Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Γεια σας παιδες,
Ξερει κανενας αν η Παολα συνεχιζει να δουλευει καπου?
Τελευταια φορα την ειχα πετυχει στο erotica πριν 2 χρονια..
Καλες γιορτες.
... την επαιρνα προ survivor εποχης & ηταν φωτια στο σεξ!
Eπισης ενδιαφερομαι, για το θεμα. την επαιρνα προ survivor εποχης & ηταν φωτια στο σεξ! ακομα αν ξερει καποιος για μια Σορινα, επισης Ρουμανα λεπτη, ωραιο σωμα. στητο στηθος, μακρυ μαυρο μαλλι. Νομιζω οτι καποιο διαστημα δουλευαν στο ιδιο γραφειο με την Παολα.
Μπορεις να γινεις λιγο πιο σαφης ? Πως δηλαδη καταλαβες πως ηταν φωτια στο σεξ ?
Τι καρτα χορου, βρε παιδια. Συην αρχη οταν ειχε προτοερφει σαν cg δουλευε. Μετα, αρχισε τον χορο (χωρις να σταματησει την βιζιτα). ειχε ερθει τοτε απο ενα γραφειο που χρησιμοποιουσα κατα καιρους ενα γκρουπακι απο Ρουμανια, με κορυφη για οσους ετυχε & τις πηραν : Σορινα-Αλινα-Παολα & μαι ακομα βυζαρου(5-6+), που δεν θυμαμαι ονομα. Η δε Παολα στο κρεββατι επαιρνε αριστα (τοτε τουλαχιστον!)Μπορεις να γινεις λιγο πιο σαφης ? Πως δηλαδη καταλαβες πως ηταν φωτια στο σεξ ?
Nομίζω πως για να αναφέρει ο lepando τη φράση "...δουλευαν στο ιδιο γραφειο...", μάλλον θα εννοεί τη λέξη "επαιρνα" ως "έπαιρνα την Πάολα από πίσω, την έπαιρνα από μπρός, την έπαιρνα κι από πλαγίως" και όχι ως "την έπαιρνα για μια κάρτα χορού".
...αλλά πάλι, μπορεί να κατάλαβα λάθος ή το "πάρσιμο" να μην μπορεί να επιβεβαιωθεί.

ΑΛΑΝΙΑ ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΑΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΑΣ ΤΗΝ ΠΑΟΛΑ ΠΟΥΘΕΝΑ.
ΑΚΟΜΗ ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΒΙΖΙΤΕΣ Η ΜΟΝΟ ΧΟΡΟ,ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΕΤΥΧΑ ΜΟΝΟ ΧΟΡΟΥΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΕ ΑΛΕΚΟΣ
![]()
![]()
![]()
Φιλε συμφωνο μαζι σου την γνωριζω και εγω προσωπικα βεβαια οχι τοσα χρονια αλλα αρκετο καιρο ωστε να καταλαβω περι τινος προκειται.Λέτε όλοι μαλακίες με το συμπάθειο δλδ..
Την Παολα την ξέρω 7 χρόνια και ποτέ δεν έκανε βίζιτες
Πρίν το survivor και μετα΄δούλευε στο Ερωτικα στην Αχαρνών και για λόγους που δεν μπορώ να εξηγήσω εδώ δημόσια έφυγε και τώρα είναι στο Μπέιμπι Γκολντ...
Γαμώ τα κορίτσια με απίστευτα πολύ καλό χαρακτήρα
απο ομορφιά στην πραγματικότητα δεν λεεί πολλά σαν τοπ γκόμενα..
ενα απλό κοριτσάκι είναι
....
α ρε τι κάνει η δημοσιότητα...

Ειστε? Εεεεεε ρεεεεεε ξυπνατεεεεε!!!Ακου εκει δεν κανει βιζιτες....χαχαχαχα

Κάτσε λίγο φίλε γιατί είσαι αντίθετος με την όλη φιλοσοφία του Site.Καμισα σχεση με βιζιτες.Η Παολα ειναι ΟΚ
για Ρουμανα ασχημη ειναι........τελεια και παυλα...!!κατεβηκε τωρα το καθε χωριατακι να βρει την τυχη της...!ααααχ!!!που ειναι τα original....!καμια σχεση!!!Λέτε όλοι μαλακίες με το συμπάθειο δλδ..
Την Παολα την ξέρω 7 χρόνια και ποτέ δεν έκανε βίζιτες
Πρίν το survivor και μετα΄δούλευε στο Ερωτικα στην Αχαρνών και για λόγους που δεν μπορώ να εξηγήσω εδώ δημόσια έφυγε και τώρα είναι στο Μπέιμπι Γκολντ...
Γαμώ τα κορίτσια με απίστευτα πολύ καλό χαρακτήρα
απο ομορφιά στην πραγματικότητα δεν λεεί πολλά σαν τοπ γκόμενα..
ενα απλό κοριτσάκι είναι
....
α ρε τι κάνει η δημοσιότητα...