Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
το λίπος δηλαδή είναι στο Κολωνάκι ? ή υπάρχουν χώροι και υπηρεσίες πολύ καλές ? και εάν οι υπηρεσίες είναι φουλ τότε γιατί τους χρεώνουν στα δεν?
Το έβαλε κουπόνια , αλλά αξίζει ? Πάντως με 16,90 ευρά για 60 λεπτά μασάζ, δεν ακούγεται άσχημο. Φυσικά δεν περιμένεις κάτι άλλο παρά μόνο μασάζ.
και κάτι άλλο...αν πας με κουπόνι, να μην είσαι σίγουρος ότι θα κάνεις με κοπέλα...

Αν πας με πολλά κουπόνια όμως ? Αν δώσεις και κουπόνια carrefour ?και κάτι άλλο...αν πας με κουπόνι, να μην είσαι σίγουρος ότι θα κάνεις με κοπέλα...

σε κοβω για δυνατο παιχτη!!
τελικά θα λυθεί ο γρίφος της φώτο
σοβαρά;
για πες, να μάθουμε κι εμείς...
εσύ ο παλιός να μαθεις; εσυ κάθε μερα γράφεις για ολούς και για όλα και δεν ξερεις ;
ρε κουκουντί, όσο ζω μαθαίνω
θα μας ενημερώσεις;
κάνε κι εσύ μια ενημέρωση, ΜΠΟΡΕΙΣ!
εγώ όχι εσύ μπορείς να μας πει κατά που πέφτει το ίδρυμα ; βγές λίγο από on line και κάνε μια βόλτα στην περιοχή