Αυτό είναι το καλό!Και το Άρσεναλ-Μπάγερν!Τα υπόλοιπα προβλέψιμα.....όσο προβλέψιμο μπορεί να είναι το τσου λου.....
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Champions League 2013-2014
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 2K
- Εμφανίσεις 43K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Ολλανδός
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 7.971
- Like
- 9
- Πόντοι
- 66
Αυτά είναι!Ανοιχτό παιχνίδι με 150 γκολ ανα ημίχρονο!![]()
Στο Άρσεναλ-Μπάγερν δεν θα μου κάνει εντύπωση να δούμε σκορ τύπου 4-3 ή 5-4...
Αυτά είναι!Ανοιχτό παιχνίδι με 150 γκολ ανα ημίχρονο!
Και το over να έχει απόδοση 1.01

Ολλανδός
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 7.971
- Like
- 9
- Πόντοι
- 66
Δεν πειράζει, θα βγάλουμε απ' τον Ολυμπιακό!Γιατί αν όντως επιστρέψει ο Σερ Τσίχλας, δεν τον βλέπω καλά...τώρα μπορεί να ελπίζει σε άλλη μία κακή βραδιά της Γιουνάιτεντ....Και το over να έχει απόδοση 1.01![]()
![]()
master21
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Μαρ 2010
- Μηνύματα
- 35.254
- Κριτικές
- 1
- Like
- 46
- Πόντοι
- 366
Εδω εχασε 2 αγωνες με κατω τα χερια απο την Λεβαντε,θα εχει ελπιδες με την Μαντσεστερ;Μονο το ροστερΔεν πειράζει, θα βγάλουμε απ' τον Ολυμπιακό!Γιατί αν όντως επιστρέψει ο Σερ Τσίχλας, δεν τον βλέπω καλά...τώρα μπορεί να ελπίζει σε άλλη μία κακή βραδιά της Γιουνάιτεντ....
να δεις των 2 ομαδων,βαζεις τα γελια.Χαωδης η διαφορα.
LION7
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 26 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 30.790
- Κριτικές
- 16
- Like
- 10.400
- Πόντοι
- 8.645
Δεν πειράζει, θα βγάλουμε απ' τον Ολυμπιακό!Γιατί αν όντως επιστρέψει ο Σερ Τσίχλας, δεν τον βλέπω καλά...τώρα μπορεί να ελπίζει σε άλλη μία κακή βραδιά της Γιουνάιτεντ....
Δεν επιστρέφει ο τσίχλας, μην λέτε σενάρια που δε στέκουν. Εχρισε το Μόγιες διάδοχο του και τώρα θα επιστρέψει; Θα ξεφτυλιστεί τελείως
Ολλανδός
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 7.971
- Like
- 9
- Πόντοι
- 66
Με αυτά που γίνονται φέτος, όλοι έχουν ελπίδες με την Γιουνάιτεντ....ναι, σύμφωνα με την κοινή λογική ο Ολυμπιακός δεν έχει πιθανότητα....αλλά και η Γιουνάιτεντ έχει χάσει παιχνίδια φέτος με τα χέρια κάτω.....6 βδομάδες έχει ο Μογιες μέχρι να αλλάξει το κλίμα, αλλιώς επιστρέφει ο Κορλεόνε του ποδοσφαίρου......Εδω εχασε 2 αγωνες με κατω τα χερια απο την Λεβαντε,θα εχει ελπιδες με την Μαντσεστερ;Μονο το ροστερ
να δεις των 2 ομαδων,βαζεις τα γελια.Χαωδης η διαφορα.
Ολλανδός
Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 7.971
- Like
- 9
- Πόντοι
- 66
Είπαν οτι ο Μογιες έχει 6 βδομάδες διορία να αλλάξει το κλίμα, αλλιώς μέχρι το τέλος της σεζόν επιστρέφει ο Φεργκιουνσον και το καλοκαίρι θα ψάξουν για άλλο προπονητή...το διάβασα σε αρκετά αγγλικά σαιτς....τώρα αν δεν ισχύει, σορρυ.....Δεν επιστρέφει ο τσίχλας, μην λέτε σενάρια που δε στέκουν. Εχρισε το Μόγιες διάδοχο του και τώρα θα επιστρέψει; Θα ξεφτυλιστεί τελείως
master21
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Μαρ 2010
- Μηνύματα
- 35.254
- Κριτικές
- 1
- Like
- 46
- Πόντοι
- 366
Σερ Αλεξ,προπονηταραΜε αυτά που γίνονται φέτος, όλοι έχουν ελπίδες με την Γιουνάιτεντ....ναι, σύμφωνα με την κοινή λογική ο Ολυμπιακός δεν έχει πιθανότητα....αλλά και η Γιουνάιτεντ έχει χάσει παιχνίδια φέτος με τα χέρια κάτω.....6 βδομάδες έχει ο Μογιες μέχρι να αλλάξει το κλίμα, αλλιώς επιστρέφει ο Κορλεόνε του ποδοσφαίρου......

Εδω εχασε 2 αγωνες με κατω τα χερια απο την Λεβαντε,θα εχει ελπιδες με την Μαντσεστερ;Μονο το ροστερ
να δεις των 2 ομαδων,βαζεις τα γελια.Χαωδης η διαφορα.
Τι συγκρίνεις ρε μαν;;;; ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικά πράγματα, ΚΑΜΙΑ σχέση.

LION7
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 26 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 30.790
- Κριτικές
- 16
- Like
- 10.400
- Πόντοι
- 8.645
Εδω εχασε 2 αγωνες με κατω τα χερια απο την Λεβαντε,θα εχει ελπιδες με την Μαντσεστερ;Μονο το ροστερ
να δεις των 2 ομαδων,βαζεις τα γελια.Χαωδης η διαφορα.
Και πρόπερσυ είχαμε χάσει από μέταλιστ, αρα φέτος δεν έχουμε ελπίδες. Λογικη μπαγλαμάς
master21
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Μαρ 2010
- Μηνύματα
- 35.254
- Κριτικές
- 1
- Like
- 46
- Πόντοι
- 366
Δηλαδη πιστευεις τωρα ειλικρινα οτι εχετε ελπιδες.Και πρόπερσυ είχαμε χάσει από μέταλιστ, αρα φέτος δεν έχουμε ελπίδες. Λογικη μπαγλαμάς
LION7
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 26 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 30.790
- Κριτικές
- 16
- Like
- 10.400
- Πόντοι
- 8.645
Δηλαδη πιστευεις τωρα ειλικρινα οτι εχετε ελπιδες.![]()
Λογικές του στυλ ''Περυσι έχασε απο λεβαντε αρα φετος δεν περναει'' δεν τις έχω΄πάντως, έχοντας διώξει κιόλας από το θεσμό την περσυνη φιναλιστ του γιουρόπα.
Τώρα να κάτσω να πω ότι έχουμε ελάχιστες εως καθολου ελπίδες το θεωρω περιττό, ενηλικα παιδια είμαστε, αυτό εννοείται
redmanftw
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Ιαν 2012
- Μηνύματα
- 47.967
- Κριτικές
- 10
- Like
- 100
- Πόντοι
- 376
ρε ανυπαρκτοι που μια ζωη στην κλαψα ειστε και στις μεγαλες πορειες που κανατε..εμεις ειμαστε καθε χρονο στο τσουλου και αν πας στην ευρωπη οποιον και να ρωτησει γνωριζει τον ολυμπιακο..τον παναθηναικο και το αεκ ποιος το γνωριζει;; μεχρι και στην ελλαδα σας κανουν πλακα τα καφενεια και δεν σας υπολογιζουν
ΜΙΑ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΚΛΑΨΑ!
ΜΙΑ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΚΛΑΨΑ!
ρε ανυπαρκτοι που μια ζωη στην κλαψα ειστε και στις μεγαλες πορειες που κανατε..εμεις ειμαστε καθε χρονο στο τσουλου και αν πας στην ευρωπη οποιον και να ρωτησει γνωριζει τον ολυμπιακο..τον παναθηναικο και το αεκ ποιος το γνωριζει;; μεχρι και στην ελλαδα σας κανουν πλακα τα καφενεια και δεν σας υπολογιζουν
ΜΙΑ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΚΛΑΨΑ!
Κόψε κάτι....
master21
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Μαρ 2010
- Μηνύματα
- 35.254
- Κριτικές
- 1
- Like
- 46
- Πόντοι
- 366
Ποια ευρωπη ρε παπαρα και εσυ,που δεν εχεις παει περα απο την ομονοια.Οσοι ξερουν απο ποδοσφαιρο εξω,γνωριζουν για ολες τις ελληνικες ομαδες το ιδιο.Πιο πολυ γνωριζουν την Εθνικη ομαδα,λογω της κατακτησης του Ευρω.ρε ανυπαρκτοι που μια ζωη στην κλαψα ειστε και στις μεγαλες πορειες που κανατε..εμεις ειμαστε καθε χρονο στο τσουλου και αν πας στην ευρωπη οποιον και να ρωτησει γνωριζει τον ολυμπιακο..τον παναθηναικο και το αεκ ποιος το γνωριζει;; μεχρι και στην ελλαδα σας κανουν πλακα τα καφενεια και δεν σας υπολογιζουν
ΜΙΑ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΚΛΑΨΑ!
Ποια ευρωπη ρε παπαρα και εσυ,που δεν εχεις παει περα απο την ομονοια.Οσοι ξερουν απο ποδοσφαιρο εξω,γνωριζουν για ολες τις ελληνικες ομαδες το ιδιο.Πιο πολυ γνωριζουν την Εθνικη ομαδα,λογω της κατακτησης του Ευρω.
Μάλλον μόνο ΟΣΦΠ & ΠΑΟ ξέρουν, το 99,99%. Εσάς μάλλον σας μπερδεύουν με την ΑΙΚ Στοκχόλμης.
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 250
- Εμφανίσεις
- 15K
- Απαντήσεις
- 564
- Εμφανίσεις
- 23K
- Απαντήσεις
- 307
- Εμφανίσεις
- 17K