Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Καλα κανεις και δεν τις λες ... αυτη ειναι η λογικη του μπουρδελαΚαλημερα συναγωνιστες..οποιος φιλος εχει να προτεινη κατι καλο για μεταξουργειο πρωινη βαρδια ας στηλη πριβε..εχω κ εγω προτασεις καλες.![]()
Πρόσφατα στο Φυλής 86 ισόγειο εργαζόταν η ΦΟΛΑ-ΑΠΑΤΗ-Σαμπρίνα από Φυλής 59 και Κολωνού 11.τωρα που ειπε σαμπρινα ο φιλος, χθες πηγα φυλης το απογευμα εκει που δουλευε η ρωξανα (η καλη) στο 86 αν δεν κανω λαθος με τη μπλε πορτα. δεν ειχα ορεξη να ψαχνω μπηκα την ειδα πληρωσα και περασα στο δωματιο. σαμπρινα τη λεγανε και αυτη με που μπηκε πρωτη κινηση να βγαλει το προφ/κο και να το φορεσει , σταματησε τη πιπα μονη της μετα απο 2 λεπτα με ρωτησε πως θελω, αν δεν ειχα τρελες καυλες δεν επαιζε να μου σηκωθει μαζι της. επισης πολυ κρεμα, δεν καταλαβαινα οτι τον ειχα μεσα. δεν αξιζε με τιποτα.
"Τσουνάμι - τσουνάμι είμαι, τα κάνω όλα, φουλ!" έλεγε με πονηρό δόλιο χαμόγελο η ΑΠΑΤΗ-Αλεξάνδρα;Μ προδρομου υπογειο...Αλεξανδρα προφανως η ρουμανα που εχω δει και στο 59 κατω...κοντο καστανο μαλλι.ωραιο αδυνατο σωμα μοντελου,μικρο στητο στηθος με ροζ ρογιτσες...μαλλον η φολα που χε φαει ο τζοκερ στο 71 κατω...εχει τατου πανω απο το κολο
Φυλης 71 κατω...βγαινει η κοντη και μου λεει:Παιρνω συνεχεια συνχαρητηρια,,,για τη κοπελα που εχω....με πιανει ενα νευρικο γελιο,και βγαινω εξω...!!!μια ρουμανα σαυρα δουλευε...για το ιστορικο.


Φωκαιας 22 πανω...ΜΙΚΥ απο κολο και κυνθοθς 38,,,,
Φωκαιας 22 κατω...Αννα πρωτοεμφαιζομενη με πολυ ωραια ευγενικα χαρακτηριστικα και χαμογελαστη...ρουμανα με αδυνατο,καλιγραμο σωμα..κοντο μαλι..στα υποψιν.
Περιέγραψε αν μπορείς πως είναι η Μίκυ.
Η Άννα είναι αυτή με το μικρό στήθος και το κουλούρι??? Και δεν μιλάει στο σαλόνι γιατί μάλλον δεν ξέρει την γλώσσα??? Καστανή???