Νέα

Στοίχημα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 109K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Ετικέτες
    στοίχημα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (0 μέλη και 13 επισκέπτες)

Καινουργια σεζον για στοιχημα

  • Θα Κερδιζω

    Ψήφοι: 325 32,1%
  • θα Χανω

    Ψήφοι: 232 22,9%
  • Ειναι στημενα

    Ψήφοι: 454 44,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.011

Geopa

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2009
Μηνύματα
5.861
Κριτικές
34
Like
39
Πόντοι
3.995
Το G/G στο Ντόρντμουντ δεν το βλέπει κανείς χριστιανός ή μουσουλμάνος?
1,72 δίνει το κέρατό μου....
Ρε μελετάτε ή copy-paste τν ειδικών αμολάτε εδώ μέσα?
 

χρηστος10

Μέλος
Εγγρ.
20 Οκτ 2010
Μηνύματα
5.802
Like
0
Πόντοι
66
kalhspera.. Σημερα το πρωι πηγα στον κολλητο μου απο το δημοτικο που εχει πρακτορειο προπο να παιξω κινο αλλα  φυσικα πρωτα για να τον δω :grin: αφου ειναι ψιλομακρια :grin: :grin: :grin: Την ωρα που μιλουσαμε με ειπε σειρα του λεω τι ρε :grin: με λεει τα αλανια παιζουν τον ΠΑΟΚ ασσο αλλα βαζουν και κανα 2-3 αλες ομαδες μεσα :grin: Του λεω αυτοι που παιζουν τον ΠΑΟΚ ειναι παοκια με λεει νε ρε.. :cheesy: :cheesy: :grin: :grin: Του λεω αυτοι δεν θα μαθουν ποτε στοιχημα :grin: :grin: :grin: :grin:Μετα απο 2 ωρες φευγω και παω στο πρακτορειο που ειναι κοντα στο σπιτι μου.. Και εκει καθως παλι καθομουν με ειπαν 2-3 ατομα παραδοσιακα παλιοι παικτες του στοιχηματος να τους πω ποια ματς ειναι φορτωμενα και κοκκινα για να τα παιξουν :grin: :grin: Και εκει καταλαβα οτι αφου αρχισαν να παιζουν με τα φορτωμενα παλιοι παραδοσιακοι παικτες του στοιχηματος οι μπουκ θα γινουν ακομα πιο πλουσιοι :grin: :grin: Και αυτο γιατι θα χαθει καθε προσωπικη εννοια του ορου σκεφτομαι σαν ατομο σαν προσωπικη ατομικη ψιχοπνευματικη οντοτητα χανει ο κοσμος την σκεψη του η για να το πω καλυτερα σταματαει να σκεφτεται.. Απο την στιγμη που θα σταματησουμε να σκεφτομαστε θα σταματησουμε να υπαρχουμε

Cogito ergo sum κορτεσιος.. Αλιμονο στον ανθρωπο που προσπαθει να μην σκεφτεται :grin: αυτο νομιζω το ειπε ο πλατωνας αν θυμαμαικαλα :grin: απο πολυ παλια :grin: και το εχω συγκρατησει στο μυαλο :grin: μου
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.460
Πόντοι
3.656
Χρισταρα καλησπερα
Χτες ρεπο αλλα σημερα κατα παρεκλιση θα παιξω Europa (ψιλα) γιατι κατι μου λεει πως θα στρωσουν σημερα τα σημεια
Θα διαβασω μετα τα κενα γιατι γραψατε πολλα ε ρε τζογος που πεσε δυο μερες ελπιζω να κονομησατε ολοι :rockon:
εγω εμεινα στο γκολ γκολ του Ολυμπιακου κι εχωσα κι ενα next goal απο μεσα γιατι το βλεπαμε στο β πως θα το φαμε ηταν φως φαναρι
Ο κοτσιδας ανανεωσε με 15 τελικα απο τα 13,8 που παιρνει τι  να πω αν δεν ηταν μπλαζε (που μαλλον ητανε φυσικα) σε λιγα χρονια θα σερνεται.
Ο καραφλομπομπιρας παει μας εφυγε του χρονου θα τα παρει τα 8 ευκολα
ευτυχως που ρθε κι αυτος κι ο Στοχ και βλεπουμε κανα τοπι

