hunter1000
Μέλος
- Εγγρ.
- 21 Απρ 2007
- Μηνύματα
- 1.636
- Κριτικές
- 3
- Like
- 2
- Πόντοι
- 16
Για οσους εχουν προβλημα αναμονης στο RAPIDSHARE και δεν μπορουν να περιμενουν βγαλτε το μοδεμ ADSL απο την μπριζα και ξανα βαλτετο RESET οταν ξεκινιση εχετε νεα ΙΡ και συνεχιζεται χωρις αναμονη


εδω και λιγες μερες κυκλοφορει βιντεο με ελληνιδα γνωστο μοντελο που εχει παρει μερος σε τσοντα που γυριστηκε στο βελγιο αλλα ουτε λενε ποια ειναι και το προσωπο σε φωτογραφειες που ειδα ειναι καλλυμενο και δεν μπορω να καταλαβω ποια ειναι λογικα αρκετες διασημες εχουν γυρισει εγω ειχα ακουσει για την αλιμπερτη ποιο παλια αλλα η κυκλοφορουν στο εξωτερικο μονο η σε κλειστο κυκλο