυγ 2014
- Μηνύματα
- 806
- Like
- 0
- Πόντοι
- 6
Νἆσαι καλὰ φίλε,εὐχαριστῶ γιὰ τὰ καλά σου λόγια.Χίλιες φορές φασίστας καὶ χουντικός,ποὺ οἱ ἄνθρωποι εἴχανε ψωμὶ νὰ φάνε,ἕνα σπίτι γιὰ νὰ ζήσουν καὶ ὑπήρχαν δουλειὲς γιὰ ὅλους κι ἂς εἶχε καταργηθεῖ ἡ <<δημοκρατία>>.....παρὰ τὸ σημερινὸ πολιτικὸ σύστημα...
Ουστ γαμω τη καθαρευουσα σου τσαρλατανε δοσιλογε
αυτο νομιζεις οτι κανει; Οτι υπερασπιζεται το δικαιωμα του αλλου να λεει την αποψη του;
Θιχτηκε που τον ειπα αγαμητο απλα και θελησε να μου την πει το χαιβανι. Και βρεθηκες και συ ο αλλος κοπρος του ελεους να τον υπερασπιστεις. Κρετινοι κι οι 2 σας