To βραδυ με βλεπω μαλλον απο τα Μπετις 1  Τουν οβερ Φρανκφουρτη 1 (απλα την τελευταια δεν την εχω δει)
Θα διαλεξω μαλλον μονα και 0 παρολια παλι
 

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.570
Κριτικές
475
Like
513
Πόντοι
4.906
χ2 τον παοκ σημερα για καλο ταμειο.....21 ευρω απο μενα
 

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.570
Κριτικές
475
Like
513
Πόντοι
4.906
19/09/2013 20:00 160 ΒΑΛΕΝΘΙΑ - ΣΟΥΟΝΣΙ Goal 1.60 -
19/09/2013 20:00 162 ΜΑΚΑΜΠΙ ΤΕΛ ΑΒΙΒ - ΑΠΟΕΛ 1 1.70 -
19/09/2013 22:05 171 ΑΠΟΛΛΩΝ ΛΕΜΕΣΟΥ - ΤΡΑΜΠΖΟΝΣΠΟΡ 2 2.05 -
19/09/2013 22:05 176 ΜΠΕΤΙΣ - ΛΥΩΝ Under 1.70 -
19/09/2013 22:05 179 ΣΕΡΙΦ ΤΙΡΑΣΠΟΛ - ΑΝΖΙ ΜΑΧΑΤΣΚΑΛΑ 1 2.65 -
19/09/2013 22:05 181 ΤΟΥΝ - ΡΑΠΙΝΤ ΒΙΕΝΝΗΣ Goal 1.65 -
19/09/2013 03:00 184 ΜΠΑΪΑ - ΙΝΤΕΡΝΑΣΙΟΝΑΛ 2 2.20 -
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.460
Πόντοι
3.656
19/09/2013 20:00 160 ΒΑΛΕΝΘΙΑ - ΣΟΥΟΝΣΙ Goal 1.60 -
19/09/2013 20:00 162 ΜΑΚΑΜΠΙ ΤΕΛ ΑΒΙΒ - ΑΠΟΕΛ 1 1.70 -
19/09/2013 22:05 171 ΑΠΟΛΛΩΝ ΛΕΜΕΣΟΥ - ΤΡΑΜΠΖΟΝΣΠΟΡ 2 2.05 -
19/09/2013 22:05 176 ΜΠΕΤΙΣ - ΛΥΩΝ Under 1.70 -
19/09/2013 22:05 179 ΣΕΡΙΦ ΤΙΡΑΣΠΟΛ - ΑΝΖΙ ΜΑΧΑΤΣΚΑΛΑ 1 2.65 -
19/09/2013 22:05 181 ΤΟΥΝ - ΡΑΠΙΝΤ ΒΙΕΝΝΗΣ Goal 1.65 -
19/09/2013 03:00 184 ΜΠΑΪΑ - ΙΝΤΕΡΝΑΣΙΟΝΑΛ 2 2.20 -
Μ αρεσει πλην των Κυπριων γιατι ειναι πουλημενοι
:rockon: :rockon: :rockon:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.779
Like
57.728
Πόντοι
12.756
αιντραχτ μακαμπι χαιφα και τουν ετσι για το καλο 30 ευρω.... :priest: :priest:
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.460
Πόντοι
3.656
το εχω ριξει πριν το ριξουν αυτο και τα υπολοιπα...απλωσ τωρα ηρθα σπιτι και οταν εβαλα το νοβα μπηκε γκολ... :grin: :grin:
Ωραιος
Να σου πω επειδη θα παιξω τη Μπετις μετα δεν πας καμμια βολτα να γυρισεις να βαλεις Νοβα?? :2funny: :2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom