lustforlife
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 9 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 19.248
- Κριτικές
- 82
- Like
- 52
- Πόντοι
- 1.246
εγω?Θεωρείς ότι έχει κάποια σημασία ... ;![]()
εγω?Θεωρείς ότι έχει κάποια σημασία ... ;![]()
Επιβεβαιωνω τον lustforlife..η κοπελα ειναι κουκλα..εθεαθη προχθες..καλημερα σε ολους.οπα τυπε μισο λεπτο!
ποια απ τις 2 πηρες?η οπτασια ειναι αδυνατουλα...
Λοιπόν αναφέρω ποιες από Φυλής/Φωκαίας που το παίζουν γκόμενες, κάνουν μπασαρέλα ταχτικά και στο Μετάξι λόγω ξεπεσμούπαίδες η γνωστή ξεπέτα αλλά μουνάρα Σελένα, χθες στην πρωινή βάρδια έδινε το κωλί της με 15 ευρώ στο Μετάξι στο καινούργιο σπίτι στην Ιάσωνος, νομίζω αριθμός 46.
πέρασα ... αλλά δυστυχώς τέλειωσα στην πίπα και δεν μπόρεσα να δω κατά πόσο προσφέρει το κωλί της. πάντος δεν άφηνε χάιδεμα στο στήθος.
τέτοιο μουνί κατάντησε να παίρνει στο Μετάξι τα πάκια για 15 ευρώπουλα. ας ... πρόσεχε!!!
τυπε θα με τρελανεις...
μια κοπελα ειδες στο 91 ή δυο?
Ναι.Περασα και ειδα δυο κοπελες.Μια κοντη γεματουλα και μια πιο ψηλη αδυνατη με ωραιο στηθος.
τυπε δεν ξερω...μαλλον θα πρηστηκε απ την πολλη φασολαδαΔύο κοπέλες ήταν μέσα ρε τύποι, μην τρελαίνεστε. Ένας ζουμπάς και μια μέτρια/ψηλή.
Ε την μέτρια/ψηλή πήρα, αλλά μέσα όταν μπήκε μέσα φάνηκε ότι ΔΕΝ ήταν αδύνατη.
Τώρα που το είδατε το αδύνατο...

Ντάξει, αυτή δεν είναι καμιά φόλα και είχε αρκετή δουλειά. Θα πήγε και στο δεκάευρο για εξτρά.4) Σύλβια. Χοντρή ψηλή με μακριά ίσια μαύρα μαλλιά που είναι τώρα στο Διδύμου 18 υπόγα και με 20 ευρώ κάνει τα πάντα (ελεύθερο στοματικό , τελειωτικό, κουλούρι). Τη προηγούμενη εβδομάδα έπαιζε Ιάσωνος 27 & Λεωνίδου γωνία στην υπόγα με πρόγραμμα των 10 ευρώ.
Έστειλες pm στον Απόλυτο τύπε;επίσης στο φυλ και πιπίνου γωνία είχε την πιο άθλια πουτάνα που έχω δει στην καριερα μου..
κοντη γυφτοβουλγαροτσιγκανοσαπιδογκόμενα άθλια.. κοιλιά ζαρωμένη κρεμασμένη σαν σακούλα με νερό.. τι να πω..
όποιος την γαμήσει πρέπει να μας δωσει διεύθυνση να πάμε να του φιλίσουμε το χέρι.. υπερτατος γαμιας κλπ![]()

To μόνο που έχω καταφέρει μ΄ αυτήν από δύο συνευρέσεις μαζί της, είναι τελειωτικό στα βυζιά της όταν ήταν στο 71 κάτω μαζί με τη πατρόνισα μουτσούνα-Εύα η οποία είχε αναφέρει ψιθυριστά σ΄ εμενα ότι κάνει τελειωτικό στα βυζιά. Όμως όταν τελείωσα επάνω της, μόνο που δε πλακωθήκαμε στις φάπες με το πιπινάκι το οποίο δεν περίμενε αυτό το εξτρά. Μάλλον τα κωλοτσατσόνια το παρουσιάζουν στο πρόγραμμα χωρίς τη συγκατάθεση της κοπέλας για να τραβήξουν πελατεία.Φυ92πα - Λάουρα το γνωστό πιπίνι με σκολίωση. Κατάθεση. Ο τσα^2 είπε στο πρόγραμμα ακά, αλλά μέσα η Λάουρα είπε πως δεν κάνει.
Γενικά έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ο συγκεκριμένος πούστης προσθέτει επίτηδες υπηρεσίες που δεν προσφέρονται μπας και ψαρέψει κανέναν.
Γι΄ αυτήν έχεις δίκαιο ότι είναι διαφορετική από τις άλλες τρεις που ανάφερα, είναι μαζεμενη στη συμπεριφορά της. Στην Ιάσωνος έκανε απλό πρόγραμμα και σύμφωνα με τη τστατσά πάντα.Ντάξει, αυτή δεν είναι καμιά φόλα και είχε αρκετή δουλειά. Θα πήγε και στο δεκάευρο για εξτρά.
Απλό πρόγραμμα έκανε;
Oχι φίλε, φοβάμαι μην φαει καμιά καψούρα και τον χάσουμεΈστειλες pm στον Απόλυτο τύπε;![]()

