To στυγνό δικτακτορικό καθεστώς του Φιντέλ Κάστρο δεν είναι τίποτα παραπάνω από σταλινισμός με καλές δημόσιες σχέσεις και μουσική επένδυση λάτιν.
Σύμφωνα με διεθνείς οργανισμούς όπως η Διεθνής Αμνηστία, Η Ενωση Δημοσιογράφων, αλλά και φορείς που ελέγχουν την ελευθερία του λόγου και της έκφρασης, το καθεστώς Κάστρο είναι ανελεύθερο και στυγνά τυραννικό. Είναι ένα καθεστώς που φυλακίζει, εκτοπίζει και δολοφονεί διαφωνούντες, ομοφυλόφιλους, δημοσιογράφους και συγγραφείς που έχουν διαφορετική άποψη.
Ο Ελληνας είναι σαφώς πιο ελεύθερος από τον Κουβανό. Στην Κούβα δεν θα μπορούσαμε καν να κάνουμε αυτή τη συζήτηση.
Σύμφωνα με διεθνείς οργανισμούς όπως η Διεθνής Αμνηστία, Η Ενωση Δημοσιογράφων, αλλά και φορείς που ελέγχουν την ελευθερία του λόγου και της έκφρασης, το καθεστώς Κάστρο είναι ανελεύθερο και στυγνά τυραννικό. Είναι ένα καθεστώς που φυλακίζει, εκτοπίζει και δολοφονεί διαφωνούντες, ομοφυλόφιλους, δημοσιογράφους και συγγραφείς που έχουν διαφορετική άποψη.
Ο Ελληνας είναι σαφώς πιο ελεύθερος από τον Κουβανό. Στην Κούβα δεν θα μπορούσαμε καν να κάνουμε αυτή τη συζήτηση.
δηλαδή ο καθένας κοιτάει την πάρτη του (γραψαρχισμος τον όρο αυτόν τον έχει πει ο Χαρυ Κλυν).
. Και αυτό μας πικραίνει γιατί βλέπουμε διαφορές αδικίες όσο και μας ευχαριστεί γιατί μας ευνοεί το σύστημα μερικές φορές και εμάς τους ιδίους (ποιο από εμάς έχει κάνει κάποιο παράπτωμα και δεν έχει γλιτώσει μέσω κάποια γνωριμίας).
.