Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
σκασε πια βλακα.....

Μα δεν ειναι τυχαίο που ειναι πρωταθλητής σ'αυτό.
Βέβαια ο ίδιος πιστεύει ότι τον ζηλεύουν.
Απάλευτες καταστάσεις...
Τι ζηλευει ρε παπαρα;Οταν ασχολεισαι με το τι θητεια κανω εγω ζηλευεις φιλε. Αποδεξου το μπας και μπορεσεις να το ξεπερασεις
Οποιος δεν ζηλευει και δεν καιγεται απλα δεν ασχολειται.
Τι ζηλευει ρε παπαρα;
Κανει σκοπια 2-4 και ζηλευει εσενα που δεν κανεις;
Η ζηλευει που οταν εκανε αυτος σκοπια 2-4 εσυ τωρα δεν κανεις;
Μαλλον δεν εχει παει καν στρατο και σε ζηλευει προκαταβολικα.
Ρε μπολντι φταις και εσυ,απο την αρχη εχεις πει ενα καρο μαλακιες και ψεματα για την θητεια σου,και οχι μονο,πως περιμενεις μετα να μιλησει καποιος σοβαρα μαζι σου;Και να καλεις τωρα καποιον σε ενα σαιτ για πουτανεςΤεσπα μιας και δεν μπηκε το στοιχημα τσαμπα καθομαι και ασχολουμαι
με το τι λεει ο καθενας εδω μεσα στα αρχιδια μου σας γραφω ...
απλα κάποιος απεδειξε οτι δεν διαθέτει αρκετο αντρισμο ωστε να μπορει να στοιχιματιζει για αυτα που γραφει.... και αυτο ειναι αρκετο.
Ρε μπολντι φταις και εσυ,απο την αρχη εχεις πει ενα καρο μαλακιες και ψεματα για την θητεια σου,και οχι μονο,πως περιμενεις μετα να μιλησει καποιος σοβαρα μαζι σου;Και να καλεις τωρα καποιον σε ενα σαιτ για πουτανες
να βαλει στοιχημα μαζι σου ειναι μεγιστη μαλακια.

Ρε μπολντι φταις και εσυ,απο την αρχη εχεις πει ενα καρο μαλακιες και ψεματα για την θητεια σου,και οχι μονο,πως περιμενεις μετα να μιλησει καποιος σοβαρα μαζι σου;Και να καλεις τωρα καποιον σε ενα σαιτ για πουτανες
να βαλει στοιχημα μαζι σου ειναι μεγιστη μαλακια.

Όνειρο ζεις δεν σε ξυπνάμε.Οταν ασχολεισαι με το τι θητεια κανω εγω ζηλευεις φιλε. Αποδεξου το μπας και μπορεσεις να το ξεπερασεις
Οποιος δεν ζηλευει και δεν καιγεται απλα δεν ασχολειται.

Όνειρο ζεις δεν σε ξυπνάμε.
Μόνο κοιτα μην τη ψωνίσεις σαν το Παπαγεωργόπουλο![]()
τι να ψωνισει ο ΑΡΧΙΜΑΛΑΚΑΣ ??????????????
ολο το σαιτ τον κραζει και εδω και σε αλλα θρεντ....
η ΡΟΜΠΑ η ΞΕΚΟΥΜΠΩΤΗ !!!!!!!!!!!!!
τραγουδα ρομπα ξεκουμπωτη τραγουδα...Ναι εγω ειμαι η ρομπα... χθες που σου ζητησα να μου πεις ποιος εισαι εκανες την κοτα ομως
