Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
η πιθανοτητα ενας οδοντιατρος να εβγαλε αδεια οπλοφοριας δεν ειναι ελαχιστη, ειναι μηδεν.
και με αυτο ληγει το ζητημα του νεου οδοντιατρικου φιδιου.

η πιθανοτητα ενας οδοντιατρος να εβγαλε αδεια οπλοφοριας δεν ειναι ελαχιστη, ειναι μηδεν.
και με αυτο ληγει το ζητημα του νεου οδοντιατρικου φιδιου.
Και κάλλιστα μπορεί να έκανε 5 εμφυτεύματα σε στρατηγό της ΕΑ ή στην γυναίκα του και να τσίμπησε μία άδεια.
τελοσπαντων.. για να μην με πουν και μενα ψυχακια... και ανωμαλο γιατι με αυτα που θελω να πω θα με πουν...ας το αφησουμε... εχουμε και καποιες αρχες...διοτη με αυτα που βλεπω στο ιντερνετ εχω αποκτησει και εγω ψυχολογικα..Λακη το post σου για τον stam ηταν τουλαχιστον εμετικο.
Και ναι ολοι διαβασαμε τι εγραψε πρωτος, μονο που σε κανενα σημειο δεν σου βρισε μανες και τα ρεστα. Ολοι καταλαβαμε τι εννοουσε με την λεξη "φαρα" εκτος απο εσενα.
Ρε μαλακα εισαι σοβαρος? Τι ειναι αυτα που εγραψες? Ολοι βριζομαστε αλλα υπαρχουν ορια. Δεν ειναι αναγκη να στα πουν οι διαχειριστες. Μεγαλο παιδι εισαι τα καταλαβαινεις και μονος σου.
Αντρας δεν ειναι αυτος που μιλαει για μουσκουλα και γκανια, αλλα αυτος που αναγνωριζει τα λαθη του και ζηταει ειλικρινα συγγνωμη. Αν το κανεις, εγω θα σου βγαλω το καπελο.
Αν οχι, τι να πω ρε τυπε. Ξεφυγες τελειως.
Λακη το post σου για τον stam ηταν τουλαχιστον εμετικο.
Και ναι ολοι διαβασαμε τι εγραψε πρωτος, μονο που σε κανενα σημειο δεν σου βρισε μανες και τα ρεστα. Ολοι καταλαβαμε τι εννοουσε με την λεξη "φαρα" εκτος απο εσενα.
Ρε μαλακα εισαι σοβαρος? Τι ειναι αυτα που εγραψες? Ολοι βριζομαστε αλλα υπαρχουν ορια. Δεν ειναι αναγκη να στα πουν οι διαχειριστες. Μεγαλο παιδι εισαι τα καταλαβαινεις και μονος σου.
Αντρας δεν ειναι αυτος που μιλαει για μουσκουλα και γκανια, αλλα αυτος που αναγνωριζει τα λαθη του και ζηταει ειλικρινα συγγνωμη. Αν το κανεις, εγω θα σου βγαλω το καπελο.
Αν οχι, τι να πω ρε τυπε. Ξεφυγες τελειως.
τελοσπαντων.. για να μην με πουν και μενα ψυχακια... και ανωμαλο γιατι με αυτα που θελω να πω θα με πουν...ας το αφησουμε... εχουμε και καποιες αρχες...διοτη με αυτα που βλεπω στο ιντερνετ εχω αποκτησει και εγω ψυχολογικα..
ο λακης μιας και πιστευει στον θεσμο πατρης-θρησκεια-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ δεν θα θα εβριζε οικογενειες..
αλλα απλα ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να μου την πει αλλιως διοτη τον εχω κανει πουτανα απο την εναρξη της ψηφοφοριας και εψαχνε αφορμη
για μενα η μανα ειναι το ποιο ιερο προσωπο ακομα και απο τα θεια.. τελοσπαντων
συνεχιζουμε...
