Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Όντως ήταν ψόφια, βέβαια δε σου έπρηζε τ'αρχίδια! Με το πέρασμα του χρόνου υπήρξε αρκετή βελτίωση μπορώ να πω.Η Ψευτοπολωνεζα Μαρια ηταν ψωφια ομως.
Ειχε καποια βελτιωση μαζι σου επειτα τις πολλες επισκεψεις, ή πηγαινες μονο για την ομορφιά?

Γιατί μας συμβαίνουν αυτά τα περιστατικά ενώ η συμπεριφορά μας στα χαμαιτυπεία του έρωτα είναι υπέρμετρα καλή ;Σας ζηλεύω, εσάς και τον κύριο Picker, γιατί μπορείτε να κάνετε ακόμα έρωτα μ’αυτό το τρυφερό πλασματάκι. Εγώ δυστυχώς δεν μπορώ να ξαναπατήσω εκεί, γιατί η άσχημη συμπεριφορά έχει και τα όρια της. Έγινα στόχος ειρωνίας και κοζάκικων βρισιών από τις τσατσάδες και τις πόρνες του μαγαζιού (πλην Ρουσλάνας ασφαλώς) επειδή ήθελα μόνο αυτή, ενώ τις άλλες τις είχα πάρει μόνο από μία φορά. Το μόνο που μπορώ να κάνω πλέον, είναι καμιά κανταδίτσα με τους πάκηδες (τον Γιώργο και Γιάννη Πάκη) έξω απ’το ιάσωνος 1. Πάντα βέβαια περνώ απ’εξω και αφήνω ένα δάκρυ να κυλήσει στα σκαλοπάτια, ένα δάκρυ το οποίο δεν στεγνώνει ποτέ. Προσέξτε κύριοι μην γλυστρίσετε ανεβαίνοντας, το αφήνω επίτηδες μπας και το πατήσει η τσατσά playmobile και ανοίξει την υδροκεφάλα της!

Δεν ξέρω αν έχει σχέση...
"...We're just two lost souls
Swimming in a fish bowl,
Year after year,
Running over the same old ground.
What have we found
The same old fears.
Wish you were here."

Σας ζηλεύω, εσάς και τον κύριο Picker, γιατί μπορείτε να κάνετε ακόμα έρωτα μ’αυτό το τρυφερό πλασματάκι.
Αχ ζήλεψα. δεν μου έχει τύχει. Πολύ θα το διασκέδαζα.Έγινα στόχος ειρωνίας και κοζάκικων βρισιών από τις τσατσάδες και τις πόρνες του μαγαζιού


Πες μου ειλικρινά, έχεις ξαναδεί πιο όμορφα βυζιά απ'της Μαρίας;Ναι κι εγω απο οτι θυμαμαι, αφηνε να κανεις οτι θελεις σε φυσιολογικα πλαισια, χωρις φιλιά φυσικά.
Λογικά λόγω της μιζέριας τους η οποία προκαλείται από τη χρηματοδουλίαση. Στην συγκεκριμένη δουλειά κοιτάνε να βγάλουν όσο γίνεται περισσότερα με αποτέλεσμα να τους τη σπάει όταν δεν περνάμε. Στο μαυαλό τους χάνουν τα λεφτά τα οποία θα μπορούσαν να είχαν κερδίσει. Ελπίζω να μη λέω μαλακίες.Γιατί μας συμβαίνουν αυτά τα περιστατικά ενώ η συμπεριφορά μας στα χαμαιτυπεία του έρωτα είναι υπέρμετρα καλή ;![]()
Νομίζω ότι ξέρουμε πολλά πράγματα από τη ζωή, απλά ανά τακτά χρονικά διαστήματα κάτι συμβαίνει (περίεργο, παράξενο, που δεν έχουμε ξανασυναντήσει) παίρνοντας πολλές φορές λάθος αποφάσεις με αποτέλεσμα να ανατρέπεται όλη η (πορνο)φιλοσοφία ζωής που είχαμε αναπτύξει ώς τότε. ,Δεν ξέρω αν έχει σχέση...
επίσης δεν ξέρω πολλά πράγματα από την ζωή, αλλά και απο την δική μου ζωή
Όμως με αφορμή το τραγούδι που έβαλες
θυμήθηκα αυτό που αρέσει σε εμένα ...
Κακώς! Ελπίζω να μην είναι πολύ αργά για να την ξαναπηδήξετε!Δυστυχώς μία φορά πήγα μόνο. Και μία την αρνήθηκα (την είδα αλλά δεν πέρασα).
Όντως μοιάζει, το 'χω σκεφτεί πολλές φορές αυτό!Πέραν της Μικρής Ολλανδέζας, (δεν μοιάζει λίγο με τη κοπέλα στο κουτί του -παλιού- εβπορέ γάλακτος;)
Τις άλλες δεν τις γνώρισα.
Η Μιρέλλα πολύ καύλα μου φάινεται...
Τις έβρισα και 'γω τις μαλακισμένες, σιγά μην τις άφηνα!Αχ ζήλεψα. δεν μου έχει τύχει. Πολύ θα το διασκέδαζα.
Μέλι στάζει το στόμα σας κύριε dirtyliving. Μάλλον η ορχική εκκένωση δεν ήταν ιδιαιτέρως ανακουφιστικήΙάσωνος 27 – Ρωξάνη – Ρόξι από Ιάσωνος 1α και φυλής 134 ισόγειο. Ψηλή νταρντάνα που με το πέρασμα του χρόνου μετατρέπεται σε μοσχαράκι όπως και άλλες συνάδελφοί της, μεγάλα 2,5 άρια βυζιά, ηλίθιο βλέμμα και άσχημο μικρό πατημένο κώλο. Βασικό στα 10 και στα 15 με 69.
Χωρίς να είμαι σίγουρος, να πω ότι αποχωρώντας η κοπέλα απ’το σαλόνι, άφησε μια διακριτική κλανιά.
Μεγ. Αλεξάνδρου 22 κάτω – Μελαχρινή πόρνη με μπουκλωτά μακριά μαλλιά, κάμποσα κιλά παραπάνω, με βυζάρες και μεγάλο άσχημο κώλο. Βασικό στα 10 και πρωκτικό στα 15.
Κολωνού 32γ & λεων. – Ξανθιά με κάμποσα κιλά παραπάνω, μεγάλα βυζιά και κώλο, άσχημο δέρμα. Βασικό στα 10.
Κολωνού 32 υπόγειο – Την γνωρίζω ώς Μαρτίνα από ιάσωνος 19 προ 2ετίας. Πρόκειται για την ίδια κοπέλα που καταγάμησε ο Jopino εψές και την οποία αναφέρει ως Σαμπίνα. Κοντό μαλλί, μεγάλα 2,5αρια βυζιά, καλό σώμα με 4-5 κιλά παραπάνω γαλακτερό δέρμα, χωριάτικο ηλίθιο βλέμμα. Βασικό στα 10.
Κολωνού 32 πάνω – 2 γαμιόλες. 1η Τατιάνα από κολ11, μελαχρινή με βλαμένο ύφος, μεσαία βυζιά με καλές ρώγες, κάποια παραπανίσια κιλά, μεγάλο κώλο. Βασικό στα 15 και ανακοινώθηκε επίσης και γλυφοκώλι (αι γαμίδια βρωμιάρα!). Την είχα πάρει παλιότερα και ήταν πολύ μέτρια, χωρίς όμως να σου πρήζει τ’αρχίδια. 2η κοπέλα, Ρωξάνα εντελώς καινούρια στη δουλειά, ξανθιά ρουμάνα, με σώμα νοικοκυράς, λευκό δέρμα, μικρά βυζάκια λίγο πεσμένα με ωραίες ρώγες και φουσκωτό κώλο με καλά πιασίματα. Αφού χούφτωσα όλες τις κοπέλες, μου κόλλησε στη συνέχεια και η νεαρή τσατσά που δεν με άφηνε να φύγω, με αποτέλεσμα να πιάσω και τα δικά της βυζιά αφού με έκλεισε μέσα στο δωμάτιο. Τελικά κατέθεσα στην καινούρια Ρωξάνα όπου και έκλαψα τα λεφτουδάκια μου. Δυστυχώς ήταν πολύ επιπόλαια απόφαση, θ’ανέβει κριτική και γι’αυτό το βρωμοθήλυκο.

