αν έβαζαν τον σαντος να κανει την κλήρωση δεν θα εβγαζε τετοιο αποτέλεσμα μιλαμε τέτοια κωλοφαρδία δεν υπάρχει μετα την κλήρωση για το παγκόσμιο τωρα η κλήρωση του ευρωπαϊκού.μιλάμε ούτε παγωμένα μπαλάκια να υπήρχαν δεν θα είχαμε τέτοιο αποτέλεσμα
ΜΕΓΑΣ ΕΙΣΑΙ ΟΤΤΟ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΣΤΗ Η ΤΥΧΗ ΣΟΥ
Η ΕΙΚΟΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΝΤΟΣ ΝΑ ΔΑΓΚΩΝΕΙ ΤΑ ΧΕΙΛΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΕΛΑΣΕΙ ΟΤΑΝ ΒΓΗΚΑΜΕ ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΜΕ ΠΟΛΩΝΙΑ ΤΣΕΧΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ
ΜΕΓΑΣ ΕΙΣΑΙ ΟΤΤΟ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΣΤΗ Η ΤΥΧΗ ΣΟΥ
Η ΕΙΚΟΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΝΤΟΣ ΝΑ ΔΑΓΚΩΝΕΙ ΤΑ ΧΕΙΛΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΕΛΑΣΕΙ ΟΤΑΝ ΒΓΗΚΑΜΕ ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΜΕ ΠΟΛΩΝΙΑ ΤΣΕΧΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ
ΜΕΓΑΣ ΕΙΣΑΙ ΟΤΤΟ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΣΤΗ Η ΤΥΧΗ ΣΟΥ
Η ΕΙΚΟΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΝΤΟΣ ΝΑ ΔΑΓΚΩΝΕΙ ΤΑ ΧΕΙΛΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΕΛΑΣΕΙ ΟΤΑΝ ΒΓΗΚΑΜΕ ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΜΕ ΠΟΛΩΝΙΑ ΤΣΕΧΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ
Παντως καποιος πρεπει να πει στην ΟΥΕΦΑ να μην μας στελνους τσαμπα στις κληρωσεις ΄
να τους λεμε μεσο επιστολης με ποιους θελουμε να παιξουμε να τελειωνει το θεμα
εχουμε και κριση σαν χωρα