λιγα πραγματα απο μεταξι σημερα το πρωι κι ενω το πεος μου δε λεει να παρει τα πανω του με τιποτα
δεληγιωργη 30 κλειστο.δεληγιωργη 39 μια τσιγγανοειδης ,μαλλον ψηλη,μικρο στηθος,ωραια κωλαρα,ψιλοαδιαφορη,10 ευρω
λεωνιδου 6,ξανθια και ασπρη αλβανη με προγναθισμο,κυφωση ,σκολιωση και λορδωση μαζι,10 ευρω,να λειπει το βυσσινο
κολωνου 30 οροφος,ιωαννα
κολωνου 27 δεξι,το μελαχρινο αγοροκοριτσο,ξενερωτη εντελως,10
αριστερο,το ξανθο χαρουμενο κοριτσακι με τα χαζα αστεια δοντακια και χαμογελο...επισης με μπολικο βυζο...μου πιασε τον πουτσο οταν πηγα να φυγω κι η τσατσα της ελεγε "τι πιανεις ?αφου δεν εχει τιποτα."...καλα,που το καταλαβε? :'(,10 ευρω
κεραμεικου 15 αριστερο,μια ξανθια συμπαθητικη προς το καυλιαρα στα 10 ευρω.η ευγενικη τσατσα μου δειξε το μπανιο,καθως ηθελα να κατουρησω
δεξι,ξεχασα

(10 ευρω παντως :S)
οταν βγηκα επεφτε ξυλο μεταξυ μεταναστατων απεναντι και την εκανα...
ιασωνος 30 οροφο,μια ομορφη χαμογελαστη γυφτοπουλα μου πιασε τον πουτσο και οταν εφευγα μου βριζε το σπιτι(μαλλον) στα ρουμανικα(με χαμογελο παντα

)...βαρδια ειχε ενας αλλος πουστροτσατσος μελαχρινος,ενω ο αλλος που ειναι σα(?) γυναικα ο χοντρος ,μπαινοεβγαινε στο μπουρδελο,10 ευρω
ισογειο,ο κοριτσαρος με τα φωσφοριζε μαγιω...10 ευρω...μπηκαν κατι πιτσιρικαδες και την εστησα μετα απεξω...οταν βγηκαν τους ειπα το γνωστο "καλη?καλη?" και εδειξαν (σχεδον) ενθουσιασμενοι...αντε να εμπιστευτεις τα πιτσιρικια βεβαια...παντως συντομα θα την τιμησω
ιασωνος 31 χοστελ,μια τσατσα με το βλεμμα της φωτεινης πιπιλη παρουσιασε τη χοντρουλα καυλιαρα που σαλοναρει με το λιπαντικο παραμασχαλα...πολυ σφιχτο σωμα δειχνει να εχει η χοντρουλα,10 ευρω
δεξι υπογειο,παιζουν αλλαξοκωλιες με το χοστελ,η ναερη μιλφ με το καστανο καρεδακι και την ωραια πισω κινηση,10 ευρω
33,το μινιον γυφτακι με τα γυμνα βυζακια και το κενο στα 2 μπροστινα πανω δοντια,10 ευρω
ιασωνος 37 αριστερο,ενα πιπινι,θυμιζει λιγο την ευτερπη στην κοψια,αλλα οχι τοσο μουναρα...καλο μουνι παντως,10 ευρω και 15 ευρω με 69 και ισπανικο...
δεξι,η μαυρομαλλα που ειναι τις τελευταιες μερες,γυμνασμενο σωμα,μικρο στηθος,μεγαλο σαγονι,10 ευρω...με κοιταξε δολοφονικα(μαλλον αναγνωριζοντας με)
περδικα αριστερο,η μιλφ με την ξανθια περουκα,10
δεξι,αννετα,ψηλη μαυρομαλλα ομορφη κοπελα,με λευκο δερμα και τατου στο δεξι μπρατσο,10 επισης
ιασωνος 44 αριστερο,ενα τσιγγανοειδες αλογο με βυζαρες που βγαζαν ματι,καυλιαρα,αν ειχα 15 που ζηταγε θα χα μπει
δεξι,ενα αθλιο μπαζο να κοιταει σαστισμενο στο σαλοναρισμα,κοντη ασουλουπωτη και προτεταμενο το κεφαλι λες και μολις ειχε φαει καρπαζια στο σβερκο,10 ευρω,η πλακα ειναι που την εχω πετυχει να χει ψιλογεματα δωματια
ιασωνος 46,μονο το αριστερο ανοιχτο,τζοανα,15 ευρω φουλ,καυλιαρα ρουμανα με ολοστρογγυλη κωλαρα
το 43 κλειστο
ιασωνος 20 αριστερο,η χοντρη γυφτοειδης βυζαρου
δεξι,η βαλερια,χαριτωμενο κοριτσακι με πολυ ωραιο κορμακι και βυζακι,10 ευρω,κατεθεσα,δυστυχως κομοδινο,θα γραψω κριτικη...η τσα2 εδιωξε ενα μαυρο ενω τους πακιστανους τους αφησε...σκεφτηκα οτι αν εγω ημουν πουτανα

θα παιρνα μαυρους ,αλλα οχι πακιστανους