οκ ρε παπυρος λαρους μπριτανικα αφου ξερεις τοσα απταιστα ελληνικα δεν μπορουσε απλα να πει και εσυ εισαι τραβελογεννημα, η ξερω γω πουτανας γιος ? θα μα ειμασταν ισοπαλια και θα το κοβαμε...αφου εισαι και συ ηλιθιος και δεν κανεις πισω να πεις οτι ειπες μαλακια. το τραβελογεννημα πως μεταφραζεται ρε ουφο? γεννημα απο τραβελι δε σημαινει? εκει σκαλωσε ο λακης.
πως να γινει αυτο? αφου ο λακης33 ειναι η πουτανα των μοντ...Οι γαμωμάνες είναι λοιπόν θεσμός σ αυτό το σάιτ; Διάβασα το επίμαχο ποστ και ήταν όντως εμετικό. Κρίμα. Και γι αυτόν που τόγραψε, και γι αυτούς που το άφησαν σαν να μην τρέχει τόποτα.
Οι γαμωμάνες είναι λοιπόν θεσμός σ αυτό το σάιτ; Διάβασα το επίμαχο ποστ και ήταν όντως εμετικό. Κρίμα. Και γι αυτόν που τόγραψε, και γι αυτούς που το άφησαν σαν να μην τρέχει τόποτα.
οκ ρε παπυρος λαρους μπριτανικα αφου ξερεις τοσα απταιστα ελληνικα δεν μπορουσε απλα να πει και εσυ εισαι τραβελογεννημα, η ξερω γω πουτανας γιος ? θα μα ειμασταν ισοπαλια και θα το κοβαμε...
αλλα το καταβετο δεν το δικαιολογω..
οχι. ας κανει και στον υπουργο απονευρωση. αν νομιζεις οτι ετσι τσιμπιουνται αδειες τσιμπησου να δεις αν κοιμασαι.
ε ο λακης ειναι ο λακης. κανε πρωτος κινηση πες οτι εγραψες λαθος να δεις τι θα πει ο λακης. εγω το καταλαβα οτι δεν εννοουσες αυτο που εγραψες, το γιατι δεν το παραδεχεσαι και ανταυτου λες οτι δεν εγραψες τιποτα για μανες δεν το καταλαβαινω.
Καλά, εγώ τσιμπιέμαι.΄
Και επειδή έχει ποσταριστεί γνήσια άδεια οπλοκατοχής εδώ μέσα (αυτήν που ο Λάκης νόμιζε ότι την πόσταρε ο Φυλήσυχος αλλά καμία σχέση) και επειδή ξέρω ποιός ακριβώς την πόσταρε (παρόλο που την πόσταρε με άλλο νικ) θα μπορώ να τσιμπιέμαι όσο θέλω.
Και εσένα στο μαγουλάκι θέλω να τσιμπήσω.
Γιατί είμαι σίγουρος ότι το έχεις φουσκωτό και τροφαντό.
η πιθανοτητα ενας οδοντιατρος να εβγαλε αδεια οπλοφοριας δεν ειναι ελαχιστη, ειναι μηδεν.
και με αυτο ληγει το ζητημα του νεου οδοντιατρικου φιδιου.
Λοιπόν
ΜΑΘΕ
ΟΤΙ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΚΑΡΑΜΠΙΝΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΡΙΘΜΟ ΚΑΝΝΗΣ.
εχουμε και καποιες αρχες...διοτη με αυτα που βλεπω στο ιντερνετ εχω αποκτησει και εγω ψυχολογικα..
για μενα η μανα ειναι το ποιο ιερο προσωπο ακομα και απο τα θεια.. τελοσπαντων
Και επειδή έχει ποσταριστεί γνήσια άδεια οπλοκατοχής εδώ μέσα (αυτήν που ο Λάκης νόμιζε ότι την πόσταρε ο Φυλήσυχος αλλά καμία σχέση) και επειδή ξέρω ποιός ακριβώς την πόσταρε (παρόλο που την πόσταρε με άλλο νικ) θα μπορώ να τσιμπιέμαι όσο θέλω.