Δεν ήταν καθόλου ικανοποιητική γιατί έχυσα με μισοσηκωμένο πέος. Είχα πολλά νεύρα μετά, πιο πολύ λόγω επιπόλαιας απόφασης που δεν δικαιολογείται από την εμπειρία μου.Μέλι στάζει το στόμα σας κύριε dirtyliving. Μάλλον η ορχική εκκένωση δεν ήταν ιδιαιτέρως ανακουφιστική![]()

Δεν λες καθόλου μαλακίες!Λογικά λόγω της μιζέριας τους η οποία προκαλείται από τη χρηματοδουλίαση. Στην συγκεκριμένη δουλειά κοιτάνε να βγάλουν όσο γίνεται περισσότερα με αποτέλεσμα να τους τη σπάει όταν δεν περνάμε. [size=12pt]Στο μαυαλό τους χάνουν τα λεφτά[/size] τα οποία θα μπορούσαν να είχαν κερδίσει. Ελπίζω να μη λέω μαλακίες.
Νομίζω ότι ξέρουμε πολλά πράγματα από τη ζωή, απλά ανά τακτά χρονικά διαστήματα κάτι συμβαίνει (περίεργο, παράξενο, που δεν έχουμε ξανασυναντήσει) [size=12pt]παίρνοντας πολλές φορές λάθος αποφάσεις με αποτέλεσμα να ανατρέπεται όλη η (πορνο)φιλοσοφία ζωής που είχαμε αναπτύξει ώς τότε.[/size]
Το κομμάτι που έβαλες είναι απ'τα καλύτερά τους.
Μην ανησυχείτε, την επόμενη θα σας στείλω εγώ σε μια δική μου να σας περιποιηθεί δεόντωςΔεν ήταν καθόλου ικανοποιητική γιατί έχυσα με μισοσηκωμένο πέος. Είχα πολλά νεύρα μετά, πιο πολύ λόγω επιπόλαιας απόφασης που δεν δικαιολογείται από την εμπειρία μου.
Πως δεν έδωσα στη συγκεκριμένη το ερωτηματολόγιο να το φάει, δεν ξέρω!![]()
Να πάρω ψωμί και μαχαίρι επάλειψης;Μην ανησυχείτε, την επόμενη θα σας στείλω εγώ σε μια δική μου να σας περιποιηθεί δεόντως![]()
Κύριε dirtylivingΝα πάρω ψωμί και μαχαίρι επάλειψης;
Θα μας παρεξηγήσουνε

Ωραία ηταν, αλλά οταν σκεφτομαι ωραια στηθη απο τανα, σκεφτομαι αμεσως της Ιλονας-Αννας-Τζουλιας απο φυλης71Πες μου ειλικρινά, έχεις ξαναδεί πιο όμορφα βυζιά απ'της Μαρίας;
ναι μερεντοτυπε...συμφωνω απολυτα!!αλλα και της ρενατας τα θεωρω ακομη ανωτεραΩραία ηταν, αλλά οταν σκεφτομαι ωραια στηθη απο τανα, σκεφτομαι αμεσως της Ιλονας-Αννας-Τζουλιας απο φυλης71, τα οποια ειναι περηφανα και εξαιρετικα σχηματισμενα και τα εχω και πιο προσφατα αφου ολο και την πετυχαινω σε τσαρκα.

ωραια τα βυζακια της αννας , να πας να τσεκαρεις και τα βυζια της νατασσας του πιπινιου που δουλευει Φυλής 67......Ωραία ηταν, αλλά οταν σκεφτομαι ωραια στηθη απο τανα, σκεφτομαι αμεσως της Ιλονας-Αννας-Τζουλιας απο φυλης71, τα οποια ειναι περηφανα και εξαιρετικα σχηματισμενα και τα εχω και πιο προσφατα αφου ολο και την πετυχαινω σε τσαρκα.
Σας ζηλεύω, εσάς και τον κύριο Picker, γιατί μπορείτε να κάνετε ακόμα έρωτα μ’αυτό το τρυφερό πλασματάκι.
Το τελειότερο ζεύγος βυζιών που έχει περάσει από τη τσάρκα τα τελευταία 5 χρόνια είναι της Μπάρμπορας ό,τι και να λέτε. Από άποψη υφής αλλά και μεγέθους.