Με τέσσερις πελάτες δέκα ευρώ βάζει στην τσέπη της όλα κι όλα.Τα μισά και πλέον σπιτάκια κλειστά. Σε ερώτηση που έκανα σε τσα^2, αν έχει έφοδο μου απάντησε ότι πλέον λόγω οικονομικής δυσπραγίας, λίγα ανοίγουν βραδινή βάρδια ειδικά καθημερινές. Το εικοσάρι, εικοσάρι πάντως. Ε γι' αυτό μια μέτρια κοπέλα, από τα 300 που έκανε εισπράξεις πέρσι σήμερα με τα βίας βγάζει ένα 80 (δηλαδή τέσσερις πελάτες).
Έπραξες σωστά! Ελπίζω να μην διαβάσει την ημερήσια ενημέρωση σήμερα γιατί τον βλέπω να την σπιτώνειOχι φίλε, φοβάμαι μην φαει καμιά καψούρα και τον χάσουμε![]()

Με τέσσερις πελάτες δέκα ευρώ βάζει στην τσέπη της όλα κι όλα.
Επίσης, καθημερινή σε πρωινή βάρδια μου είχε πει η Σύλβια ότι ήμουν ο εικοστός πρώτος. Άρα αυτές που τιμούν τα φράγκα τους βγάζουνε ακόμα κι ας είναι εικοσάρικο. Μαύρο δαγκωτό στις υπόλοιπες!
Έπραξες σωστά! Ελπίζω να μην διαβάσει την ημερήσια ενημέρωση σήμερα γιατί τον βλέπω να την σπιτώνει![]()

ρωτησα αν προσφερουν και φαγητο στο φουλ αλλα αρνηθηκαν :o. το ξανασκεφτηκαν και ειπαν οτι τις μερες των γιορτων θα βαλουν μια πουτινγκα δωρο
προσοχη λοιπον αλανια μου,ειπαμε στο φουλ και μονο,οποτε λιμαρια σαν εμενα που επιλεγουν το απλο δεν εχουν καμια τυχη.στη πεινα ξουτ !!! τεςπα,αρκετα παγκαλίασα, κοπελα η αλινα απο ρωσσια,ξανθια πιτσιρικα αδυνατη κοντουλα πετιτ,μετριο προσωπο,οταν τα βγαζει μεσα "χανει",γλυκο καλο κοριτσακι,το παλευει αρκετα,αλλα δεν το εχει.καταλληλο ισως για οσους ψαχνουν φαση αματουρι της διπλανης πορτας.για οσους εχουν απο κλασσικες στανταρντ απαιτησεις και πανω δεν κανει...
και πόδια, μεσαία καλοστημένα βυζιά. Καστανόξανθο consept, με λίγες μπουκλίτσες με πολύ όμορφο προσωπο και μάτια! (άτιμη κοινωνία...) Αν είδα καλά, μια και όλα έγινα γρήγορα, από τα πολύ καλά που έχω δει. Α! και χωρίς πρόστυχο ύφος. Δεύτερη φωνή μια άλλη κοπελίτσα, συμπαθητική μεν, αλλά όχι και καυλωτική (για τα γούστα μου. Καστανούλα, πιο κοντή (1,60 περίπου) μαλάκια στους ώμους λεπτό σώμα, νορμάς αναλογίες με μικρο-μεσαία βυζιά και γενική αίσθηση πλαδαρότητας. Διαφορά δυναμικού με την πρώτη. Το καταλάβαινε άραγε; Έφυγα π[size=12pt]α[/size]ραπατ[size=13pt]ώ[/size]ντας. Οι γνωρίζοντες ας μιλήσουν (άκου τι λέω τώρα...)