inaCcessiBle
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 2.615
- Κριτικές
- 1
- Like
- 2
- Πόντοι
- 16
κι' αν εισαι καλο & ΔΕΚΤΙΚΟ κοριτσι,μπορει να σε παω & www.freesmileys.org][/url]
Θυμισε μου μοναχα να παρω δραμαμινες μη με πιασει ναυτια και σου βγει ξυνη η βαρκαδα
κι' αν εισαι καλο & ΔΕΚΤΙΚΟ κοριτσι,μπορει να σε παω & www.freesmileys.org][/url]
www.freesmileys.org]Θυμισε μου μοναχα να παρω δραμαμινες μη με πιασει ναυτια και σου βγει ξυνη η βαρκαδα![]()
Νομίζω ότι στο σημερινό ιατρικό συμβούλιο πρέπει να εξετάσουμε την επαναφορά παραδοσιακών μεθόδων θεραπείας.
http://[URL unfurl="true"]www.imagehosting.com/out.php/i1534848_vilcusplug.jpg[/img[/URL]]
[/quote]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.thebizofknowledge.com/uploads/electrocution-thumb.jpg[/img[/URL]]
www.freesmileys.org]Τα δύο δάκτυλά σου πήρανε
ηλεκτρόνια και σε δείρανε
είσαι πλέον ΟΜΙ (το αντίθετο του ΙΜΟ)
δεν σε πιάνουν νοσοκόμοι
Οταν θέλεις φεγγαρι καυτό στην αμουδια με τις λεύκες
σκύψε και πιες νερό να ξεμεθύσεις από τις πελώριες πράσινες
(Παραλήρημα)
Τωρα με ορμή πετούν οι ματωμένες όρνιθες στο έμπα της μακρινής σου ψυχής
Δεν είσαι εσύ ο μόνος. Ολοι θα ερθουμε γοργά να ... (το παρακάτω θα το συνεχίσω μετά τη θεραπεία)
[/url]
ΑΜΑΝ ... η κατάσταση είναι ακόμα χειρότερη ...
Καλού κακού θα παραγγείλω και την συσκευή ομαδικής θεραπείας.
http://[URL unfurl="true"]www.imagehosting.com/out.php/i1534873_vilcusrozetkus.jpg[/img[/URL]]
[/quote]
βγαινει και σε καπελο για τους μη εχοντες δαχτυλα
[img]http://costumenetwork.com/albums/132/041302electrocution.jpg
www.freesmileys.org]βγαινει και σε καπελο για τους μη εχοντες δαχτυλα
![]()
[/url]www.freesmileys.org]Τι τα θες τα βύσματα;
αφού υπάρχουν κλύσματα!
κοιταξε τριγύρω οι μόρτες
ψάχνουν όλοι για μουνί! (τι ωραία λέξη)
Να 'χα δυο μουνάκια φίνα
και μια βίλα στην Ραφήνα
και κανα δυπ πακιστανάκια
να μας φέρνανε σφηνάκια
[/url]www.freesmileys.org]Τι τα θες τα βύσματα;
αφού υπάρχουν κλύσματα!
κοιταξε τριγύρω οι μόρτες
ψάχνουν όλοι για μουνί! (τι ωραία λέξη)
Να 'χα δυο μουνάκια φίνα
και μια βίλα στην Ραφήνα
και κανα δυό πακιστανάκια
να μας φέρνανε σφηνάκια
[/url]δυσκολο απο την στιγμη που εμπλεκεται & παπαδια..θα περιμενω την διαγνωση των ειδικων..Η σαλάτα είχε κάτι από την τέχνη του χωριάτη για το φαί.
Το αγγούρι και η ντομάτα το λαδάκι το αλάτι το πολύ.
Ήρθε σαν οπτασία η μαυροφορεμένη χήρα πάνω στο φτερωτό άλογο της και όλοι πιστέψαμε πως θα έφευγε. Έμεινε όμως όρθια στη μέση της πλατείας κάτω από το αρχοντικό του δημάρχου που της μίλησε με λόγια σαν φλόγες, λόγια πρόστυχα και αμαρτωλά. Αυτή τον κοίταζε βλοσυρά και αναστέναζε κάνοντας το στήθος της να φαίνεται πιο φωτεινό και πιο μεγάλο.
Ο τρελός της ταΐσε το άλογο και κοίταξε τα ασημένια πέταλά του περιμένοντας μάτια φιλοδώρημα. Η παπαδιά με δυο καλάθια λειτουργιές σκόνταψε στο πεζούλι και έπεσε.
Να συνεχίσω η κάνατε διάγνωση;
Η σαλάτα είχε κάτι από την τέχνη του χωριάτη για το φαί.
Το αγγούρι και η ντομάτα το λαδάκι το αλάτι το πολύ.
Ήρθε σαν οπτασία η μαυροφορεμένη χήρα πάνω στο φτερωτό άλογο της και όλοι πιστέψαμε πως θα έφευγε. Έμεινε όμως όρθια στη μέση της πλατείας κάτω από το αρχοντικό του δημάρχου που της μίλησε με λόγια σαν φλόγες, λόγια πρόστυχα και αμαρτωλά. Αυτή τον κοίταζε βλοσυρά και αναστέναζε κάνοντας το στήθος της να φαίνεται πιο φωτεινό και πιο μεγάλο.
Ο τρελός της ταΐσε το άλογο και κοίταξε τα ασημένια πέταλά του περιμένοντας μάτια φιλοδώρημα. Η παπαδιά με δυο καλάθια λειτουργιές σκόνταψε στο πεζούλι και έπεσε.
Να συνεχίσω η κάνατε διάγνωση;
Η σαλάτα είχε κάτι από την τέχνη του χωριάτη για το φαί.
Το αγγούρι και η ντομάτα το λαδάκι το αλάτι το πολύ.
Ήρθε σαν οπτασία η μαυροφορεμένη χήρα πάνω στο φτερωτό άλογο της και όλοι πιστέψαμε πως θα έφευγε. Έμεινε όμως όρθια στη μέση της πλατείας κάτω από το αρχοντικό του δημάρχου που της μίλησε με λόγια σαν φλόγες, λόγια πρόστυχα και αμαρτωλά. Αυτή τον κοίταζε βλοσυρά και αναστέναζε κάνοντας το στήθος της να φαίνεται πιο φωτεινό και πιο μεγάλο.
Ο τρελός της ταΐσε το άλογο και κοίταξε τα ασημένια πέταλά του περιμένοντας μάτια φιλοδώρημα. Η παπαδιά με δυο καλάθια λειτουργιές σκόνταψε στο πεζούλι και έπεσε.

[/url]