Νέα

Έλενα Τσαβαλιά

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Milfakias
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 738
  • Εμφανίσεις 224K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Milfakias

Μέλος
Εγγρ.
26 Απρ 2006
Μηνύματα
486
Like
562
Πόντοι
81
μιλαμε πολυ καυλα η συγκεκριμενη
 

Συνημμένα

  • ElenaTzavalia003[1].jpg
    ElenaTzavalia003[1].jpg
    51 KB · Εμφανίσεις: 662
  • ElenaTzavalia006[1].jpg
    ElenaTzavalia006[1].jpg
    52,6 KB · Εμφανίσεις: 644

Επισκέπτης
Είναι όντως πολύ καυλιάρα η γκόμενα και με κορμάρα. Αφήστε που πρέπει να είναι και μεγαλοκοπέλα. Εγώ την θυμάμαι από τότε στο "Ρετιρέ" του Δαλιανίδη!
 

jimmye

Μέλος
Εγγρ.
6 Οκτ 2005
Μηνύματα
234
Like
1
Πόντοι
1
απο κοντα ειναι κακασχημη. βαφεται πολυ γιατι το στομα της ειναι καπως και εχει κατι σακουλες στα ματια σαν απο σουπερ μαρκετ. ειναι και 1.40 με τα χερια στην αναταση. αλλα γουστα ειναι αυτα.η προηγουμενη γυναικα του σεφερλη ηταν μακραν καλυτερη.
 

vasos

Σεβαστός
Εγγρ.
28 Ιουν 2006
Μηνύματα
7.928
Κριτικές
33
Like
32
Πόντοι
2.057
απο κοντα ειναι κακασχημη. βαφεται πολυ γιατι το στομα της ειναι καπως και εχει κατι σακουλες στα ματια σαν απο σουπερ μαρκετ. ειναι και 1.40 με τα χερια στην αναταση. αλλα γουστα ειναι αυτα.η προηγουμενη γυναικα του σεφερλη ηταν μακραν καλυτερη.

ναι βεβαια η ελσα μιχαλοπουλου τρελλο σκερτσο και καυλα απολυτη!
 

panourgos

Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2007
Μηνύματα
747
Like
10
Πόντοι
6
αν δεν δοκιμασω:knockinb: δεν λεω .... οποτε μπορει ας με παρει τηλ να την περασω απο eνα test drive  εκτος δρομου κ εντος κρεβατιου :knockinb:
 

vagos bestman

Μέλος
Εγγρ.
7 Μαρ 2007
Μηνύματα
154
Like
16
Πόντοι
1
Γαμω τα μωρα, ειναι μεγαλη καυλωστρα. :sperm: :knockinb:
 

MasterC

Μέλος
Εγγρ.
30 Αυγ 2005
Μηνύματα
429
Like
9
Πόντοι
1
Oύτε εμένα μ'αρέσει, η πρώιν γυναίκα του Σεφερλή ήταν τρελό !!! Αλήθεια πως την λένε εκείνη ;
 

podolagnos_28

Μέλος
Εγγρ.
16 Μαΐ 2006
Μηνύματα
3.482
Like
33
Πόντοι
16
Την έχω δεί απο κοντά μαζί με τον Σεφερλή...λίγό μάπα το καρπούζι......
 

salzburg

Μέλος
Εγγρ.
27 Νοε 2006
Μηνύματα
526
Κριτικές
5
Like
900
Πόντοι
86
Γι αυτο τον εστειλε τον καημενο τον Μαρκουλη.Ηταν too much γιαυτον και ετσι συμβιβαστηκε με την τζαβαλιτσα που χωρις να την ξερω προσωπικα μου δινει την εντυπωση οτι ειναι και ψιλοχαζουλα.
 

Επισκέπτης
Φαίνεται ωραίο μουνάκι αν και πιστεύω ότι η άλλη γυναίκα του Σεφερλή ήταν πιο ωραία .
Επίσης απαντάται και το ερώτημα του Θέματος : Ποιός τσαλακώνει τα καλύτερα μουνιά ... Ο ΣΕΦΕΡΛΗΣ ;;;;;
 

wallace4

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2007
Μηνύματα
12
Like
0
Πόντοι
0
ειναι ωραιο κορμι και φαινεται πολυ καυλα εγω γουσταρω αν εχετε καμια με λιγο βυζι καλα θα ηταν.ευχαριστω συναγωνιστες
 

psolaras78

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Ιουν 2006
Μηνύματα
5.791
Κριτικές
74
Like
1.845
Πόντοι
9.295
ειναι ωραιο κορμι και φαινεται πολυ καυλα εγω γουσταρω αν εχετε καμια με λιγο βυζι καλα θα ηταν.ευχαριστω συναγωνιστες
Ειναι συζυγος του Μαρκου Σεφερλη,την εχω δει απο κοντα,ακωλη :o τελειως ομως
Σε ολα τα αλλα κατα τα αλλα γυναικα ζορικη :o :boobies:
 

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
22.055
Κριτικές
499
Like
43.553
Πόντοι
45.097
Νομίζω πως έχει παντρευτει τον Μάρκο Σεφερλή :grin:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom