Νέα

Euro 2012 Πολωνία-Ουκρανία

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Cr9
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 132K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιός θα το σηκώσει;

  • Ισπανία

    Ψήφοι: 65 32,3%
  • Ολλανδία

    Ψήφοι: 14 7,0%
  • Αγγλία

    Ψήφοι: 21 10,4%
  • Ιταλία

    Ψήφοι: 43 21,4%
  • Δανία

    Ψήφοι: 2 1,0%
  • Ουκρανία

    Ψήφοι: 4 2,0%
  • Σουηδία

    Ψήφοι: 2 1,0%
  • Τσεχία

    Ψήφοι: 1 0,5%
  • Γερμανία

    Ψήφοι: 69 34,3%
  • Γαλλία

    Ψήφοι: 21 10,4%
  • Ρωσία

    Ψήφοι: 38 18,9%
  • Πορτογαλία

    Ψήφοι: 16 8,0%
  • Πολωνία

    Ψήφοι: 1 0,5%
  • Κροατία

    Ψήφοι: 5 2,5%
  • Ιρλανδία

    Ψήφοι: 1 0,5%
  • Ελλάδα

    Ψήφοι: 69 34,3%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    201

Angelus

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Φεβ 2009
Μηνύματα
7.538
Κριτικές
27
Like
771
Πόντοι
6.825
1ος Όμιλος:
1.Πολωνία
2.Ελλάδα
3.Ρωσία
4.Τσεχία
 

Επισκέπτης
αν έβαζαν τον σαντος να κανει την κλήρωση δεν θα εβγαζε τετοιο αποτέλεσμα :new_shocked:μιλαμε τέτοια κωλοφαρδία δεν υπάρχει μετα την κλήρωση για το παγκόσμιο τωρα η κλήρωση του ευρωπαϊκού.μιλάμε ούτε παγωμένα μπαλάκια να υπήρχαν δεν θα είχαμε τέτοιο αποτέλεσμα :2funny:
 

kompe

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2008
Μηνύματα
3.121
Like
910
Πόντοι
96
rexagkel.jpg

ΜΕΓΑΣ ΕΙΣΑΙ ΟΤΤΟ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΣΤΗ Η ΤΥΧΗ ΣΟΥ
Η ΕΙΚΟΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΝΤΟΣ ΝΑ ΔΑΓΚΩΝΕΙ ΤΑ ΧΕΙΛΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΕΛΑΣΕΙ ΟΤΑΝ ΒΓΗΚΑΜΕ ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΜΕ ΠΟΛΩΝΙΑ ΤΣΕΧΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

stam_90

Τιμημένος
Εγγρ.
8 Οκτ 2009
Μηνύματα
36.091
Κριτικές
158
Like
459
Πόντοι
2.046
ολλανδια
γερμανία
δανια
πορτογαλια


φωτια ομιλος  :rockon: :rockon: εξαιτιας μας  :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
 

Angelus

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Φεβ 2009
Μηνύματα
7.538
Κριτικές
27
Like
771
Πόντοι
6.825
1ος Όμιλος:
1.Πολωνία
2.Ελλάδα
3.Ρωσία
4.Τσεχία

2ος Όμιλος:
1.Ολλανδία
2.Δανία
3.Γερμανία
4.Πορτογαλία

3ος Όμιλος:
1.Ισπανία
2.Ιταλία
3.Ιρλανδία
4.Κροατία

4ος Όμιλος:
1.Ουκρανία
2.Σουηδία
3.Γαλλία
4.Αγγλία
 

kompe

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2008
Μηνύματα
3.121
Like
910
Πόντοι
96
Πρεπει να κοιταμε πλεον με ποιον ομιλο διασταυρωνομαστε στους 8  :2funny: :2funny:
 

paranomos68

Μέλος
Εγγρ.
30 Δεκ 2009
Μηνύματα
707
Like
14
Πόντοι
6
rexagkel.jpg

ΜΕΓΑΣ ΕΙΣΑΙ ΟΤΤΟ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΣΤΗ Η ΤΥΧΗ ΣΟΥ
Η ΕΙΚΟΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΝΤΟΣ ΝΑ ΔΑΓΚΩΝΕΙ ΤΑ ΧΕΙΛΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΕΛΑΣΕΙ ΟΤΑΝ ΒΓΗΚΑΜΕ ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΜΕ ΠΟΛΩΝΙΑ ΤΣΕΧΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

Φιλε και εγω αυτο εβλεπα, μιλαμε πεθανα στο γελιο  :2funny: :2funny:
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.467
Like
220
Πόντοι
866
1ος Όμιλος:
1.Πολωνία
2.Ελλάδα
3.Ρωσία
4.Τσεχία

2ος Όμιλος:
1.Ολλανδία
2.Δανία
3.Γερμανία
4.Πορτογαλία

3ος Όμιλος:
1.Ισπανία
2.Ιταλία
3.Ιρλανδία
4.Κροατία

4ος Όμιλος:
1.Ουκρανία
2.Σουηδία
3.Γαλλία
4.Αγγλία
ο 2ος και ο 4ος ειναι γαμησετα
ο δικος μας ειναι ο πιο ευκολος
και η ισπανια θα περασει αερα απτον 3ο
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.467
Like
220
Πόντοι
866
rexagkel.jpg

ΜΕΓΑΣ ΕΙΣΑΙ ΟΤΤΟ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΣΤΗ Η ΤΥΧΗ ΣΟΥ
Η ΕΙΚΟΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΝΤΟΣ ΝΑ ΔΑΓΚΩΝΕΙ ΤΑ ΧΕΙΛΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΕΛΑΣΕΙ ΟΤΑΝ ΒΓΗΚΑΜΕ ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΜΕ ΠΟΛΩΝΙΑ ΤΣΕΧΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
:2funny:
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.105
Like
30
Πόντοι
166
2 πράγματα έχω να πω.
1:θέλω θρεντ για την καυλάροβα
2:καημένη ιρλανδία.
 

curie29

Μέλος
Εγγρ.
13 Φεβ 2010
Μηνύματα
2.744
Like
92
Πόντοι
16
τυποι με ποιο ομιλο διασταυρωνομαστε στους 8? το 2ο(ολλανδια,γερμανια)? :grin:
 

paranomos68

Μέλος
Εγγρ.
30 Δεκ 2009
Μηνύματα
707
Like
14
Πόντοι
6
Πρεπει να κοιταμε πλεον με ποιον ομιλο διασταυρωνομαστε στους 8  :2funny: :2funny:

Λογικα διασταυρωνομαστε στους 8 με τον 3ο ομιλο οποτε παιζουμε με ισπανια η ιταλια, επικη νικη με εναν απο αυτους και παμε

φουλ για τετραδα  :2funny: :rockon: :2funny:




Αποδοσεις για τετραδα υπαρχουν????  :grin: :grin:
 

kompe

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2008
Μηνύματα
3.121
Like
910
Πόντοι
96
Παντως καποιος πρεπει να πει στην ΟΥΕΦΑ να μην μας στελνους τσαμπα στις κληρωσεις :tickedoff:΄
να τους λεμε μεσο επιστολης με ποιους θελουμε να παιξουμε να τελειωνει το θεμα
εχουμε και κριση σαν χωρα
:2funny: :2funny: :2funny:
 

palermo

Μέγας
Εγγρ.
18 Φεβ 2006
Μηνύματα
11.883
Κριτικές
140
Like
431
Πόντοι
3.595
που την βρίσκετε την όρεξη και ασχολείστε με αυτό το σάπιο πράγμα που λέγεται εθνική ομάδα ποδοσφαίρου????
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom